Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Osaako muutes joku joka on ottanut vaikka viime vuonna tai 2017 paketin, onko laatu parantunut vaatteissa? Meillä 2016 vuoden paketissa oli kyllä huonolaatuisia vaatteita parikin ja silloin tutuille kävi juuri niitä ikäviä yllätyksiä, että neppareita irtosi ekassa pesussa yms.. Myös vaatteiden mallit monissa ei istunut meidän hoikalle tytölle silloin oikein missään ikävaiheessa. Silti siis arvostan, että Suomessa ylipäänsä saa äityispakkauksen ja osa tuotteista oli hyviä, kuten just makuupussi!
Ymmärsinkö muuten oikein Kelan sivuilta, että tätä 2019 pakkausta jaetaan ensi keväälle asti? Eli jos LA toukokuussa, niin ehtii vielä saada tämän vuoden pakkauksen. Tässä 2019 pakkauksessa näytti olevan monia kivoja juttuja, joten mielellään ottaisin sen :angelic:
Juu, tämä on juuri se pakkaus joka meille tulee. Ehken jos ihan joskus huhtikuussa vasta laittaa hakemukset sisään, niin saattaa saada seuraavan vuoden. Kuulin huhua, että siinä on panostettu ekologisuuteen ja kotimaisuuteen; tuotteita on vähemmän, mutta ehdottomasti laadukkaampia. Itse ainakin haluaisin vasta sen ensi vuoden, mutta ei taida oikein onnata...
Melko varmana meilläkin menee äp sijoituksena tuplarattaisiin! Mistähän sitä tietäis mikä on hyvä!Haluaisin äitiyspakkauksen, mutta täytyy miettiä olisiko sittenkin järkevämpää ottaa rahana ja sijoittaa tuplarattaisiin. Esikoinen on vasta 1,5v ja otettiin hänen kanssa pakkauksen. Kasvoi niin nopeasti, että ne vaatteet ovat kuin uudet edelleen. Riippuu varmaan vähän esim toppahaalarin koosta jne että miten hyvin vaatekoot vastaavat meidän tarpeita.
Melko varmana meilläkin menee äp sijoituksena tuplarattaisiin! Mistähän sitä tietäis mikä on hyvä!
Mutta onko päällekkäinkin olevat kömpelön pitkät? Tätä oon just paljon miettiny et kumpi pienempi pahaKokemuksella tuplarattaista. Jos haluatte sellaiset missä lapset istuu vierekäin niin kiinnittäkää huomiota leveyteen. Jos rattaat on kovin leveät (yli 74 cm) ne ei välttämättä mahdu kaikista ovista tai muutoin kapeista väleistä. Jotkut hissien oviaukot esim kerrostaloissa on todella kapeita ne kannattaa myös huomioida jos tarvitsee paljom käyttää.
Mutta onko päällekkäinkin olevat kömpelön pitkät? Tätä oon just paljon miettiny et kumpi pienempi paha