Omin käsin vauvalle :)

Tiedossa on myös että Novitalta tulossa tammikuun lopulla ilmestyvässä lehdessä neuleohjeita vauvoille :wink Sitä innolla odotellessa :happy:
 
Ciciro, ihanat. Mä tykkään varsinkin tosta villahousu-takki combosta ja sit ihana kettu-koira peitto.
Huoh, jos osais tehdä edes niin käytännöllistä kuin villasukat. Edes ilman mitään krumeluureja. Kiva, kun saa ihailla teidän tekeleitä.
 
Eka ommeltu juttu vauvalle valmis!

e9556bb44c6e385fafb00d70fc313097
 
Silloin kun ei vielä itellä ollu lapsia niin innostuin neulomaan villavaatteita kavereiden vauvoille lahjaksi, mutta eipä nyt ole enää ollut aikaa ja innostusta...
 
Mulla sama pikkuruusu :hilarious: Tein sillon kun sisko ootti vauvaa mut sit en raaskinukkaa antaa niin ne jäi sit itelle... nykyään niin laiska alottamaan töitä että :rolleyes:
 
Mä kans katoin tuota norsukangasta, että siitä olisi kiva tehdä jotain, esim. lakana vauvalle :)
Tässä taas mun eilisen ja tämän päivän tuotokset, millään ei olisi eilen malttanut mennä nukkumaan :rolleyes:
WP_20151230_12_12_12_Pro.jpg
 
Juu, se oli semmoista ohutta puuvillakangasta, mä ainakin ajattelin, että siitä voisi tehdä lakanan.
 
Kyllä minun mielestä käy myös lakana kankaasta kun voi pestä 60 asteessa :) Itse tein norsun loppukankaasta tuon patjasuojuksen jonka päälle tulee vielä se kosteussuoja ja lakana sekä tyynyliinan surrautin samalla. 2x lakanan saan tuosta pallokuvioisesta. :woot:
 
Täällä tuntuu olevan hyvinkin taitavia käsityöihmisiä, joten osaisko joku jeesata mua. Mä haluisin kuvassa olevan mekon, mutta eihän tuollaista kaupasta löydy, varsinkaan tällaiselle möhömahalle ku mennään viikolla 24+4. Jos joku osais esim kertoo mistä sais kaavan tai osaako joku jopa tehä kaavat, oisin ikikiitollinen. :) ImageUploadedByVau Foorumi1451729818.853016.jpg
 
Tulipas tilailtua vähän kankaita niin pääsee kädentaitoja taas harjotteleen. Netistä löysin hyviä ohjeita mm. imetystyynyn ja pinnasängyn reunapehmusteen tekoon ja kuhan tarvikkeet tulevat niin pääsee niitä väsäilemään. Niin ja Eleonoran toiseen ketjuun linkittämää vaunuverho-ohjetta olis tarkotus myös hyödyntää. :wink

Saas nähä miten käy.:grin
 
Kävin myös kangaskaupoilla kun jotain harrastuksia pitäis kehitellä nyt tän saikun vuoksi. Suunnittelin tekeväni viltin, minkä päällä on vauvan mukava köllötellä ja sitä voi myös käyttää lämmikkeenä ensi talvena. Siitä tulee aika paksu kun päätin toisen puolen kankaaksi yksivärisen fleecen, väliin levyvanu ja toiselle puolelle tulee puuvillakangas. Kokoo tulee n. 140*140.

Saumuria en omista, sen avulla ois saanu helposti tehtyä hienoja lastenvaatteita. Lankoja on paljon kaapinperukoilla, mut en osaa päättää mitä niistä tekis..
 
Hei nyt tartteis apua! Päätin pitkästä aikaa kokeilla virkkaamista ja oon tässä pipoa virkkaamassa ja ohjeessa lukee: virkkaa 2 p, 2 p seuraavaan s:aan. Mitä ihmettä toi tarkoittaa? Sen ymmärrän et pylväitä pitää lisätä mut miten ja mihin? :O
Jos en nyt tälläkään kertaa onnistu pipon virkkaamisessa niin sit täytyy kyl luovuttaa koko lajin suhteen :D neulominen multa kyllä luonnistuu mut virkkaaminen on jostain syystä ollu aina ihan hepreaa :D
 
Takaisin
Top