Onko vielä muita plussanneita?

Onnea matkaan, SiniApila! Toivottavasti saat lääkityksen kohdilleen ja kaikki sujuu tällä kertaa hyvin.
 
Annmarie, samoilla linjoilla mennään: mäkin oon 40v., neljäs tulossa, tosin mun miehen toinen. :D Minkä ikäisiä sulla on muut? Mun on 16v, 14v ja 1v. :)
 
Hei! Täällä hyvin varovasti ilmoittautuu mukaan. Olen 39v ennestään 3 lasta, miehellä yksi. Eilen tekasin testin huvikseni, kun menkat ei alkanu vkl niinkuin odotin niin yllätys oli suuri kun liuskatestiin tuli plussa. Illalla vielä varmistin digillä, tulos raskaana 2-3. Yritystä kesäkuun alusta viime vuotta. Oon roikkunu tuolla kauemmin yrittäneiden saitilla.

Täytyy illalla lukassa näitä teidän kirjoituksia läpi. Onko täällä paljonkin porukkaa?
 
Janna, mulla lapset 13,11 ja 5
Ja mukavaa että on muitakin nelikymppisiä.
Mä tosin ehdin jo täyttää 41 ennen kuin tämä syntyy...
 
Heips! Täälläkin ensimmäinen vahva plussa saatu eilen 15.2. Haaleita viivoja saatiin viime viikon ma, ke ja pe, värin jatkuvasti vahvistussa! LA 17.10. :Heartred Tämä kaikki on meille molemmille ihan uutta ja ollaan onnesta soikeina! Tänään siis edellisistä kuukautisista laskettuna vk 5+1 :)
 
Plussasin viime viikon perjantaina kun rupesin laskemaan että hetkonen, on jo menossa kierron 30pv ja normaalisti on kierto 28pv. :) Eli nyt menossa rv5+1. Tein kaksi testiä ja kummallakin kerralla kyllä oli suhteellisen haalea viiva, ajattelin hakea uuden testin kun ehdin ja katsoa että onko se vahvistunut.
 
Jellybelly meillä näyttäisi olevan laskettu aika peräkkäisinä päivinä, minulle laskuri kertoi että LA olisi 18.10.! Nyt toivotaan että kaikki menee hyvin. :)
 
Tassuttelija, onneksi olkoon! Onko ensimmäinen tulossa vai monesko? :) Toivotaan tosiaan, että meillä kaikilla menee odotusaika hyvin. :P
 
Ensimmäinen olisi tämä kaveri. :)
Tosin on hyvin jännät paikat meillä kun on takana 2,5 vuotta yritystä ja ekan vuoden aikana tuli kaksi km viikoilla 6 ja 7. Jostain syystä on kuitenki erilainen olo tästä kerrasta ja siksi ehkä myös liityin tänne sivustolle. :D
 
Huomasin, että tähän ketjuun en ollut vielä "uskaltanut" kirjoittaa :p
Eli siis täällä myös plussattu (6.2) ja LA 17.10 menkoista laskettuna :)
Meille myös ensimmäinen lapsi tulossa ja niin onnessaan plussasta, että tuntuu siltä että halkeisi onnesta :grin

Toivotaan kaikille supervahvoja tarrasukkia:Heartred

Meillä myös pitkä yritystakana (ehkäsy jätetty pois 12/2011) ja siihen matkaan mahtunut monia mutkia (mm. yksi myöhäinen km rv19 ja km rv 5-6 (?) ja kohdunosittaisenväliseinän leikkaus)
Nyt kuitenkin tämä raskaus tuntuu niin erilaiselta, aivan niinkun Tassuttelijakin sanoi! Ja on voinut olla niin innoissaan ja onnellinen heti alusta alkaen :happy: :Heartred

Toivottavasti kaikille tulisi mahdollisimman helppo ja ihana raskaus! :Heartred

Rv 5+3
 
Kiitos tassuttelija :) ja sinne myös onnittelut! :Heartred
Ja niin näyttää monilla olleen.. Ne on niitä asioita joista kahvipöydissä ei yleensä puhuta ja varsinkin sen takii ikävä huomata kuinka monilla kuitenkin hankaluuksia on ollu :sorry:

Mutta ainakin omasta mielestä se vaan on sen kaiken arvosta :happy: :Heartred (vaikka onkin niin epäreilua monesti)
 
Hei vaan kaikki, viime vuonna olin huhtikuisissa ja 10 kk tyttö siitä merkkinä :). Tein testin (tai siis tarkalleen ottaen neljä..) pari päivää sitten ja nyt on 5+5. Tiedän hedelmöityskohdan tasan tarkkaan. Siis mitkä todennäköisyydet, että kerta laakista napsahti kun takana on useampi km, pcos ja aiemmin tarvittiin clomit ovulaation saamiseksi!

Bongasin täältä jonkun tutun nimimerkinkin :) ja huomasin, että jollakin muullakin on tulossa pienellä ikäerolla lapset. Me vielä sulatellaan asiaa ja ultrassa käytävä joka tapauksessa parin viikon päästä varmistamassa tilanne. Jos kaikki on hyvin, niin toivottavasti mieskin jo silloin näyttää vihreää valoa vauvalle.
 
Takaisin
Top