Onhan se koppa helpompi ja näppärämpi, mut tosiaan sen aikaa vain et baby itse viihtyy. Meillä ei esikoisella tajuttu tuota refluksia lainkaan, ja luulin vain et no hän on sitä tyyppiä, joka ei vaunuista perusta. Omat negaatiot Emmaljungiin, ICoohon ja Brioon liittyy siihen, et kaikki kolme yhdistelmää ostettiin ja myytiin pois ekan vuoden aikana, kun esikoinen vaan huusi ja karjui makuultaan vaunuissa ja/tai istuinosassa. Mä luulin, et ne tarjoaa vain huonon asennon ja painaa häntä jostain ja haukuin kaikille kyseiset merkit pystyyn. Käytännössä kannoin liinassa ekan vuoden, ja palasinkin töihin jo 10 kuukauden jälkeen kun olin niin puhki. Sit hankittiin bugaboot, joissa se kuppipenkki pitää koko ajan makuuasennossakin asennon vähän yläviistoon, ja esikko alkoi nukkua 3 tunnin päikkärit vaunuissa päivisin. Hieman otti päästä tuo töihinpaluuvalinta siinä vaiheessa :D Pian sit saatiin ihan virallinen diagnoosi ja laps muuttui kertaheitolla. Toisen kanssa tätä oireilua osasi jo valistuneemmin tarkkailla ja siksi oli helppo tehdä enemmän oikeita valintoja jo vauvavuotena.
Ja tän vuoksi mä aina suosittelen bugia kaikille :)