Otatteko äitiyspakkauksen?

Ensimmäiselle otettiin, toiselle ei. Nyt ollaan vähän kahden vaiheilla. Riippuu varmaan pakkauksen sisällöstä ensi vuonna.
 
Esikoiselle otettiin ihan miettimättä, mutta tälle toiselle aika varmasti ei oteta. Esikoisen, pian vuoden vanha, jäljiltä on vielä tallessa ne mitkä koin tärkeimmiksi (makuupussi oikeastaan).
Viimeksikin vaatteista jäi aika moni käyttämättä.
Vaikka olihan se omalla tavallaan mahtava hetki kun pakkaus tuli ja pääsi hypistelemään tuotteita:joyful:
 
Olin aatellu, että nyt otettais pakkaus, mutta ku kävin tota kattelemassa niin liikaa mustaa mun makuun pikkuvauvalle. Joten ehkä kuitenkin sitten rahana. Voi sit sillä summalla ostaa vaikka sen tens-laitteen tai itkuhälyttimen.
 
Kyllä otetaan äitiyspakkaus. Sillä päästään hyvin alkuun vauvan kanssa :)
 
Mies haluaisi että otetaan pakkaus, mutta itse oon vähän kahden vaiheilla. Toki kun meillä ensimmäinen tulossa niin tuntuu että ”kuuluisi” ottaa pakkaus kun siinä tulee niin paljon kaikkea ja vähän sen fiilistelynkin takia. Mietityttää kuitenkin että tuleeko esim. vaatteille käyttöä kun ne ei ole yhtään omaan makuun ja kirppareilta löytyis takuuvarmasti tuolla rahalla aika paljon kaikkea mieluisempaa. Mutta saa nyt nähdä mihin päädytään.. onhan tuo kieltämättä ihan mieletön etu meillä Suomessa!
 
Meinattiin ottaa kun on eka. Vaikka ei kyllä ollutkaan kyllä ihan mieluinen kuoseiltaan tämän vuotinen...
 
Ensin olin sitä mieltä, että ehdottomasti äitiyspakkaus esikoiselle. Nyt olenkin vähän kahden vaiheilla. Toisaalta sillä 170 eurolla saisi valtavan määrän hyväkuntoista, uudenveroista vaatetta kirpparilta. Ja silloin kaikki olisi mieluisia. Tiedän , että ne "vähemmän mieluisat" jäävät kaappiin pölyttymään omalla kohdallani. Jos tulokas on poika niin sitten pakkaus voisi olla hyvä. Siinä on nimittäin mun mielestä enemmän poikamaisia vaatteita, esim se karhujumpsuit ja samalla kuosilla body, jääkarhubody jne.
 
Esikoisen 2018 pakkaus oli suurelta osin niin huono lastuinen, että taitaa jäädä pakkaus meiltä ottamatta. Muutama ihana vaate tuolla on, mutta hankin ne sitten erikseen, jos jää mietityttämään. Pakkauksessa oli myös paljon sellaista, mille meillä ei ikinä ollut käyttöä.
Toivottavasti pakkauksen sisältö olisi jatkossa laadukkaampi ja kotimaisempi.
 
Otetaan.

Esikoisen kohdalla tuotteet olivat hienoinen pettymys...
Nyt kuosit paremmat ja tavaraa monipuolisemmin. Tykkään!
 
Hmm... Arvon vielä kummin tekis. Edellisestä kuitenkin vielä kaikki tavarat tallella ja hyvässä kunnossa. Jos olisi ensimmäinen, niin sitten kyllä varmasti ottaisin.
 
Aluksi ajattelin, että totta kai otetaan äitiyspakkaus, mutta enpä tiedä. Esikoiselta on vielä käyttötavarat, makuupussi, villa- ja toppapuvut ym. tärkeimmät tallessa niin paljon tulis sitte turhaa tavaraa nurkkiin pyörimään. Ehkä vois olla fiksumpaa käyttää se 170€ (?) sitten oikeasti tarpeelliseen.
 
Pakkauksen otan, kun on esikoinen kyseessä, eikä ole mitään valmiina. En myöskään oikein viihdy kauppoja kiertelemässä omaa settiä valkkaamassa.
 
Mies haluaisi että otetaan pakkaus, mutta itse oon vähän kahden vaiheilla. Toki kun meillä ensimmäinen tulossa niin tuntuu että ”kuuluisi” ottaa pakkaus kun siinä tulee niin paljon kaikkea ja vähän sen fiilistelynkin takia. Mietityttää kuitenkin että tuleeko esim. vaatteille käyttöä kun ne ei ole yhtään omaan makuun ja kirppareilta löytyis takuuvarmasti tuolla rahalla aika paljon kaikkea mieluisempaa. Mutta saa nyt nähdä mihin päädytään.. onhan tuo kieltämättä ihan mieletön etu meillä Suomessa!

Aivan samat sanat!
Mies haluaa ja hänelle ensimmäinen lapsi niin luultavasti en raaski laittaa vastaan. Olen jo yrittänyt
 
Jokos olette saaneet pakkauksia? Meille tuli jo,olin kerrankin ajoissa hakemassa. :grin
Pääasiassa olen tyytyväinen, eihän nämä mitään merkkivaatteita vastaa, mutta menee kyllä peruskäytössä. Ainoa mikä mietityttää on monessa bodyssa oleva joustava pääntie, tykkään enempi pienimmissä kietaisumalleista ja vähän isommille neppareista.
 
Jokos olette saaneet pakkauksia? Meille tuli jo,olin kerrankin ajoissa hakemassa. :grin
Pääasiassa olen tyytyväinen, eihän nämä mitään merkkivaatteita vastaa, mutta menee kyllä peruskäytössä. Ainoa mikä mietityttää on monessa bodyssa oleva joustava pääntie, tykkään enempi pienimmissä kietaisumalleista ja vähän isommille neppareista.

Se joustava pääntie on kyllä kätevä, silloin ku on niskakakat kyseessä. Saa pujoteltua sitten alakautta bodyn pois niin ei tarvi pään yli pujotella.

Ei otettu pakkausta vaan tilasin rahalla itelle sen tens-laitteen. Pakkauksessa ois ollu liian paljon sellasta mitä jo ennestään kaapista löytyy.
 
Meilläki niin paljo esikoisen pakkauksesta tavaraa tallessa, että otettiin rahana ja ostettiin sillä telakka autoon.
 
Takaisin
Top