Omin käsin vauvalle :)

3305fd9e0db745df9ae86b7019c3b2d1

Mun äiti oli tehnyt pojalle vaunulelun sekä pöllöpeiton! Oon niin rakastunut näihin! Pöllöissä on sisällä vanua sekä kulkusia laitettuna kindermunan (se oranssi sisus) sisälle että pääsee helisemään :) ♡♡
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ei oo totta miten ihana! Minäkin haluun!!!! Pitää varmaan taas siskolle vinkata, vaikka ihan niin kuin en ois jo vinkkaillu vaikka mistä mitä oon nähny tässä ketjussa :woot:
 
Taas on tullut viikonloppuna ommeltua!
Kuolalappuja ei vieläkään mutta kaikkea tällastä pientä tarpeellista :D Tällä kertaa pehmoisia puuvillaisia juttuja, Marimekon trikooraitatilkut riittää loputtomiin!

Rullattava vaunuverho, roikkuva vaunulelu, pieni tyyny kehtoon pehmusteeksi ja räpläiltävä pehmolelu.

c33b8e1d9e46b95d21978676ae627cfb
 
Oliko sulla Camillainen joku kaava tohon vaunuverhoon? Mulla on tollanen ollu työn alla pitkään, mut en oo saanu aikaseks piirrettyä mitään kaavaa.
 
Oliko sulla Camillainen joku kaava tohon vaunuverhoon? Mulla on tollanen ollu työn alla pitkään, mut en oo saanu aikaseks piirrettyä mitään kaavaa.
Ei mulla ollut valmista kaavaa. Piirsin ensin sanomalehden sivulle (oli tarpeeks iso paperi) vaunun kuomusta muodon ja käytin sitä kaavana. Helppo tehdä, oon tehnyt nyt kaksi!

Niin ja useissa noissa on sellaset sirkkarenkaat mutta mä oon tehnyt vaan napinlävet rei'iksi ja lisännyt vielä noi narut että saa myös ylös rullalle :)
 
Mun on tää pitänyt jo pidemmän aikaa laittaa tänne, mutta on vaan pyörinyt koneen uumenissa. Ei oo mun kätösten työtä, mutta käsityötä kumminkin :)

Vauvan isomummin tekemiä, on kyllä söpöt. Lisäks saatiin myös parit villasukat ja yhdet housut, ne paljon yksinkertaisemman näköiset niin vaan nää vähän koristeellisemmat pääsi nyt poseeraamaan. :happy:
 

Liitteet

  • 018.JPG
    018.JPG
    149.7 KB · Katsottu: 52
Takaisin
Top