Mä oon ihan varma, että tyttö sanoi eilen ja tänään "tissa" (kissa), kun kissa kurkki eka parvekkeen ikkunasta sisälle ja telkkarissa oli tänään kissa, joka sanoi luonnollisesti "miau", kuten olen opettanut sen sanovan.
Täällä myös kauhea kälätys koko ajan ja on alettu komentamaan, jos esim. tiskaan ja tyttö istuu syöttiksessä katsomassa sitä ilman ruokaa, alkaa kauhea komentava kiljuminen, jossa desibelit vaan nousee, mitä kauemmin tiskaaminen (eli tytön syliin pääsy) kestää. Ojentaa myös kättä eteenpäin ja ikään kuin viittoo sillä itseään kohden, kun haluaa jotain - luoja yksin tietää, mitä se just milläkin hetkellä on. Myös niinkin hyödyllinen taito kuin omalla kädellä huulien pärisytys on opittu: sitä oonkin tytölle tehnyt puoli vuotta ja kaikista asioista, joita olen "opettanut" oppi sen kaikkein tärkeimmän.
Tänään myös konttasi ensimmäiset metrinsä. Ja sellainen uusi "taito" on ilmennyt parin viime päivän aikana, että eka kiipeää käsillä tukien (ihan sama mitä vasten) seisomaan ja kun lähtee kallistumaan taaksepäin, niin irrottaa otteensa.
Vissiin liian tunnollisesti oon ottanut koppeja, kun tuollalailla on oppinut heittäytymään..