Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirpparilöytö heleän pinkki toppahaalari. Ei kyl enää tarttis... :P myös toppatossut ja tumput sekä pussilakana+tyynyliina.

Oikeastaan kaikkea on. Lakanoita pitää vielä ostaa ja hoitoalusta, isä tekee seinään kiinnitettävän hoitotason. Ja pinnasänky pitää hommata. Ja tehdä apteekkireissu ja ostaa voiteita pesuaineita ym. Hoitokamaa...

Mä kyllä itken verta jos mun jalka kasvaa puolikastakaan kokoa! Mun kenkä on nyt 41 ja jos nyt ei meinaa löytyä tolla koolla sopivia ni mites sitte 42! Se on mentävä miesten osastolle!

Gitgat, todella hieno!!:) Niin pirteä tuo värikäs kangas, kyllä kelpaa vauvan katella!

Ihan super kiva gitgat! Oon etsimällä etsinyt kivaa kangasta jolla päällystää pehmuste, mutta mikään ei loksahda..

Kiitos kaikille <3 käyppä Poppy_86 katsoon semmoinen kuin kankaita.com, siellä on tosi iso valikoima vaikka minkä näköistä! :) Nuo kivijalkakauppojen valikoimat on kuitenkin aika suppeita niin netistä voi löytyä paremmin :)

Vius, minä itkin viime raskauden jälkeen, jalan koko kasvoi numerolla ja on edelleen samassa.. siis kaiken muun lisäksi piti hankkia uusia kenkiä.. Ennen oli kengän koko 36, nyt 37. Joku lääkäri sanoi että ei ole tieteellisesti todistettu että jalan koko muuttuisi pysyvästi, vaan esim. turvotuksen takia olisi hetkellisesti isompi, mutta minulla kyllä jäi pysyväksi.. :shifty:

Hitsit. Löyty Citymarketista 2 tunikaa, housut! Siis mulle sopivat!!! :D ja villatakki mikä peittää koko ruhon. oon aika happy ja kaikki alesta... :P vielä kengät kun alkaa olla convercet aika kökkö sitoa ku ei taitu...

Caarina mulla on maiharit missä on sekä nauhat että sivussa vetoketju. Just parasta ku ei tarvii solmia kenkiä ku vetää vaan jalkaan ja vähän vetoketjua ylös niin pysyy jalassa tukevasti.

Mä mietin kans maihareita, mut totesin et oon liian vanha sellasiin :P ja päädyin nyt tollasiin kiilakorkosiin puolipitusiin nahkanilkkureihin joissa sivuvetoketju. (Ihankun en olis vanha consseihin ;) ) otin koossa 40 suosiolla koska jalat alkaa varmaan turpoomaan ja mahtuu si villasukka.

Ostin kans hiusvärin, mähän oon iha uudistunu! :D

Mä oon vielä peruslenkkareissa jossa nauhat niin löysällä et saa sujautettua jalkaan :)
Löysin talvitakin (jotain kokoa 600xXL mut ei se haittaa koska se mahtuu) joten nyt on lämmintä! Vielä emmin sen kätkyhälyn kanssa, se on varmaan ihan turha mut mitä jos lapsi kuolee kätkykuoleman niin vähänkö sitten soimaan itteäni ettei viittiny reilua satasta tuhlata.

Maiharit on vaan mulle ne parhaimmat. Istuu parhaiten ja tuntuu omalta :) oon siis aina käyttäny maihareita ja viimeks oli pitkä tauko ku edelliset hajos enkä löytänyt uusia sopivia mistään.. Tykkään muutenkin kyllä ylipäätään semmosista kengistä mitkä on helppo hoitaa eli just nahkakengät. :)

Oletteko ostaneet tuttipulloja etukäteen ja jos niin mitä kannattaa ostaa? Aventin pullosta juuri luin, että tukee parhaiten imetystä. Meillä on valmiiksi ostettuna Aventin käsikäyttöinen rintapumppu, tarvitsenko sitä varten lisää tuttipulloja? Lisäksi löytyy yksi Anti-colic tuttipullo. Marimekon tuttipulloja sain lahjaksi Babyshowereilla mutta en niitä kyllä ainakaan alkuun käyttäisi. Mietin että jos maito ei lähde heti nousuun, stressaava elämänvaihe takana ja keho stressitilassa, niin voin hyvinkin joutua alussa pumppaamaan lisämaitoa. Toiveena kuitenkin imetyksen onnistuminen, ainakin pääosin tai mielellään jopa täysimetys.  Monta tuttipulloa olisi siis hyvä olla hankittuna, että ei tarvitse miestä laittaa ostoksille, kun itse tuskin kylmään aikaan pariin viikkoon vauvan kanssa lähden heti ostoskeskuksiin ja sitten onkin jo joulunpyhät käsillä?

Takaisin