Ostokset/Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Giu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ens viikolla pitäis sitten itekkin aloittaa shoppailu. Parilta kirppikseltä jos löytäis tarvittavat pienet vaatteet, joilla pääsis alkuun. Sit yhtenä päivänä IKEA-helvetti, että pääsee laittamaan huonejärjestystä uudelleen ja mahtuis muksujen lelut johonkin.

Olipas tullut muutenkin uusia hienoja tuotteita newbielle:Heartblue. Tytölle aikanaan ostin kaikki tuota sarjaa, oon laittanut ne talteen , tiiä vaikka vielä tulis käyttöä:oops:. Saaduissa vaatteissa oli nyt sitten poikamaisia nuita ja voishan niillä sitten täydentää... mm. puuvilla neulehaalaria tullu paljon käytettyä myös kesällä.

Ei kyl hyvä heilu jos tällä mallilla meen aina kattomaan kaikki noi nettikaupat ku joku vähän vinkkaa jotain :D Viimeks perjantaina tilasin henkkamaukalta paketin n.200e tosin siin oli enemmän esikoiselle ku vauvalle :D Mokoma likka kasvaa kuin rikkaruoho ja näyttää vähän siltä et viime kesän vaatteet ei ihan taida enää mahtua päälle :D

Nyt menin tonne kappahlin sivuille ja löysin niin paljon kaikkia ihania et klikkasin avatut välilehdet kiinni ennenkuin ehdin klikkailla ne tuotteet ostoskoriin, koska sinne olis taas rahaa palanut :D

Ja noi viirit.. no mun makuun ne oli aika valjuja. Onneks on ite ompelutaitoinen ja ompelutaitoista porukkaa löytyy lähipiiristä :)

Kiitti vinkinstä! Taidan silti itte tekasta kuhan pääsen vanhemmilla käymään :) Äitillä iso satsi erilaisia kankaita mistä valita ja saa sitten varmasti semmosen minkä haluaa, tuskin on vaikea tehdä :)

Minkä takia vauvatavaroiden värien pitää muutenkin olla niin pliisuja? Yritettiin katella kaupoista paria vauvan alla pidettävää vilttiä, sellaista pehmoista ja ohkasta, ja kaikki oli melki valkoisia ja tylsiä. Miksi ei ole kunnolla väriä?!

Värejä ja reippaampaa? How about Marimekko, Småfolk, Elodie Details, Hatley, POP, Molo Kids, Villervalla, Aarrekids, Minirodini, Hilla Clothing (Prismat)... Perinteiset Ratia, Tutta, Name it ja Ticket to Heaven myös värejä sekä kuvioita.

• Tykkään
Reaktiot: JMT
Joo, värikästä mut ei retrohenkistä ;) Onneks on käsityötaitoinen niin viltit ja muut voi neuloa/ommella itse :D

Niin ja meidän budjetille :D Ja ongelmana siis nimenomaan se viltti, vaatteisiin hukutaan jo, kiitos ostosintoilevan siskon. Ja ne onkin onneksi aika iloisen värisiä (olematta liian värikkäitä.. Saati vaaleanpunaisia!)

Meillä on ihanan monta vilttiä vauvalle, on paksumpaa, merinovillasta ja ihan trikoovilttiä :) Äiti vähän innostu ompelemaan ja mummu neulo ton merinovillasen, ompahan heitellä pitkin kämppää ja saa sitten aina pesuun jos tulee pukluja viltille :)

Huh, mun pitäis varmaan alkaa kans miettii tota vilttihommaa :D Tosin onneksi noita käsityötaitoisia löytyy ja voi toivoa että vilttejä tulee :D Itse olen aina kavereita lahjonut vauvavilteillä, kun niille on kuitenkin käyttöä! :) Luokkakaverille pitäisikin väsäillä joku ihana tyttövärinen viltti odottamaan... :)

Kiitos Kiran muikkarista. Katsonkin Nextin lastenvaatteet myös isompien osalta läpi. Laita ihmeessä linkkejä ja vinkkejä muihinkin hyviksi havaitsemiisi nettikauppoihin.

Tilaan oikeastaan kaikki lasten vaatteet tuolta Next direct:n kautta. Saa nähdä joudunko tekemään jo synnärillä tilauksen poikien vaatteista kun meillä aika pinkki-voittoista vaatevarasto kahden tytön jäljiltä :D

mä riivin äsken vaatehuoneesta alas ja eteiseen kaikki vauvakamat mitä ollaan (olen) hamstrannu :D Pieni kaaos tuolla olis nyt.. Lajittelin vaippoja ja lakanoita ja imuja ym. pyykkiin, tissilappuja (liivinsuojia) mulla olis ainakin kahden tai kolmen äidin tarpeisiin :D vaatteista suurin osa 62, pitäis ehkä hankkii jotai pienempiäkin muutama :D ja siis näistähän 90% on kirppishankintoja tai joltain muuten saatuja :)

Viirinauhoista vielä: Jollyroomilta löytyy värikkäämpiäkin.

No entäs tällainen Fendin ihan välttämättömän tarpeellinen tuttipullopussukka, vain 154£. Löytyisköhän Tori.fistä.....? :hilarious: Puolet halvemmalla saisi saman sarjan tuttipussukan. Olisikohan noilla tissinlämmittimiä...

Tänään kotiutui muutama "hankinta" tai saamisia noi oli :D Ja yks palautus :D Meidän itkuhälytin siis palasi kotiin, lisäks saatiin huppupyyhe, pari vilttiä, vauvaleluja ja imetystyyny vaihtopäälisen kanssa. Mies kävi kaivamassa sitterin kellarista ja totesin et tarttee vissii pestä toi päälinen :D On aika suttuisen näköinen :D

Äitiltä tänään kysyin et josko suostuis sponssaamaan hoitolaukun ja oli aika sillee et no et joo kai hän voi sen harkita, eli siis joo :D Nyt ei tartte lykätä liinan ostamista myöhempään vaan voin ostaa sen kun tiistaina tulee rahaa <3

• Tykkään
Reaktiot: JMT
Takaisin