Ostokset/Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Giu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki nappasin ton lehen apteekista joskus alkuvuodesta :)
Joo niin ei siä messuilla ollu mitään suuria uutuuksia mun mielestä ihan samoja mitä netissä pyöriessä on tullu vastaan :)

Tänään oli taas shopitishop päivä! :D
Ensin ikeasta ostettiin vaippapyykkikori ja hylly meidän makkariin sängyn päätyyn (joudutaan luopumaan yöpöydistä) ja jotain muuta pientä sälää, joka ei liity vauvan tulemiseen. Pettymyksen aiheutti se, että ripustettavia koukkuja ei ikeassa enää ole :'(

Lisäksi tänään tuli fb:n OMV kestovaippa ym kirppikseltä ostamani 4 vaippaa \o/ postissa ja postista hain kaksi pakettia joista toinen oli kestovaippakaupasta ja toinen royal-kestoilta. KVK:sta tuli nauhavaippoja, royal-kestoilta tuli näpysyjä, villanhoitoainetta (lanoliinia), kestoside paketti, villaiset liivinsuojat, yksi lisäimuhässäkkä, ihana heppakuosinen vaippa ja kaupanpäälisenä sienimaja(?) kuosinen joustofrotee body koossa 62/68. Oon aika fiiliksissä :)

Nyt sain hommattua hoitolaukun (vaikkei ehkä olis tarvinnutkaan mut ku mä HALUSIN) ja pinnasängyn patjakin tarttu mukaan. Samalla kertaa tuli ostettua, paketti vaippoja vauvalle, yks tuttipullo, pari korvikepurkkia (yks semper ja yks tuuti?) parin tutin paketti ja muuta mitä nyt marketista löyty. Niistäjä pitäis ostaa ja apteekista käydä hakemassa desifiointiainetta ja käsidesiä vielä. Mitähän tässä vielä keksis :)

tänään shoppailin prismassa ja nyt on vaipat ja kaikki imetys/pullojutut yms. pikkusälä hoidettu. Sairaalakassistakin puuttuu enää lukeminen, kun ostin luumuja ja suklaata :) vielä pitäis tilata sitteri netistä, hakee kantokoppa kavereilta ja ja ostaa kaikkia vaunujen lisävarusteita aikuisia varten :D kaikki muu, eli lakanat on vaan siitä kiinni et koska jaksan ne tehdä. mutta jos rahaa ei nyt enää kauheesti menis..:P

Tajusin juuri, ettei minulla ole vaippoja kuin ihan pieni paketti, ja voisi kai jonkun korvikepurkinkin jo ostaa varalle, jos sellaiselle tulisi akuutti tarve. Itkuhälytintä ei ole vielä ostettu, tuttipullot ja miehen veljen vaimolta lainaan saatu rintapumppukin pitäisi steriloida ja vauvan lakanoita ommella ja ja... Tässähän tulee kohta kiire enkä edes tiedä mitä kaikkea vielä puuttuu tai mitä kaikkea vielä pitäisi ehtiä tekemään!

Sairaalakassi olisi helppo pakata etukäteen, sen voisin tehdä vaikka heti huomenna. Vauvan kotiutumisvaatteet valitsin sentään jo eilen, kun laitoin vauvan vaatteet järjestykseen paikoilleen. :)

Mulla on sairaalakassi aika hyvin pakattu omat housut ja joku pitkähihanen on viä miettimättä :) mutta hyvällä mallilla ollaan :)

Tänään kanssa prismasta shoppailtu vaikka ja mitä. Amme, tuttipaketti, pieni vaippapaketti, liivinsuojia ja semmosta. :) Kattelin kanssa tänään muutamat vaihtoehdot vauvalle kotiintulo vaatteiksi. Sairaalakassia vois pakkailla vähän valmiiksi mitä jo voi laittaa. Vaunut saadaan varmaan viimeistään kahen viikon päästä hakea liikkeestä.. hmm mitäs muuta. :D Itkuhälytintä ei oo ostettu ja mietinnässä että tarvitaanko...

emppuliina, mä en aio nyt hommata itkuhälytintä, ku ei oo sitä aiemminkaan tarttettu. just tilasin sitte netistä sitterin ja vauvan tyynyn :) nyt ihan oikeesti lista on aika lyhyt, huppupyyhe ja sijauspatja. sit mietin et tuhlaisko hienoihin harsoihin vaik vanhojakin löytyy vielä (rumia kulahtaneita :D).

kuukiurustakesään, mä kans huomenna steriloin kaiken mitä jälkel, juurikin rintapumppu :D, ja yritän tosissani ommella ne vuodevaatteet, ku ei siinä ny kauaa menis. ois ihana fiilis ku sais kaiken mahdollisen valmiiks jo hyvissä ajoin.

Voi apua joku sairaalakassikin :D En mä oo ees ajatellut, saatikka vauvalle mitää kotiutumisvaatettakaan :D Ei oo tullu siis pieneen mieleenkään. Ainoo mitä oon tajunnut on et kannattaa ehkä alkaa kuljettaa äitiyskorttia mukana jos vaikka sattuu käymään hullusti et tulis yllärilähtö sairaalaan jostain muualta kuin kotoota :D

Eilen shoppasin taas vauvalle vaatetta.. fb kirppikseltä tosin :D Mut en vaan voinut mitenkään vastustaa 56cm punaista bodya jossa traktoreiden kuvia, koska lasten vaari on maanviljelijä :D

Eilen lanoliinitin villavaippahousuja ja villaiset tissilaput, nyt ne on tuol kuivumassa. Kaikki vauvapyykki alkaa oleen aika hyvin pesty, vaippoja on aika mukava määrä, ei tosin ihan minikokoja oo hirveesti, kun ne menee kuitenkin niin vähän aikaa. Vois sitä tietenkin koittaa muutaman minin ommella vielä itse.. tai tuunata noita imsevimsen flanuja.. Katsotaan nyt.. Varmaan mennään ihan harsoilla ekat viikot, ne on käteviä pienen kanssa kuitenkin ja niitä meillä on :D Pitäisi varmaan etsiä taas se vaipan taitteluohje, kun on tällee 5 vuodessa ehtinyt unohtumaan et kuin se harsovaippa taiteltiin :D Ja kerätä sitten nekin koriin käyttövalmiiksi. Siis ne vaipat.

Hoitoalusta nyt on viel puutelistalla ja muutamia koukkuja tarvii hankkia hoitopöydän reunaan, mut siin se sit olis.. KAI :D

Toissapäivänä tuli ilmoitus et mun kantoliina on lähtenyt matkaan ja nyt vaan odottelen sitä iiiihanaaa liinaa kotiin <3

Luen ihmeissäni muistilistojani eikä siellä ole mitään hoidettavaa. Viimeisin ostos oli tylsä, musta mutta ehdottoman tiivis vaipparoskis. Jotain kesäisempää vaatetta olisi varattava vielä vauvalle mutta ehkä sitä ennättää kesemmällä kun näkee millaisen kesän se meille antaa. Ja itselle ehkä tukivyö palautumiseen mutta silläkään ei kiirettä kun muistelen ettei sektion jälkeen saa viikkoihin käyttää mitään.

Voi ei, nyt mun on pakko lopettaa fb:n lastenvaatekirppiksen selailu! :p Oikein huomaa, kuinka hormonit hyrrää ja kaikki on niin suloista ja ihanaa ja kaikki pitäis saada :shy: No ekaksi ostin kestoliivinsuojia, niitä tarvitseekin, niitä kun ei tarpeeksi vielä ollut (tai mistäs minä tiedän mikä on tarpeeksi, kun en koskaan ole imettänyt, hah!) Noh, sitten oli ihan pakko ostaa parit puolipotkarit, kun ne sopi väritykseltään niin mainiosti kotiintulovaatteeksi suunniteltuun Ilves-bodyyn... meillä siis kannatetaan Ilvestä, mur! Normaalisti pysyttäydyn kaukana kaikesta jääkiekkohömpötyksestä, mutta oli pakko ostaa miehelle synttärilahjan osana semmoinen Ilvesbody, että saa poikansa kotiuttaa sitten "asennevaatteissa" :woot: Sitten vielä löyty semmoset ilves-aiheiset trikootumput (ei siis liity mitenkään jääkiekkojoukkueeseen) niin pakkohan nekin nyt sitten oli ostaa, kun sopii niin hyvin teemaan :joyful: Ja olishan siellä vaikka ja mitä ostettavaa vielä, mutta eiköhän nuo nyt taas hetkeksi riitä :grin

Hellis voi lapsi raukkaa ku joutuu ipan bodyssä kulkemaan kotiin ;-) Täällä sen ainoon oikeen Tamperelais joukkueen kannattaja huutelee hih hih meillä oottelee Tappara body kun toukka kasvaa isommaksi kun on 60 cm :D

Hahhaa Jonsku, siellä ne meidän muksut sitten Hakamettäs joskus istuu vastakkaisilla puolilla ja huutelee törkeyksiä toisilleen :p

kröhömm... Meillä tuli serkulta vaatepaketti jossa oli HPK:n body ;) Itsehän siis jos jotain pitäisi kannattaa niin kannattaisin sitä, koska oon siitä hämeenlinnan kupeesta kotoisin ;) Mies taas on auttamaton SaiPa fani joten hpk:n body meni eteenpäin.. Meillä ei siis asu jääkiekkohullua porukkaa :D Ainoa joka kiinnostaa on MM lätkä :'D

Mä luulen että meidän tyyppi kotiutuu traktoribodyssä ja punaisissa velourhousuissa, koska se on niiiiiin söpö! :Heartbigred Varmaksi ei tietenkään voi sanoa, koska voihan se olla et tulee vielä jotain niin ihanaa vastaan etten voi vaan millään vastustaa ;)

Hellis joo todellakin siellä huutelevat :D Meillä mä oon se jääkiekkofani isäntää ei kiinnosta ku ehkä mm lätkän finaalipelit toisella silmällä katottuna :D Meillä kotiudutaan harmaavalkoraidallisessa bodyssä ja ihanissa miikkarin keltaruiskeissa sydän frotee pökissä:D mut voi kyllä vielä muuttua mieli ton bodyn suhteen saatan vaihtaa sen ruskee raidalliseen :D

Mä en vielä tiedä kummat housut tuo body saa kaveriksi, kun toiset on keltaiset ja toiset vihreet, joissa on valkoisia sydämiä :) Ehkä sydänpöksyissä, kun onhan ne nyt vaan niin söpöt :shy:

Mä meinasin pelata safetya ja valita kotiutumisvaatteet unisexia. Vaikka aina meillä on ultrat pitäneet sukupuolen osalta paikkaansa, en luota niihin täysin. Eli ruskean sävyillä tullaan kotiin.

Täällä on äitiyspakkauksen vaatteet pesukoneessa. Tän viikonlopun agendana oli siivoilla tota vauvan huonetta ja saaha sairaalakassi kuntoon... Tai ainaki siltä osalta miltä voi. Pitää muistaa laittaa siihen joku lappu että muistaa ottaa neuvolakortin, laturin ym. mitä tarttee vielä.

Vaipparoskis. Se pitää ainaki vielä hankkia, eipä tullu mieleenkään. On se tuolla listassa mutta sen skippaa jotenki aina.

Itkuhälytintä ei periaatteessa tarttis mutta oishan se kiva jos partsilla nukuttaa tai jos käy saunassa yhessä.

Joko mää mainostin mun ihanaa kotiutumisbodya

151402_individ_141229.jpg
tulee aina niin isot kuvat. Tää on Me and I mallistosta.

Mun hankintalistalla on viel hankkimatta vauvalle amme ja lampaantalja mut jälkimmäisellä tuskin on hirvee kiire :D Omalla kohdalla hankintalistalta puuttuu vielä pari imetystoppia ja kunnolliset liivit. Niin ja kaali :D ja luumut, mut niil nyt ei oo nii hoppu vielä.

Sairaalakassia vois hiukan miettiä sit tos jossai vaihees. Sillä nii hoppu oikeastaan ole. 4.5. on s-tapa-arvio ja jos siihen mennessä sais pakattua ja sit vois alka kuljettelemaan sitä mukana aina mihin mennäänkin.. Emmäätiiä :D

Takaisin