Onko vielä muita plussanneita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin liityn joukkoon :) LA kuukautisista laskettuna 2.10. ja nyt menee rv 5+0. On tää vaan jänskää, vaikka yks lapsi jo löytyykin. Kaikesta on vaan jo 8 vuotta aikaa niin on hyvin päässyt unohtumaan kaikki :D Tämä on miehelleni ensimmäinen lapsi, joten siinäkin mielessä on paljon uutta.
Harmi, kun neuvolaan on niin pitkä aika! Vasta helmikuun lopulla, saa nähdä saisko miehen suostuteltua varhaisultraan. Kovasti tekisi mieli, kun oireitakin on toistaiseksi vielä niin vähän. Tissit ja nännit kipeät, tulee väsymys"kohtauksia" ja vähän ehkä enempi alkanu pissittää. Pahoinvointia oottelen, kun esikosta oli aikas karmeat olotilat eikä paljoa tullut syötyä moneen viikkoon.
Kivaa päästä jakamaan ajatuksia, kun ei tahtois miehen niskaan kaikkea kaataa :D
Täällä on kans ollut km rv10 ja ottipa se vaan koville, silti ei halua antaa sen varjostaa iloa tästä ihanuudesta <3

Ailahteleeko muilla mielialat kauheesti? Mä ainaki voin olla tosi surullinen ja itkunen yhtäkkiä ja sitte taas ilonen pian perään. Muistan miten esikoista oottaessa oli tää sama alkuraskaudessa ja oli aika kamalaa, toivon tosiaa ettei nyt tulis ihan niin pahana.. :stop

Täällä kanssa yks plussannut!:) 22 vuotta ja ensimmäistä lasta odotellaan. Laskettuaika olis noin 1.10❤

Heippa! Taidan uskaltautua liittyä keskusteluun myöskin.
Eilen plussasin kahteen otteeseen ja vielä tänään aamulla oli varmistettava eri merkin testillä ja erittäin vahva plussahan sieltä tuli :shy: Meillä tilanne siitä erikoinen, että jätimme pillerit pois joulukuun 13pv eikä sen jälkeen menkkoja kuulunut. Vielä 20.1 testi näytti negaa päivävirtsasta! Eilen (lauantaina) kuitenkin yllättäen tulos olikin positiivinen:angelic: kovan pähkäilyni tuloksena, kun ei ovulaatiostakaan mitään varmaa tietoa ole, ajattelisin lasketun ajan olevan n.2-8.10 ehkä enemmän kallistuisin lähemmäs 2.päivää :-) nyt tässä vielä hetki sulatellaan asiaa ja sitten otan yhteyttä neuvolaan josko tuo la:kin selventyisi :-)
Olen siis 22vuotias ja esikoistani tässä odottelen <3
Huh tekipäs hyvää jakaa nämä ajatukset myös jollekkin muulle kuin miehelleni, emme vielä läheisillemme tohdi kertoa :)

Huomenta! Täällä yksi ilmottautuu mukaan. Juuri äsken plussasin erittäin vahvat viivat, enkä kerinny kissaa sanoa ko viivat pärähti testiin. Käsittämätön fiilis.. Viikoista ei mitään hajua, ku imetän vielä "vauvaani" ja parit menkat vasta tulleet 50pv. kierrolla. Ja tänään olisi siis tasan 50pv edellisistä menkoista.. Neuvolassa varmaan selviää viikot tarkemmin, ja luulisin lasketun ajan ajoittuvan lokakuun alkuun.
Oireita ei oo minkäänlaisia, paitsi että toissayönä heräsin yhtäkkiä kauheaan oksentamisen tunteeseen, ja puolet iltapalasta tuli pihalle. Outoa, ku aiemmin ollut aina etovaa oloa hela tiden ja sitten laatta lentänyt silloin tällöin. Nyt ei ole edes sitä etovaa oloa.

Heippa kaikille! Tänään uskallan minäkin tänne kirjoittaa, kun testi näytti 2-3 viikkoa ja viivatestit vahvistuu lokakuussa olin vähän hätäinen ja osoittautui kemialliseksi, joten nyt halusin nähdä että hormoonit lähtevät oikeasti nousuun. Olen pikkasen alta 30 vuotias ja esikoinen syntyi 05/14. Mutta nyt on luottavainen olo jotenkin, toivottavasti kaikki hyvin Minulle tulee vähän erilainen raskaus, koska sairastin vuosi sitten keuhkoveritulpan niin joudun jo ensi viikolla aloittamaan pistoshoidon, se vähän jännittää Tsemppiä kaikille!

Mulla tulee välillä kunnon pakokauhu tätä raskautta kohtaan, ei sillä ettenkö haluais vaan lähinnä outoa olla taas raskaana ja miten kroppa taas kestää kunnon myllytyksen :D Olen 24 v Oulusta, ja esikoinen nyt siis 9 kk ikäinen.

Vaikka edellisestä raskaudesta vähä aikaa niin silti tuntuu että on unohtanut monia asioita, piti ihan tarkistaa miten ne raskausviikot laskettiinkaan :D Meillä on häät kahden viikon päästä, toivottavasti mun ei siellä tarvi kovinkaan oksentaa...

Su RFSU:n testiin melko haalea positiivinen tulos. Jotenkin en ole uskaltanu vielä riemuita, koska tämän positiivisen testituloksen saaminen on kestänyt lähes vuoden. Eilen ovulaatiotestitikulla myöskin positiivinen tulos. Vko 5 jo menossa ilmeisestikin ja oireita on väsymys, kipeät rinnat, jatkuva nälkä ja jano, hikoilu ja metallin maku sekä juiliminen mahassa. Olin varannu ajan lääkärille, jotta pääsisi tutkii onko kaikki munasarjoissa ok, mut nyt täytyneekin varailla aikaa äitiysneuvolaan :) Minulla esikoinen syntyi 5/13.
tmp_985-Ma 1.2.20161839247624.jpg

tmp_985-Su 31.1.2016-2034668289.jpg

Muokattu viimeksi:
Hei. Tänään tein plussan joka ilmestyi samantien liuskaan. :) :) lapsia ei entuudestaan ole. Munasarjoista ultrattu rakkuloita ja kierto oli n 42 pv. Terolutia söin jonkin aikaa. Heti kun yrittämisen ja oviksen laskemisen jätti pois niin tärppäsi. Alkoi vissiin mennä jo stressaamisen puolelle. No nyt varaamaan aikaa että tietää tarkemmin missä mennään ja toivotaan että kaikilla sujuu asiat niin kuin pitää. <3

Heippa kaikille! Ehkä minäkin vihdoin uskalla ilmoittautua mukaan :)

Plussasin jo viime viikolla 3+jotain, mutta positiiviseen tulokseen en millään meinannut uskoa. Minulla todettiin joulukuun lopulla kohdunulkoinen raskausviikolla 6+3 ja vasen munajohdin poistettiin tämän seurauksena. Tyhjennysvuoto alkoi 1.1 ja ovista yritin tässä kierrossa bongata, mutta en sitä ikinä saanut kiinni. Tämän kaiken johdosta en todellakaan uskaltanut odottaa plussaa, joten tämä oli todella suuri yllätys!

Tänään cb digi näytti 2-3, joten varovaisen optimistisesti toivomme parempaa onnea tällä kerralla :rolleyes: Yritystä meillä viime elokuulta asti ja tämä olisi molemmille ensimmäinen.

-Puikula 4+4, la 7.10

Hei kaikille :) Olen täällä viikon verran arponut että uskallanko liittyä joukkoon mukaan vai odotanko "varmempia viikkoja". Meillä olisi esikoinen tulossa, yritystä takana 9kk. Mulla ei kierto eikä ovulaatiot toimi ollenkaan ilman lääkkeitä, Terolut + Clomifen -yhdistelmällä onneksi tärppäsi! Viime torstaina haalea plussa, perjantaina hieman vahvempi, ja lopulta vielä clear blue digitalilla lauantaina "raskaana 2-3".

On niin uskomaton fiilis etten tahdo uskoa koko juttua! Olen pakahtua onnesta, ja silti pelottaa että jotakin tapahtuu nyt alussa... Kuitenkin, positiivisin mielin eteenpäin, luottoa omaan kehoon :)

Meillä kaupungin nettisivuilla luki, että laskettu aika lasketaan niin, että kuukautisten ensimmäiseen päivään lisätään 9kk ja 7pv. Näillä laskuilla siis mennään!

Nyt 4+4, la 8.10.

Takaisin