Miehellä on edeltävänä päivänä synttärit, ni voi olla et me tehää sen synttäreiden kunniaks just tona päivänä. Mut ilmestyn paikalle jos vaa pystyn. :)
Mulle sopii huominen ja mulla on muutenkin asiaa keskustaan, niin olen siellä kahvilassa tuolloin katsomassa, josko jokunen saapuisi. Mulla on sininen paita päällä.
Minä tuun kanssa, mulla on sitten musta nahkatakki+huppari yhdistelmä (talvitakki hajosi... Just näillä pakkasilla..), parit kaulahuivit, uggin tapaset kenkulit ja sit ruma juurikasvu paistaa, mua ei voi olla erottamatta.. :D
Ihanaa että kohta pääsee taas värjää muuten hiuksia! Viimeksi kesällä värjänny.. :)
Voi harm, unohdin tämän! Oon niin keskittynyt kirjoitteleen vain tonne tammikuisten puolelle etten muista käydä katsomassa tätä ketjua :) ja kerran vasta käynytkin tapaamisessa mutta ois kiva kyllä nähdä muita toistekin. Oliko teillä eilen treffejä? Oisko seuraavia sovittuna?
Meitä oli vaan 2 eilisessä tapaamisessa, vähän mua harmitti kun edellisen kerran olin itse joskus lokakuussa? Tapaamisessa ja silloin meitä oli tosi monta ja nyt kun itse pääsin tulemaan eiliseen tapaamiseen joka oli mulle toinen kerta niin harmitti se vähän. Mutta näillä mennään, toivottavasti pian tulisi uusi tapaaminen johon pääsisi sitten porukka tulemaan.
Tässä vaan me tammikuiset saadaan jännäillä koska jakaannutaan. :D