Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän tuleva pakkaus on jo Kelan sivuilla esittelyssä. Eli meidän pienokaiset saa vuoden 2019 pakkauksen.Ensimmäiselle otettiin, toiselle ei. Nyt ollaan vähän kahden vaiheilla. Riippuu varmaan pakkauksen sisällöstä ensi vuonna.
Meidän tuleva pakkaus on jo Kelan sivuilla esittelyssä. Eli meidän pienokaiset saa vuoden 2019 pakkauksen.
Mies haluaisi että otetaan pakkaus, mutta itse oon vähän kahden vaiheilla. Toki kun meillä ensimmäinen tulossa niin tuntuu että ”kuuluisi” ottaa pakkaus kun siinä tulee niin paljon kaikkea ja vähän sen fiilistelynkin takia. Mietityttää kuitenkin että tuleeko esim. vaatteille käyttöä kun ne ei ole yhtään omaan makuun ja kirppareilta löytyis takuuvarmasti tuolla rahalla aika paljon kaikkea mieluisempaa. Mutta saa nyt nähdä mihin päädytään.. onhan tuo kieltämättä ihan mieletön etu meillä Suomessa!
Jokos olette saaneet pakkauksia? Meille tuli jo,olin kerrankin ajoissa hakemassa.
Pääasiassa olen tyytyväinen, eihän nämä mitään merkkivaatteita vastaa, mutta menee kyllä peruskäytössä. Ainoa mikä mietityttää on monessa bodyssa oleva joustava pääntie, tykkään enempi pienimmissä kietaisumalleista ja vähän isommille neppareista.