Onko vielä muita plussanneita?

Heips! :) täällä kans tehty nyt muutama positiivinen testi, jotka vahvistunut sen verta että uskaltaa jo "hiukan" iloitakin asiaa. :D laskurin mukaan laskettu aika olisi 8.10. Joka tuntuu itsestä ainakin tulevan hirmu nopeasti. :D

Kotona on onneksi 9kk täyttävä esikois taapero pitämässä ajatukset muualla vielä :wink

Itseäni kans kiinnostaisi ennemmin facebook ryhmät. Mä en näitä foorumeja osaa käyttää oikein. :D
 
Meitä plussanneitahan alkaa olemaan jo kivasti täällä :angel11
Toivotaan, että kaikilla päättyy raskaus loppuun asti onnellisesti :)
Mulla ainaki pyörii tää raskaus joka toinen minuutti mielessä ja olo on niin onnellinen...
Mutta onneks kotona myös kolme lasta jotka pitää äipän liikkeellä jottei kovin pitkältä odotusaika sit tunnu:wink
 
Noissa muissa lasketuis on se lista missä näkyis kaikki plussanneet, osaakohan joku tehä sellasen. Olis kiva seurata :smug:
 
Täällä myös plussattu tai oikeestaan jo kaksviikkoo sitten..
Laskureitten mukaan la olis 2.10.
Huomenna pitäs soitella neuvolaan.
Oon foorumia seuraillut jo pidemmän aikaa.Sain km 10/15 7+ ja sen takia olen varovaisesti liikeellä..
 
Muokattu viimeksi:
Heti vahva plussa kp 31, eilen vielä Clearbluella haluttiin selvittää viikkoja hedelmöittymisestä Laskettu aika 11.10. tienoilla, innolla neuvolaa ja ultraa odotellaan
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    547.5 KB · Katsottu: 27
Plussa täällä myös, digi näytti 2-3. Veikkaan la 8.10, nevolaan soittelen tällä viikolla... Esikoinen odotuksessa eli jännääjännää!
 
Soitin neuvolaan ja tuli kyllä äärimmäisen paska fiilis! :sad001 sain kauheat huudot kun imetän vielä esikoista ja aiheutan kuulemma keskenmenon syntymättömälle lapselleni :'(
 
Soitin neuvolaan ja tuli kyllä äärimmäisen paska fiilis! :sad001 sain kauheat huudot kun imetän vielä esikoista ja aiheutan kuulemma keskenmenon syntymättömälle lapselleni :'(
Onpa käsittämätöntä suhtautumista neuvolasta. Toki imetyksessä omat riskinsä (käsittääkseni kuitenkin aika minimaaliset) raskausaikana, mutta neuvolan tulisi minun mielestä tuomitsemisen sijaan tukea äitiä päätöksissä. Onko neuvolan työntekijä kuinka perehtynyt asiaan, vai tuijottaako vaan suosituksia? Pyydä päästä asiaan perehtyneen neuvolatädin asiakkaaksi?
 
Omppolainen, on kyllä tylysti sanonut. Mulle sanottiin kun toista odotin ja imetin vielä esikoista että niin kauan kun itestä tuntuu hyvältä imetys niin jatkaa vaan. Eli jos herkästi vaikka supistelee/ on kipuja niin sillon sitä ei suositella jatkamaan. Mä lopetin sit joskus rv 15 muistaakseni kokonaan kun aina vähn supisteli. Mut jotkuhan imettää koko raskauden läpiki et jokainen miten parhaaks näkee :happy:
 
Minäkin hyppään mukaan! Täällä plussattiin viime perjantaina ja fiilikset on vielä jotain epäuskoisen ja varovaisen onnellisen välillä. Tein testin ensin liuskalla ja kun se näytti kahta viivaa, tein perään cb:llä ja näytti 2-3 viikkoa eli nyt olisi kai rv 4+4 menossa ja la 13.10 :Heartred Molempien ensimmäistä odotellaan nyt. Tammikuussa mieskin heltyi ajatukselle vauvan yrityksestä ja tässä sitä ollaan. Koitan itseäni psyykata sillä, että kerta vaavi haluaa jo tulla, kyllä se pysyy matkassa mukana loppuun asti :happy:
Ensimmäisiksi oireiksi voisi luokitella uupumusta, rintojen arkuutta ja perhosia vatsassa. Tosin jälkimmäinen voi olla ihan itseaiheutettua jännitystä. Itsekin malttamattomana luonteena harkitsen varhaisultraa yksityisellä, jotta pääsisi nopeammin tarkistamaan onko sielä vatsassa todellakin elämää!
 
Mä täällä ulkopuolisena huutelen,toivottavasti pari viikon päästä liityn mukaan lokakuisten listaan :D.
Omppoloinen: jos oot kerran imettäessä tullut raskaaksi niin ei se imetys mtn keskenmenoa aiheuttaa :wink. Tyhmä neuvolatäti, huonosti koulutettu. Jos ei imetys aiheuttaa suppareita ja itse voit hyvin niin tuskin mtn vaara on. Älä välitä, ei neuvolatätit saisi olla niin tylyjä :angry1
 
Moi kaikille! Liityn varovaisesti mukaan esikoista odottamaan. Täällä menossa 4 + 3 ja LA ehkä 14.10. Minulla taustalla kkm 04/2015. Tällä kertaa yllätyin kovasti plussasta, koska minulla alkoi tiputteluvuoto (dpo13) ja oli yhtenä iltana kovatkin kivut. Sitten kun kuukautiset eivät lähteneetkään kunnolla käyntiin, niin testasin ja plussahan siinä :happy:. Vuoto on päivittäin vähentynyt, mutta samalla se on johtanut sellaiseen "katsotaan nyt mikä tilanne on"-asenteeseen, enkä oikein vielä tiedä miten suhtautua raskauteen - olenko vai enkö ole? Plussa kuitenkin vahvistunut, joten toivoa on..
 
Takaisin
Top