Omin käsin vauvalle :)

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti Eleanora, 18 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pöllönen Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2021

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ei oo totta miten ihana! Minäkin haluun!!!! Pitää varmaan taas siskolle vinkata, vaikka ihan niin kuin en ois jo vinkkaillu vaikka mistä mitä oon nähny tässä ketjussa :woot:
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Camillainen Ihastunut foorumiin Huhtimammat 2016

Taas on tullut viikonloppuna ommeltua!
    Kuolalappuja ei vieläkään mutta kaikkea tällastä pientä tarpeellista :D Tällä kertaa pehmoisia puuvillaisia juttuja, Marimekon trikooraitatilkut riittää loputtomiin!

Rullattava vaunuverho, roikkuva vaunulelu, pieni tyyny kehtoon pehmusteeksi ja räpläiltävä pehmolelu.

• Tykkää Tykkää x 10
  3. Kyfixfix Addikti Toukokuunmammat 2014

Oliko sulla Camillainen joku kaava tohon vaunuverhoon? Mulla on tollanen ollu työn alla pitkään, mut en oo saanu aikaseks piirrettyä mitään kaavaa.
  4. Camillainen Ihastunut foorumiin Huhtimammat 2016

Ei mulla ollut valmista kaavaa. Piirsin ensin sanomalehden sivulle (oli tarpeeks iso paperi) vaunun kuomusta muodon ja käytin sitä kaavana. Helppo tehdä, oon tehnyt nyt kaksi!

Niin ja useissa noissa on sellaset sirkkarenkaat mutta mä oon tehnyt vaan napinlävet rei'iksi ja lisännyt vielä noi narut että saa myös ylös rullalle :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Eleanora Rakastunut foorumiin

Minä tein tässä blogissa olevien ohjeiden mukaan: http://villajavilla.blogspot.fi/2014/08/diy-vaunuverho.html Siellä on sellainen yleispätevä kaavakin, itse piirsin omista vaunuista kaavan.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. Kyfixfix Addikti Toukokuunmammat 2014

Kiitos Camillainen ja Eleanora!! Ehkä mä huomenna voisin alotella :woot:
  7. Ginger Addikti Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Mun on tää pitänyt jo pidemmän aikaa laittaa tänne, mutta on vaan pyörinyt koneen uumenissa. Ei oo mun kätösten työtä, mutta käsityötä kumminkin :)

Vauvan isomummin tekemiä, on kyllä söpöt. Lisäks saatiin myös parit villasukat ja yhdet housut, ne paljon yksinkertaisemman näköiset niin vaan nää vähän koristeellisemmat pääsi nyt poseeraamaan. :happy:

Attached Files:

• 018.JPG
      018.JPG
      File size:
      149.7 KB
      Katsottu:
      52
    • Tykkää Tykkää x 7
  8. Pähkinä80 Naimisissa foorumin kanssa Huhtimammat 2016

Ginger, onpa Ihania!!

Jaa tämä sivu