Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyselisin tähän väliin, että osaatteko suositella hyvää hierojaa, joka tekee raskausajan hierontaa? Mieluiten Espoossa, mutta jos teillä on hyviä kokemuksia muualtakin pk-seudulta, niin kertokaa ihmeessä! Selkä, niska ja hartiat ihan jumissa ja päätä särkee :banghead: Kävin aiemmin yhdellä, mutta se oli niin kevyttä hipsuttelua, että ei kyllä auennut minkäänlaiset jumit, ärsytys vaan kasvoi! Kunnon hierontaa siis kaipaan :anyone

Kyselisin tähän väliin, että osaatteko suositella hyvää hierojaa, joka tekee raskausajan hierontaa? Mieluiten Espoossa, mutta jos teillä on hyviä kokemuksia muualtakin pk-seudulta, niin kertokaa ihmeessä! Selkä, niska ja hartiat ihan jumissa ja päätä särkee :banghead: Kävin aiemmin yhdellä, mutta se oli niin kevyttä hipsuttelua, että ei kyllä auennut minkäänlaiset jumit, ärsytys vaan kasvoi! Kunnon hierontaa siis kaipaan :anyone

Ei varsinaisesti tee raskausajan hierontaa, mutta oon itse koko raskauden käyny Relaxissa (Rela-hierojat) ja itseasiassa tänäänkin menossa. Hyvä, halpa ja niit on ympäri Suomea.

Lauttasaaressa on sit semmonen mis tehään ihan raskausajan hierontaa

Eikös espoon keskuksessa oo joku hierontapaikka missä tehään raskausajan hierontoja ei näyttny olevan kovin kallis.. Ite en oo käyny mut kattelin juur niitä sivuja etin sen ja linkkaan tähän

Edit http://www.espoonhierontakeskus.fi/palvelumme/

Löysin tämän foorumin vasta tänään. Pääkaupunkiseudulta olen myös ja laskettu aika (2. lapsi tulossa) nyt helmikuussa. Taitaakin olla jo aika lähellä olosta päätellen, että en taida enää yhtenä kappaleena tapaamisiin päästä. Voiko vauvan kanssa tulla?

Onnittelut pojasta :) Miten muuten tunnistan oikeen porukan sit sielä kahvilassa? Meitä ei vissiin hirveen monta ollut tulossa.

Olikohan nyt sitten meitä 4 tai 5 tulossa? Mulla on musta takki, vihree neule, farkut... Pitää varmaan vaan yrittää veikata ketkä on oikeeta porukkaa:grin. Eiköhän löydetä toisemme :)

Takaisin