Onko vielä muita plussanneita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikonloppuna plussattu. Nyt 4+3. Ennestään 2- ja 6- vuotiaat lapset.
Myös epäonnea ollut raskauksien kanssa. 9/2011 tuulimuna ja 9/2012 kohdunulkoinen raskaus, jolloin toinen munatorvi poistettiin. Varhaisultraan aika varattu 7+ viikolle.

Uskaltaisinkohan minäkin.. Sunnuntaina tein plussatestin, silloin dpo14 ja tänään digillä varmistelin, ja näytti 2-3 vkoa :)
Täällä on paljon keskenmenon kokeneita, itsellä myös keskeytynyt km 10/14, uutta plussaa sai kovasti odottaa.
Nyt varovaisesti edetään, onneksinvarmistui tänään, että saan varhaisultran lapsettomuuspolille rv 7.
Laskettu joko 2. tai 3.10. Esikoinen olisi tulossa.

Pahoitteluni karhunpentu :sad001

No minä liityn joukkoon. LA olis n.6.10. Riippuen kans mistä laskee. Vuorossa ois kolmas lapsi, edelliset tyttöjä (5v ja 7v). Taustalla myös yks keskeytynyt km 4/07, jolloin viikolla 12 ultrassa huomattiin ette ole yli 9vkoa vanha sikiö. Siis pelko seurana, kuten noissa kahdessa hyvin menneessäkin raskaudessa. Yritän hillitä pelkoja ja liikoja toiveita :)

Muokattu viimeksi:
Anteeksi kun tänne teidän ketjuun poikkean, mutta haluan rohkaista että oireiden puuttuminen/häviäminen ei (onneksi) kerro mitään alkavasta keskenmenosta tai ylipäätään siitä että olisi asiat huonosti.

Ymmärrän toki että varsinkin teillä ketkä keskenmenon olette kokenut, huoli on kova.. Itseäni lohdutti alkuraskaudesta ajatus, että jos menee kesken, ei siellä masussa ole edes ketään kuka pärjäisi elossa. Näin sain nautittua jo alkuraskaudestakin. :)

Eli yrittäkää nauttia tästä ajasta, heti alusta asti! Ja nauttikaa myös oireettomuudesta, jos oireita ei ole! :P itselläni alkoi vasta rv9 oireet, eli voi mennä pidemmällekkin ennen kuin alkaa. :) tai onnekkaimmat ovat säästyneet kokonaan! :P

Paljon tarrasukkia kaikille!! Pidän peukkuja pystyssä teille kaikille. :)

Rosmarinaa, ihan totta. Parempi että menee kesken sitten kun ei kohdun ulkona selviäisikään.

Onko muilla alavatsalla lähes koko ajan pientä menkkamaista särkyä? Mietin heti onko normaalia, vaikka kaksi (tai no, se kolmaskin) raskautta takana. Toisaalta otatin kierukan pois joulukuun puolivälissä niin voi kohtu olla arkakin, oli ne yhdet menkat tuossa välissä aika runsaatkin.

Mulla on toisinaan tuota menkkatuntemusta mutta aika vähän ylipäätään mitään... siksi myös vähän huolissani. Ja uskon, että on oireettomia alkuraskauksia mutta jos oireita ollut ja ne on vähentyneet tai kadonneet kokonaan niin se huolettaa..
Olen varannut alkuraskauden ultran 6+4, onkohan turhan aikaisin? Sydämen sykkeen toivoisin näkyvän. Onko kokemuksia?

Anteeksi kun pompsahdan tänne käväseen! Mutta halusin trollille kertoa, että viime raskaudessa (meni lokakuussa 15 kesken) niin olin ultrassa ja sillon lääkäri totesi, että viikkoja oli 6+0 ja pieni sydän pompotti siellä kovasti! :) Näkyi siis jo niillä viikoilla! Oli sisäultra.

Kiitos ansaki! Ja pahoittelut km myöhemmässä vaiheessa :( Onneksi tuohon ei sitten ole niin kovin pitkä aika:)

Täällä kanssa tänään tein testin vähän ehkä turhan aikasessa, mutta plussaa näytti LA 10.-12.10.

2GXYJ9v.jpg

Mun raskautta voi seurata mun blogista http://keinuhevonen95.blogspot.fi/. Jos siis jotakuta kiinnostaa.

Täällä tänään haaleasti plussattu, laskettu aika myös 5.10. Esikoinen olisi tuloillaan ja tätäkin odotettu kuin kuuta nousevaa jo päälle pari vuotta. Siksi ei oikein vielä uskalla uskoa todeksi eikä vielä näin alku metreillä toivoa, että totta olisi...

Tänne seuraan voisin liittyä, plussattu maanantaina ja kk:sta laskettu aika 5.10. Esikoista ootellaan ja iso menetys oli viime kevään kkm viikolla 8. Nyt yritän todellakin pitää jalat maassa ja toivon meille kaikille, että onnistumme odotuksessa hyvin alusta loppuun :happy:

Täällä väsyttää iltasella snadisti ja menkkasärkyjä, tänään kyl vähemmän. Rinnat arat. Aiemmissa raskauksissa kahvin juonti pitäny lopettaa ku ällöttänyt, toistaseks kahvia saa vielä kitata :)

-Vadelma 4+1

Mulla on ollut toistaiseksi vähän oireita. Palelua, väsymystä ja vessassa ramppaamista ja tänään rinnat oli entistä aremmat myös.
Menkkamaisia kipuja on ollut vähän, mutta aika voimakkaita repäisykipuja on toisella puolella.

Keskenmenneessä raskaudessa alkoi kamala etominen jo varhain, mutta se oli alkanut kaksosraskautena, joten todennäköisesti voimisti oireita. Saas nähdä, miten nyt menee :)
- 4+3/4

Täällä oireina tällä hetkellä väsymys, päikkärit on poikaa:) Nännit tummuneet, välillä menkkamainen tunne ja muutama kipeä "sisäinen" finni naamassa, auts! Huonoa oloa oli pari päivää kiinnittämisestä, kunnes se katosi taivaan tuuliin:joyful:

Mulla on la 28.9 mutta voi hyvinkin syntyä lokakuun puolella :) ,esikoinen syntyi rv 41+5 jotenkin tuntuu että tämäkin menee "yli" :) rv nyt 5+1.

Mulla taas varmaan syntyy jo syyskuun puolella. Esikoinen syntyi rv 38+3. Tää kakkonenhan saattaa tulla vieläkin aikaisemmin.

Takaisin