Pääkaupunkiseudun äipät

Poppi missä tuo mainitsemasi kurssi pidetään? Oon miettinyt että olis varmaan hyvä joku viikoittainen harrastus nyt kun toi ratsastus jäi pois.. :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Mihin aikaan espoolaisilla on alkanut perhe/synnytysvalmennus tai onko se vasta alkamassa myöhemmillä viikoilla? Muutettiin Helsingin puolelta ja eka neuvolakäynti vasta edessä uudessa kunnassa. Onkohan ajotus sama kun Helsingissä, että syksymmällä vasta ensimmäinen tapaaminen?

Täytyykin ottaa selvää tuosta Kalevankadulla järjestettävästä joogasta. Jos tunnit on hyvään aikaan, voisin osallistua. Aivan työpaikan lähellä sopivasti :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huhuu pk-seudun äipät, milloin tavataan? :) Miten olis 30. tai 31.8.?
 
Eip ole vielä työvuoroja annettu :/

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on perhevalmennusta 1.9. & 3.9. ja ollaan menossa sinne... Muita ehdotuksia? :)
 
Minäkin voisin yrittää päästä. Työvuorot vähän auki, saikulla voi olla et olen silloinkin... Minkä ikäistä porukkaa täälä on? Itse 21v, esikoista odotan 31.10 la. :) Muuten ihan sama mikä päivä olisi, ellen nyt jostain syystä vielä töihin palaa.
 
En ookaan huomannut tätä ketjua aikaisemmin. Mahtuuko vielä mukaan? Täällä olisi vielä yksi tuleva mamma Espoosta.

Meillä alkoi perhevalmennus eilen, mutta me ollaan englanninkielisessä ryhmässä, joten en tiedä noista suomenkielisistä. Niitä kyllä järjestetään useammin ja neuvolat kyllä varmasti ohjaa seuraavaan vapaaseen ryhmään.
 
Röpelö, tietysti mahtuu mukaan! :) Ps.iloveyou, ikiä voi käydä kurkkimassa tuolla Marraskuun mammat-ketjun listauksesta.

Mutta ehdotelkaa ihmeessä sopivia aikoja! Itse ehdottaisin ti 2.9. klo 17, käykö kellekkään?
 
Sopii tiistai 2.9!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Hoi pääkaupunkiseutu! Yritetäänkö jossain kohtaa ottaa uudet tärskyt pienten kanssa? Nyt kivan kahvilan löytymisessäkin alkaa olla mukavasti haastetta että saadaan karavaanit kärryineen mahtumaan :)
 
Hei, olisi tosi kiva tavata pienten kanssa. Ainakin Sanomatalon salaattibaari sopii hyvin mammatreffeille, siellä on paljon tilaa. Milloin treffataan? :)
 
Takaisin
Top