Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alinah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille käy sekä 12 että 14, mites muut? Käykö muille tuo Rssn ehdottama 12? Tervetuloa myös kaikki uudet mukaan!

Mulle kävisi tuo klo 12 ja olen tulossa, jos päätetään pitää tapaaminen silloin. Klo 14 en enää pääse.

Meille ei käy klo 12 ku on veljen synttärit mut jos muille käy paremmin toi klo 12 ni sopikaa se. Tullaa sit seuraaval kerralla

Mulle toi klo 13 voi mennä vähä tiukille kun tietää miten paljon yleensä tota juttuu riittää. :D mut kyllä seki käy jos se on muille parempi, mut ite kannatan enemmän tota 12-12.30 aikaa. :)

Entä jos alotellaan jo sillon 12 tai 12:30 ja sitten joustavalla ajalla kaikki tulee ku kerkiää? Kun veikkaan, että kyllä meillä sitä juttua riittää ihan useemmaks tunniks:)

Muita matkalla jo? mä istun just bussissa ja oon varmaa 10 min päästä perillä. :) huomasin just et paikasta ei ollu puhetta, mut oletan tänkin miitin olevan kampin johdossa. :D

Multa jää tänään näkeminen väliin, hieman on heikko olo mutta toivotaan että pääsen ens kerralla :)

Olisi kyllä mukava tavata muita odottajia ja äitejä pk-seudulta. Olen 32-vuotias esikoisen odottaja Espoosta ja menossa on vasta rv 22. Toivottavasti ehdin mukaan tapaamisiin keväämmällä :)

Muokattu viimeksi:
Täällä kanssa esikoista odottava 31-v Helsingistä. Nyt vasta huomasin tämän keskustelun ja toivottavasti tapaamisia järjestetään vielä keväämmälläkin :)

Mä kanssa yritän päästä seuraavaan mukaan! Unohdan aina lukea tätä ketjua ja bongaan tapaamiset liian myöhään. :( Mutta vielähän sitä ehtii. :)

Päivä käy, mutta jos vaan muille sopii ni aikasintaa klo 13 jos vaik esikoinen vahingos nukkuis päikkärit ni se ei olis kesken unien

Takaisin