Mulla on kanssa vähän sellainen tilanne, että jätän kesällä työkaverit karmeaan pulaan ja vielä melkein kiireisimpään aikaan. Meilläkin kesälomat pitää sumplia niin, että vain yksi kerrallaan on lomalla. Ja jos joku sattuu olemaan muutaman päivän saikulla toisen loman aikana... niin kyllä saa tehdä töitä kellon ympäri. Sijaisia/kesätyöntekijöitä ei kovin herkästi meidän firmassa palkata, ja se on kyllä näkyny työntekijöiden jaksamisessa ja ylitöiden määrässä.
Tällä hetkellä meillä on yks harjoittelija toisessa tiimissä johonkin alkukesään asti kai, ja just tänään kuulin kun se kysyi esimieheltä että mitenkäs jatko, onko kesäksi töitä. Perhana kun mä en millään haluaisi vielä muutamaan viikkoon puhua töissä tästä, mutta sitten tulis niin huono fiilis tuon harjoittelijan takia jos sillä olisi nyt mahdollisuus saada pitkä pesti mun sijaisena:/
Tällä hetkellä meillä on yks harjoittelija toisessa tiimissä johonkin alkukesään asti kai, ja just tänään kuulin kun se kysyi esimieheltä että mitenkäs jatko, onko kesäksi töitä. Perhana kun mä en millään haluaisi vielä muutamaan viikkoon puhua töissä tästä, mutta sitten tulis niin huono fiilis tuon harjoittelijan takia jos sillä olisi nyt mahdollisuus saada pitkä pesti mun sijaisena:/