Onko muita 40+ iltatähden yrittäjiä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hei123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei lähdetä mihinkään hoitoihin enää tässä iässä. Jos nyt vielä sattuisin tulemaan raskaaksi, niin ajattelin kyllä käydä jollain asiantuntijalla, koska viimeisimmän keskenmenon yhteydessä ultrassa kätilö epäili, että saattaisi olla joku virtausongelma tai tulostaipumus tms. Julkisella tällaisia ei iän vuoksi hoideta. Kaksi keskenmenoista on todettu rv 8+ niin, että ultrassa alkio vastasi täysin viikkoja, mutta sykettä ei ollut. Siksi kätilö epäili tuota virtausongelmaa ja sanoi, että yksityisellä saattaisi siihen saada apuja.

Tänään olisi ollut viimeisimmän keskenmenon laskettu aika.

No niin, tsemppiä siihen :folded:
Miten kaikilla on välipäivät lähteneet, töiden merkeissä?

Meillä kissa otti ritolat, en tiedä mihin on mennyt kun ei ole pariin päivään näkynyt. Ei saisi pitää irti, mutta täällä "maalla" mennään vähän eri säännöin.

Tänään on jo dpo 10 ja testi näyttää negaa, musta tuntuu että illalla vielä testaan ja jos silloinkin vielä negaa niin en enää Cyglogestia tähän kiertoon tuhlaa. Alkaapa uusi kiertokin sitten nopeammin. Mulla on kaikissa raskauksissa näkynyt plussa jo dpo10 paitsi yhdessä oli dpo11.

Katsooko teistä kukaan Teen mom OG? Tiedän ihan kamalaa kuraa, mutta mun tulee sitäkin seurailtua. Eilen meni maustekakun palanen väärään kurkkuun nauraessa kun jonkun teiniäidin pikkuveli siinä puhui että hän haluaisi tehdä lapset 20 vuotiaana. Teiniäiti sitten opasti että no jätä jonnekin 28 vuotiaaksi ainakin, niin pikkuveli tokaisi että no ei että hän ei halua nelikymppisenä jo toinen jalka haudassa sitten olla nuoren lapsen kanssa :D tietäisitpä pikkuveli mitä nelikymppisenäkin voi vielä haluta!
Mutta joo, samanlaillahan sitä itsekin silloin ajatteli. Ja kun tästä elämästä ei koskaan tiedä, sitä voi olla haudassa jo ennen kun kolmeakymmentä näkee.

Minulla on tämä ja ensi viikko lomaa. Tulee tarpeeseen rankan vuoden jälkeen. Meillä on tällä viikolla hautajaisetkin, kun isäni kuoli aika lailla yllättäen. Hänellä todettiin syöpä syksyllä, mutta elinajanodote oli kuitenkin noin vuosi. Tilanne kuitenkin huononi ihan yhtäkkiä itsenäisyyspäivän jälkeen ja kaksi viikkoa sitten hän nukkui pois. Viimeiset pari vuotta on omassa elämässä ollut tosi rankkoja. Ennen näitö olen tainnut elää aikamoisessa pumpulissa, jossa kaikki on aina mennyt helposti ja hyvin. Kunpa ensi vuosi toisi muutoksen. Tänään on tasan kaksi vuotta siitä, kun sain tyhjennyslääkkeet ensimmäisessä keskenmenossa.

Kierrossa taitaa tänään olla dpo0. En testannut ovista tällä kertaa, mutta nyt on kp 14 ja vasemmalla jomottaa kovasti oviskivut. Talleteltu on joka toinen päivä reilun viikon, viimeksi eilen. Oma toivo on kyllä aika lailla mennyt, enkä enää jaksa panostaa superterveelliseen ruokavalioon, liikuntaan ja muuhun, kuten yrityksen ensimmäisenä vuonna.

Minulla on tämä ja ensi viikko lomaa. Tulee tarpeeseen rankan vuoden jälkeen. Meillä on tällä viikolla hautajaisetkin, kun isäni kuoli aika lailla yllättäen. Hänellä todettiin syöpä syksyllä, mutta elinajanodote oli kuitenkin noin vuosi. Tilanne kuitenkin huononi ihan yhtäkkiä itsenäisyyspäivän jälkeen ja kaksi viikkoa sitten hän nukkui pois. Viimeiset pari vuotta on omassa elämässä ollut tosi rankkoja. Ennen näitö olen tainnut elää aikamoisessa pumpulissa, jossa kaikki on aina mennyt helposti ja hyvin. Kunpa ensi vuosi toisi muutoksen. Tänään on tasan kaksi vuotta siitä, kun sain tyhjennyslääkkeet ensimmäisessä keskenmenossa.

Kierrossa taitaa tänään olla dpo0. En testannut ovista tällä kertaa, mutta nyt on kp 14 ja vasemmalla jomottaa kovasti oviskivut. Talleteltu on joka toinen päivä reilun viikon, viimeksi eilen. Oma toivo on kyllä aika lailla mennyt, enkä enää jaksa panostaa superterveelliseen ruokavalioon, liikuntaan ja muuhun, kuten yrityksen ensimmäisenä vuonna.
Osanotot isän poismenon johdosta :-(

Otan osaa Marcipa :red-heart: sinulla on noin tuore menetys :loudlycrying:. En toivota voimia, koska tuossa tilanteessa saa olla voimaton ja surra. Se suru pikkuhiljaa helpottaa.

Joulu tuntui kyllä erilaiselta, meiltä on lähtenyt lähiomaisia viiden vuoden sisään. Joulupöydässä oli monella kyyneleet silmissä, ja taas tulevat silmiin. Juhlapyhät kun on aina vietetty yhdessä ne päivät tuntuvat repivän pahemmin ikävän haavoja auki.

Mä ehdin tuossa eilen jo intoilla että kävikö kuitenkin flaxi kun iltapäivällä ja illalla tuli haamuviivasta testiin.
Mutta eipä tullu enää tänään. Että näitä halpistestien ”onnenhetkiä”. Lämmötkin dippasi aamulla, joten eiköhän se kerro että keltarauhanen on heittäny pyyhkeen kehään ja estrogeeni taas puskee päälle ja kohta vuoto päällä.

@kirahvi36 onko sulla Cyclogest pitöny vuodon miten kauan poissa viimeisestä? Mullehan gyne määräsi että aloitus 3 pv positiivisesta testistä 1 iltaisin 2 vko mutta en todellakaan niin kauan noita laita. Lopetin eiliseen.

Mä ehdin tuossa eilen jo intoilla että kävikö kuitenkin flaxi kun iltapäivällä ja illalla tuli haamuviivasta testiin.
Mutta eipä tullu enää tänään. Että näitä halpistestien ”onnenhetkiä”. Lämmötkin dippasi aamulla, joten eiköhän se kerro että keltarauhanen on heittäny pyyhkeen kehään ja estrogeeni taas puskee päälle ja kohta vuoto päällä.

@kirahvi36 onko sulla Cyclogest pitöny vuodon miten kauan poissa viimeisestä? Mullehan gyne määräsi että aloitus 3 pv positiivisesta testistä 1 iltaisin 2 vko mutta en todellakaan niin kauan noita laita. Lopetin eiliseen.
Neljäntenä päivänä lopettamisesta tuli kp1. Mulla alkoi lääke tällä kertaa heti siirrosta 1 aamuin ja illoin. Edellisessä siirrossa ohje oli, että heti jos jotain vuotoa tulee siirron jälkeen niin sitten aloitus.

Jep, mulla meni näköjään kans neljä päivää lopetuksesta. Tänään dpo14 muuttui kp1. Eli sillä sitten uuteen vuoteen :tears: Oh well…

parempaa vuotta 2022 kaikille :folded:

Täällä myös yksi 44-, kohta 45-vuotias iltatähdestä haaveilija. Tasan kaksi vuotta yritystä takana ja tuloksena kaksi keskenmenoa ja yksi kemiallinen.

Tänään kp1 ja luomusti koetetaan, mutta ei tunnu oikein onnistuvan. Mihinkään hoitoihin ei olla menossa, tosin en tiedä pitäisikö käydä gynellä letroista esim. puhumassa. Esikoinen on eskarilainen, joten leikkikaveria ei tässä enää ehdi hänelle saamaan, mutta myöhemmässä vaiheessa elämää olisi varmasti pikkusisarus kiva.

Tästä yrityksestä on ehkä tässä kahdessa vuodessa tullut enemmän elämäntapa kuin että olisi enää niin 100 % mukana. Säntillisesti testaan ovikset ja piinailen ennen menkkoja, mutta en enää usko, että sellainen pysyvä tärppi osuisi kohdalle. Mutta jotenkin ei osaa myöskään lopettaa, kun sitten ikään kuin pettäisi itsensä, että en yrittänyt loppuun asti (vaikka eihän ne testailut nyt ihan hirveästi asiaa edistä). En tiedä saitteko ajatuksesta kiinni, jotenkin ristiriitainen tunne koko asiasta.

Saan kiinni ajatuksestasi 100% :thumbs-up: kuin omasta suustani. Ja ollaan molemmat tänään myös sitten kiertosamiksia kerta kp1 lähti vuosi käyntiin. :Smiling Face With Open Mouth

tuliko teille esikoinen luomuna?

Joo, esikoinen tuli luomuna, tosin hänkin 8 kk:n yrityksen jälkeen, joten helpolla ei mennyt sekään. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: On kyllä todella mainio kaveri ja olen superonnellinen tuosta yhdestäkin, mutta mikäs sille kaipaukselleen toisesta voi...

No mutta eihän tuo 8kk ole pitkä aika varsinkin lähempänä 40, että tosi hienosti :thumbs-up:
Meillä tärppäs sillo ”nuorena” 1,5 vuoden yrityksen jälkeen inssillä. Mut mulla olikin joku ”etiäinen” että en tuu helpolla raskautumaan ja menin ekaa kertaa gynelle tutkimuksiin jo 3 kk yrityksen jälkeen :tears: ja kerettiin tosiaan sit enne inssiä testata Clomit, Letrot ja sitten tuolla se onnistui. Sen jälkeen olen muutamia kertoja luomuna raskautunut mutta on menneet kesken.
Keskenmenojen jälkeen gyne aina ”hehkutti” miten sen jälkeen seuraavassa kierrossa on hedelmällinen ja silloin hyvä tsänssi raskautua. Mutt ei meillä.

Kissaa ei oo näkyny, vähän epäilyttää että tuleeko takaisinkaan.. johonkin ketun ruuaksi päätynyt

Mutta, mollivoittoiseksi puheeksi mulla on aika positiivinen fiilis. Eilisen kp1 vitutus ei oo enää päällä ja aamulenkki on heitetty niin uskoa ihmeisiin löytyy. Huomenna alkaa taas letrot.

Ihmismieli on kumma. Taka-alalla tiedostan että tää on 98% turhaa, mutta se pieni 2% JOS kuitenkin työntää eteenpäin Vielä Kerran kokeilemaan. Onhan mulla noi pillerit vielä 5 kiertoon. Että jos niihin panostaisi?

Ihmismieli on kumma. Taka-alalla tiedostan että tää on 98% turhaa, mutta se pieni 2% JOS kuitenkin työntää eteenpäin Vielä Kerran kokeilemaan. Onhan mulla noi pillerit vielä 5 kiertoon. Että jos niihin panostaisi?
Onhan tuo todennäköisyys paljon, paljon, paljon parempi kuin lottovoitossa, ja silti 40 % suomalaisista lottoaa viikoittain. Jollekin se aina joskus osuu.

Tästä yrityksestä on ehkä tässä kahdessa vuodessa tullut enemmän elämäntapa kuin että olisi enää niin 100 % mukana. Säntillisesti testaan ovikset ja piinailen ennen menkkoja, mutta en enää usko, että sellainen pysyvä tärppi osuisi kohdalle. Mutta jotenkin ei osaa myöskään lopettaa, kun sitten ikään kuin pettäisi itsensä, että en yrittänyt loppuun asti (vaikka eihän ne testailut nyt ihan hirveästi asiaa edistä). En tiedä saitteko ajatuksesta kiinni, jotenkin ristiriitainen tunne koko asiasta.

Samaistun tähän ihan täysin. Tosin välillä jää kyllä oviksen testailut ja joissain kierroissa olen jopa jättänyt raskaustestinkin kaappiin, kun olen ollut niin varma ettei tärppiä tule.

Mitenkäs täällä naiset jakselee?

Mulla on niin tympiä vaihe kierrossa että ei erikoisempia. Tänään onneksi viimeinen letro. Jotenkin nyt toisessa kierrossa siitä huomaan enemmän "sivuoireita" yöhikoilut ja pinna on kireämmällä.... Pitäisi se kolmas rokote käydä ottamassa ja mietin sitä että taasko käy sitten niin että menkat alkaa seuraavana päivänä. Meni kakkosessa nimittäin niin, ihan kierto sekasin. Alkoi siis reilusti ennen menkat kun olisi pitänyt alkaa. Sitä vaan, että se on tämä kierto sitten taputeltu rokotteen myötä jos taas pistää koko kropan sekasi.

Takaisin