Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei:) mulla taas tuo nykyinen mies ei millään hyväksy lapsen isää nii "salaa" joudun pitää siihen yhteyttä:/ surullista ja tosi puuduttavaa, koska mun mielestä jokaisella lapsella on oikeus tavata omaa isäänsä varsinkin jossei siinä ole "varaisää" vieressä..

Plaaaah ite menin ehdottaa tota tapaamista 3.1 ja nyt tajusin ettei se käykään mulle :( :( kaikki muut päivät sen ympärillä kyllä kävis :D

Hei! Löysin juuri tämän keskustelun ja minuakin kiinnostaisi tulla tapaamiseen joko 3.1 tai joskus muulloin! Odotan ensimmäistä lastani ja laskettu aikani on 16.4. Asumme mieheni kanssa Helsingin Maunulassa.

Täällä Espooseen vuonna 2012 muuttamut 23 vuotias ensiodottaja :happy: välillä tuntuu että ois tosi ihanaa jos ois ystäviä täällä ja varsinkin raskaana olevia :D on tää nimittäin puuduttavaa jauhaa vaan miehen kanssa :D

Oisko paha siirtää tota aikaa 2.1? :D
Toki jos kaikille muille käy paremmin toi 3pv nii sillon sit, tuun sit seuraavalla kerralla :)

Jos mä olen vielä yhtenä kappaleena ja voin hyvin, mäkin voisin tulla 2.1. moikkaamaan mammoja ja uutta, pientä ihanuutta! <3 Voin sitten samalla toimia myös keväällä posahtavien kauhukuvana... :D

Mulle ei noi myöhää käy ku me lähetää kolmen-puol neljän maissa meidän äidille. :( jos joskus 12 aikaa olis ni se sopis paljon paremmi.

Takaisin