Onko vielä muita plussanneita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja la luultavasti 12.10. Esikoinen syntyi 2,5vko etuajassa ja nuorempi 1kk joten mielenkiinnolla odotetaan miten käy kolmannen jos vaan pysyy matkassa :happy:

Moi ! Elokuisista täällä kyttään :D Halusin vain sanoa, että ne rfsun liuskatestit antaa haaleita viivoja. Meiän ryhmässä joku testaski miten viiva tummu rfsulla ja sitten prechecillä päivittäin ja ihan erilaisia tuloksia näytti:) itsekin säikähin joskus alussa kun ei viivaa ilmestynyt koko liukaan mut digillä tuli seuraavana aamuna 2-3 :D

Rv 13+5

Ahaa okei :) Miksi ei saa puhua? En yleensä kirjoittele tälläisillä sivuistoilla, muutoin kuin ensimmäisen raskauden aikana ja sitten nyt, joten en tiedä jos tuo on joku sääntö.. :)

Täällä kans plussattu! Arvioitu laskettu aika 29.9.-2.10., kierto kun on vaihdellut aika paljon viime aikoina, niin eri laskurit antaa eri päiviä. Mutta esikoinenkin syntyi viikoilla 41+4, joten luultavasti lokakuinen tulossa, mikäli vaan pysyy loppuun asti mukana :happy: Esikoinen siis nyt 1v2kk ja äitillä ikää 31v. :grin

Itse tänään soitin neuvolaan joten sain ajan jo huomiselle sekä ultraan. Koska pitkä kierto niin täti vähän kiirehti että saadaan viikot selville. :)

Varovaisesti ilmoittaudun tänne.Ensimmäinen haalea plussa tuli lauantai aamulla ja kunnon viivat tänä aamuna :) ja la varmaankin 10.10.mutta veikkaan et menee loppukuulle. kolmas lapsi olisi tämä meille ja isommat tänä vuonna tulee 4 ja 6.
Kierukka poistettiin 10.12.että aika ihmeessä että nyt jo plussa ja vähän jännittää kun oon lukenut että usealla km kierukan poiston jälkeen tulleessa raskaudessa.Mutta yritän myös vähän nauttia ja iloita.Piinaavat vajaa 8vko edessä.Neuvolaan ajattelin soitella tänään tai huomenna.

Moi! Minä ehkä kans uskallan liittyä... Plussasin jo haaleasti viime lauantaina, ja sunnuntaina. Ja vielä tiistaina. Tiistaina tuli siis kaksi viikkoa inseminaatiosta, tänään tuli neljä viikkoa viime menkkojen alusta. Jos siis menkoista lasketaan, niin tänään on 4+0.. LA olis siis 13.10(?), jospa se varmistuisi lääkärikäynnillä, joka on 4.3. Silloin siis 8+1. Meillä siis ensimmäinen lapsi tulossa, ja lapsettomuushoitojen tuotos :)

Mulle laittovat Utran jo 18 päivälle, varmistaakseen montako siellä on.. Kahessa viimesimmässä raskaudessa tuplat, meni kesken kumpikin raskaus.. En malta oottaa :)

Pakko mainita, että toivottavasti keskustelu täällä ei hyydy Facebook-ryhmän takia. Itse en halua liittyä sinne, koska haluan pysyä anonyyminä täällä foorumilla :greyalien:

Sama homma, ja siellä ku liittyy ni moni tajuaa et jaa tääki oottaa :D

Mä haluan myös toistaiseksi pysyä vain täällä juuri samasta syystä etten jotenkin halua nimelläni kertoa asiaa vielä kun ei juuri kukaan tiedä.Sitten np-ultran jälkeen voin harkita siirtymistä fb-puolelle mut katsotaan.Täällä on kiva jutella kun selkeät kansiot ym. :)

Takaisin