Ostokset/Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Giu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muovitettua froteeta ilman jos joku pärjää vauvan kanssa niin hats off! Kannattaa ostaa kunnon pala ja siitä riittää loppuraskauden sänkysuojasta aina sinne taaperon ekoihin askarteluihin alustaksi.

Ihan pistämätön oli vauvauinnissa! Palanen kaukaloon ja sai uimahallin suihkutiloissa märän vauvan pyykeineen kaukaloon kaukaloa kastelematta ja itse ennätti ottaa pikasuihkut.

Mää mietinki että mistä tota froteeta saa. Kiitos vinkistä.

Siis vähänkö säästi taas euroja kun sain täältä ton vinkin tohon muovitettuun froteeseen! Ostin 150x150cm palan ja siitähän saa sitten tosiaan ihan kunnon palan sitten pinnasänkyyn kun on vaara ohi "vesivahingolle" omassa sängyssä :D

Mää kyllä kerkesin jo jotain Kärkkäiseltä ostaa mutta en oo varma että onko ne pesun kestäviä

Saatto pikkasen lähtee tänään taas käsistä noi ostokset... Noh, ei kait sillä niin väliä oo kunhan on varaa maksaa ne. Vauvan vaatteet on vaan niin ihania. Ja ne oli ekat uudet lakanat mitä on ostanu... Seli seli :angel9

Ostin kyllä yhen paidan kokoa 92 ja yökkärin 86 ku en millään pystyny vastustaan ja sitte ku tyllerö on sen kokonn ni niitä ei varmasti enää myydä. Onneks nuo on kuitenki suhteellisen edullisia ku ei kalliimmilta merkeiltä osta. Harmi vaan että ne niistä housuista oli pienin koko loppu joita ajattelin kotoutumishousuiksi. Piti sitte ottaa isompi vaikka niitä on jo useemmat. Pitää vielä uus inventaario tehä samalla ku pesen kaikki vaatteet.

Mä ostin yhestä kenkä/laukkukaupasta (Click Shoes) alesta mustan Björn Borgin olkalaukun hoitolaukuks :p läpässä on yks vetoketjutasku ulkopuolella, läpän ku avaa löytyy yks tasku tarralla ja yks vetoketjulla. Laukun sisällä on kolme eri välikköä ja yhessä sellasessa "väliseinässä" on päällä vetoketju et sinnekkin sisälle saa jotain pientä. Mieskin ehkä suostuu kantaa tätä jos tarvii :grin

Mä oon ollu vähän nihkee ostamaan 50cm vaatteita vaikka ne varmasti aluks on parempia kun 56cm, jos ei ihan jättivauvaa synny :grin on mulla nyt muutamia bodeja. Mut 56cm on myös paljon eroja, toiset on pienempiä...

Mun mies varmaan hermostuu kun meen ostamaan harsoja lisää mut haluun noita kuvallisia lisää.. :) Meillä on harsoja tavallisia valkosia yli 40 kappaletta ja sit kuvallisia on joku viis niin ne on niin ihania...Pakko tilata niitä lisää kun ovat NIIN ihania.. :) Siis ne kuvalliset..

Naurattaa LMK:n ja mun apuat melkein yhtäaikaa. Mulla on harsoja myös aika reilusti. 10-15 valkoista peppupyyhkeiksi ja sama määrä kauniita kuviollisia puklu-imetys-uniriepu-kesäpeitoiksi.

ImageUploadedByVau Foorumi1426924786.255557.jpg

Ylimmät on OzBabyltä Name Itin harsoja (edullinen ja hyvälaatuinen monipakkaus, jossa noita kuviollisia ja yksivärisiä). Alimmat neonpinkit ja maltillisemmat Aden+Anais laadukkaat ja vähän kalliimmat harsot. Kaapissa on vielä aiempien vauva-aikojen aikaisia harsoja. Kuluneet ihanan pehmeiksi.

ImageUploadedByVau Foorumi1426924927.858353.jpg

Isompi A+A harso on päälle metri x metri ja sopii kesävauvan kapaloksikin.

Mullakin name it:iltä kaks pakkausta. Kivoja kun on neutraaleja, kuitenkin kuviollisia ja valkoisia. Onkohan siinä paketissa 8, eli meillä 16. Nii ja parihan tuli äitiyspakkauksessakin. Jostain olin lukevinani että niitä kannattaa kyllä reilusti varata. :)

Mä oon kyllä pärjännyt n.10 harsolla ?! Tosin en oo niitä käyttäny kun pulautus/uniriepuna.. enkä aio nytkään hamstrata enempää.. oon huomannu et tavaraa on aina liikaa :wideyed: Pienen kans pärjää aika vähällä..

LMK. Mulla oli esikoista varten joku kymmenen kun syntyi mut huomasin heti et olivat koko ajan loppu..Meillä poika vielä puklas tosi paljon niin niitä kyllä kului kun käytti puklu rättinä,pään alla oli aina harso ja sit vielä pylly pyyhkeenä ja ai niin toimivat hyvinä peittoina varsinkin kesällä.. :) Et kyllä mulla noi on aikas hyvin kaikki käytössä...Mä ainakin tarviin niitä paljon...

Okei :) Kiitos vastauksista. Meillä on tosiaan 6kpl harsoja ja ikeasta hankittu semmonen 10kpl pikkupyyhe paketti. Alkuun lähdetään niillä, kyllähän niitä voi sit hakea lisää jos tarve tulee :)

Takaisin