Joissain suklaissa on vehnäjauhoja, ei kaikissa. Ja lakuissakin käytetään usein jauhoa.
No sen tiesin että lakuissa usein on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joissain suklaissa on vehnäjauhoja, ei kaikissa. Ja lakuissakin käytetään usein jauhoa.
Ihan perussuklaissa ei ole koskaan vehnäjauhoa. Vai onko multa menny jotain pahasti ohi?Ottaen huomioon miten paljon suklaissa on vehnäjauhoa, suklaa on leivonnainen.
Ei oo yhtään ohi mennyt, perinteiseen suklaaseen ei kuulu vehnäjauho!Ihan perussuklaissa ei ole koskaan vehnäjauhoa. Vai onko multa menny jotain pahasti ohi?
Keksisuklaat yms. on sitten asia erikseen.
Kyllä mullekin tulee jos syön paljon lyhyen ajan sisään. Sellanen ällö olo. Mut oon silti kyl melkonen sokerihiiriOonko ainoa, jolle tulee fyysisesti huonovointinen olo, jos syö sokeria?
Sille on syy, että syön vain salmiakkia ja tummaa suklaata silloin harvoin kun syön.Valkosuklaa ei kyllä oo ees suklaata. Ainoastaan pahaa En kyllä tosin tykkää edes maitosuklaasta. Tosta voisin olla samaa mieltä, että suklaa on makeinen. Toisaalta mulle makeinen ja karkki on aikalailla sama asia...
Suklaa elintarvike, no joo, tumma suklaa onkin En tosin ymmärrä ihmisiä jotka aamupalalla jo vetelisivät suklaakroissantteja, itse en kykenisi. En toisaalta ymmärrä niitäkään, jotka laittaa nutellaa leivälle.
Oonko ainoa, jolle tulee fyysisesti huonovointinen olo, jos syö sokeria?
Sille on syy, että syön vain salmiakkia ja tummaa suklaata silloin harvoin kun syön.
Ei kyllä onnistu tuo sipsienkään kiskominen ilman ruokadarraa.Niin minäkin. 80% suklaa tai muutama pantteri ei tee huonoa oloa
Mulle tulee jo äklötys ja ikävä olo, jos vien miehen namipussista 3 karkkia. Sipsiä kyllä voi kiskoa ilman oloja
Joo ei toki älyttömiä määriä. Selkeesti enemmän ainakin mulla silti menee karkkeihin verrattunaEi kyllä onnistu tuo sipsienkään kiskominen ilman ruokadarraa.
Sokeriakin saadaan kasvista (joko ruo'osta tai juuresta... onko tikkukaramellitkin sitten sokerin lähteestä riippuen kasviksia tai juureksia? Tässähän on lisää porsaanreikiä karkkilakkoiluun, kun kaikkia karkkeja voi syödä kasviksina.Ollaan veljen kanssa tästä joskus huumorilla keskusteltu. Suklaa ei ole karkki. Se kun on peräisin kaakaopavuista eli kaakaopuun siemenistä. Kaakaopuu taas kuuluu malvakasveihin. Suklaa on siis kasvis. Veljeni on mietiskelevä professori luonteeltaan.
No joo. Moniin karkkeihin pistetään vaan niin paljon lisä- ja väriaineita, että muuttuvat epämääräiseksi mössöksi.Sokeriakin saadaan kasvista (joko ruo'osta tai juuresta... onko tikkukaramellitkin sitten sokerin lähteestä riippuen kasviksia tai juureksia? Tässähän on lisää porsaanreikiä karkkilakkoiluun, kun kaikkia karkkeja voi syödä kasviksina.
Miun täytyy sanoa, että nyt kyllä valitettavasti stereotypiat naisen logiikasta (ilman logiikkaa) pitävät paikkansa, kun mennään tunne edellä päin honkia, vaikka järkiargumentit kertovat suklaan olevan karkkia.Hei tilanne äänestyksessä on tasan, mahtavaa!
Kiitän äänestäjiä. mielipiteenmuokkaustyö on selvästi tuottanut tulosta.
Ei ei ei. Kyseessä on aivan toisenlainen luokittelujärjestelmä, joka on aivan looginen. Sen ymmärtääkseen vain pitää päästää irti omista päähänpinttymistä luokittelun suhteen.Miun täytyy sanoa, että nyt kyllä valitettavasti stereotypiat naisen logiikasta (ilman logiikkaa) pitävät paikkansa, kun mennään tunne edellä päin honkia, vaikka järkiargumentit kertovat suklaan olevan karkkia.