Mä olen tässä tuumaillut, että voikohan velliä alkaa antamaan jo kolmen kuukauden ikäiselle? Kun meillä poika vetää melkein litran ruokaa illassa (suurin osa korviketta) ja jotenkin tuntuu hurjalta kun toi syömistarvehan vaan kasvaa kokoajan ja jos siihen 4kuukauteen pitää odottaa ni hui!
Kuulin että ennen on ollut 3kk se raja koska saa siirtyä kiinteisiin ja nyt se on 4... tietääkö kukaan miksi? Ajattelin neuvolassa asian ottaa puheeksi, mutta ajattelin ensin huhuilla mielipiteitä.. voiko kokeilla vai ei? Jotenkin vaisto sanoo että kokeile, mutta kai ne suositukset johonkin perustuu...
Mullekkin on kuulemma annettu jo 2kk vanhana aina iltapalaksi velliä ja olen hengissä
Menis varmaan yöt paremmin jos tekis tollai samanlailla. Ja lisäks mua ihmetyttää se, että tollasia määriä vetää ja silti kakka tulee 3 päivän välein
Kai tää on joku kasvupyrähdys kun nukkuukin taas päivällä enemmän.. just tottu siihen että poika touhuaa päivällä hereillä hirveesti ja nyt taas nukkuu pitkiä päiväunia
On tää kummallista.. viime yö nukuttiin hyvin kuten varmaan tekstistä näkyy 
Että näin ne ajat muuttuu, silloin ei saanut imettää ollenkaan, nyt ohje on että imetä, imetä, imetä jos tulehdusta pukkaa.