Onko vielä muita plussanneita?

Heippa!

Liityn myös uutena tänne teidän joukkoon. Plussasin ekan kerran jo tiistai-iltana(!) herkällä testillä haalean plussan, kp sillon 23 /25-26. En malttanut olla tekemättä testiä, kun raskausoireet oli niin selvät. Vaikka eihän se vielä olisi edes välttämättä näkynyt sillon. :finger:

Nyt siis kp 27/ 25-26 ja plussa vahvistunut joka päivä (pakko testailla joka aamu, odotan kauhulla jos viiva alkaakin haalistua kun näin alussa vielä ollaan...) Ensimmäistä odotellaan ja jännittää kovasti. Tavallaan tuli myös aika yllätyksenä, koska vaikka oli menty ilman ehkäisyä 3 kiertoa, niin pelkäsin vähän meidän kohdalla raskautumisen olevan vaikeaa ja sen takia oikeastaan ehkäisy jätettiinkin jo tässä vaiheessa.

Laskuri antaa lasketuksi ajaksi 30.10., mutta ne menee 28 päivän kierron mukaan? Luulen siis, että koska mulla kierto lyhyt niin LA tulee olemaan pari kolme päivää aiemmin. :happy: Nyt vaan sormet ristissä että päästään loppuun saakka! Onnea myös kaikille muille plussanneille, kiva lukea muiden tarinoita!:signs003
 
Varovasti täällä kurkkimassa... Eilen illalla tehty ensimmäiset haaleat viivat, tänään myös haalea viiva kaikkiin (3kpl) testeihin tullut.
Tämä olisi minulle kolmas lapsi, miehelle toinen.
On kovasti menkkakipuja, pelottaa, miten käy.
Mutta parasta toivotaan :)
Minullakin ikää jo "tarpeeksi", ikäeroa nykyiseen kuopukseen tulisi 9,5v jos siis tämä vauva saadaan syliin asti.
 
Täällä plussattu lauantaina ja laskettuaika olis laskureiden mukaa menkoista 27.10 - 30.10.
Luulen LA olevan kuitenki tuo 30.10 ku lasken hedelmöitysajankohdan mukaan. :)
Jos kaikki hyvin menee niin tuleva lapsi olis meille neljäs. Vähän jännittää miten tulee pärjäämään ku tuntuu että kolmenkin kanssa on jo haasteensa. :grin
 
Täälläkin juuri plussattu. Katsotaan "joudunko" teidät lokakuiset vielä hylkäämään, kun LA on kuukautisten mukaan 29.10 ja hedelmöitys ajankohdan mukaan 2.11. Itse toki toivon vain, että kaikki sujuisi hyvin. Seuraavaksi varailemaan varhaisultraa. :love017
 
Uutena mukana, plussasin jo tammikuussa ja toisen testin teetin labrassa helmikuun alussa, joka myös oli vahva plussa. Laskurin mukaan laskettuaika olisi jotakuinkin 2.10. Eli viikkoja on nyt 8+3. Nyt vaan odotellaan kuinka tämä etenee, kun ottaa huomioon nämä kaikki omat sairaudet. Hieman jännitystä siis ilmassa.
 
Moikka! Mä tein kp 28 negatiivisen testin, ja jäin odotteleen menkkoja. Viikon päästäkin arvelin menkkojen olevan myöhässä jumalattoman stressin vuoksi. Kp 39 tein mielenrauhan vuoksi uuden testin, joka sitten olikin positiivinen.

En oikein tiedä mitä ajatella siitä, kun mulla ei oo tällä kertaa mitään oireita tullut vielä, kun kahdella ensimmäisellä kerralla alkoi aikaliki välittömästi, ja niitä oli paljon.

Funtsin tässä, josko tekisin toisen testin, mutta eipä kai tuo mitään auttaisi, sillä jos olisi keskeytynyt keskenmeno, ei raskaustesti siitä kertoisi. Vuotoa ei ole, ja oon nyt tähän mennessä elänyt vaan sen ajatuksen kanssa, että paksuna ollaan ja ootellu kauhulla sitä kun alan yrjöömään. Ei ole edes etova olo.

Laskettua aikaa on ollut hankala määritellä, kierto on ollut epätavallisen sekaisin viime kuukausina, mutta jonkinlainen haju on siitä milloin hedelmöitys on tapahtunut. Valitsin sitten vaan jonkun annetuista eri vaihtoehdoista. 6-7 viikkoa nyt.

Sekava mieli. Saatanpa sittenkin soitella tässä joku päivä neuvolaan, en ollut aikeissa vielä, ei liiemmin oo hötkyilyttäny sen suhteen...
 
Täälläkin varoivaisesti ilmottaudutaan :Heartred jotenkin ei vielä ihan ymmärrä kuinka voi olla testissä plussa ku jotenki selitti itelleen menkkojen myöhästymisen stressin syyksi!
Mut aamulla testissä vahva viiva ja la olis 19.10, nyt vissiin 6+0 :Heartred
 
Moi
mä tein ekan testin tossa 13 pvä helmikuuta ja plussa tuli heti en voinu sitä heti uskoo sillä ollaa yritetty 5v ja vasta nytkö muka olisin oikeesti raskaana epäilin no ei mitää varasin heti ajan labroihin uusii virtsa kokeisiin jonka sain muutaman päivän sisällä ja lopulta Vastaus oli RASKAANA ollaan

onks teillä ollu mitä oireita jo?
muuten miten nopeesti teille tuli plussan jälkee ensioireita?


 
NewMama90 Onnittelut plussasta! Ihan mahtavaa että noin pitkän yrittämisen jälkeen vihdoin teitä onnisti :) plussasin 14.2 ja silloin jo oli ensimmäisenä oireena rintojen arkuus ja pissalla sai käydä normia useammin. Esim yöllä pakko herätä pissalle...nää on jatkunut ja nyt muutaman päivän oon ollut ihan "krapulaisena" väsyneenä zombina kotona. Eli noin viikko plussaamisesta meni että alkoi väsy ja ällötys.

Tuolla onkin ihan oma ketju oireille vielä jos haluaa saada kattavampaa kuvaa :)
 
viimeiset menkat: 3.1
eka Testi: 13.2 plussaa Heti :)
toinen testi labrassa otettu :16.2 Positiivinen
 
Kiitti SiniApila käväsin siellä ja musta tuntuu et ne on varmaa pidemmällä ku mä tai moni muu nopeesti mitä vilkasin
 
mulla heti plussan perää alkoi pientä vuotoa oudompaa ku menkat sen jälkee perään alkoi nipistää oikeanpuoleista rintaa siitä alkaen tajusin että oon oikeesti raskaana sillä ei koskaan mua oo nipistänyt rinnoista ei edes menkkojenkaa alkamisesta tai loppumisesta
 
Hei vaan kaikki, viime vuonna olin huhtikuisissa ja 10 kk tyttö siitä merkkinä :). Tein testin (tai siis tarkalleen ottaen neljä..) pari päivää sitten ja nyt on 5+5. Tiedän hedelmöityskohdan tasan tarkkaan. Siis mitkä todennäköisyydet, että kerta laakista napsahti kun takana on useampi km, pcos ja aiemmin tarvittiin clomit ovulaation saamiseksi!

Bongasin täältä jonkun tutun nimimerkinkin :) ja huomasin, että jollakin muullakin on tulossa pienellä ikäerolla lapset. Me vielä sulatellaan asiaa ja ultrassa käytävä joka tapauksessa parin viikon päästä varmistamassa tilanne. Jos kaikki on hyvin, niin toivottavasti mieskin jo silloin näyttää vihreää valoa vauvalle.
Mä hei muistankin sut. Olin kans huhtikuisissa :)
Täällä nyt kolmas tulossa, kuopus 10,5kk.
 
Ehkä mää varovasti tuun Möttösen perässä tuolta 2015 huhtikuisista. Tein eilen 2 testiä ja molemmat positiivisia. Entuudestaan tyttö 10kk, joten pienellä ikäerolla tulossa kakkonen. Vähän on epärealistinen olo, sillä tää raskaus on jälleen täysi yllätys (vaikka iloinen sellanen). Viikoista ei ole vielä tietoa, mut laskeskelin et la ois lokakuun lopussa jos sinne asti päästään. Suurin huoli tällä hetkellä on se et jos tuolla ei ookkaan mitään elon merkkejä vaan on kemiallinen, tuulimuna tai jos menee kesken. Ehkä tähän osittain vaikuttaa se et esikoisesta sain keskenmeno diagnoosin ja selvis rv 17 et oonkin raskaana.
 
Huh, plussaa tuli myös tänään. Viikkoja 5+2. Laskettu aika 27.10. Toivottua tämä on, mutta oon nyt aivan ymmyrkäisenä että mitähän helkkaria nyt :D. Viime elokuussa meni samoilla viikoilla kesken ja siksi ei uskalla vielä oikein kiljahdella.. vaikka salaa niin teenkin.
 
Täällä plussattu tänään, viikkoja 6+4 eli laskettu aika 26.10. Häitä juhlittiin kuukausi sitten ja vähän ennakkoon aloitettiin yrittäminen, muttei oltaisi ikinä uskottu, että heti ensimmäisellä käy tärppi. Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti! :) Yksi juuri 2-vuotta täyttänyt lapsi meiltä jo ennestään löytyykin.
 
Takaisin
Top