Omia juttuja

Älä välitä, Madie. Itsellä meinasi tulla itku muutama viikko sitten, kun oltiin pyöräilemässä ja jonkun random-pikkutytön lippis lensi jokeen, ja kauhea itkuhan siitä seurasi. Mua alkoi niin surettaa sen pienen tytön puolesta, onneks sen lapsen isi onki sen lippiksen joesta ja pelasti lapsensa päivän :-)
 
Voi Madie Noo meikä itki odotusaikana kun kuuntelin Horrorpopsin biisiä "Walk like a zombie". Siinä kun lauletaan että "you wanna name our kids Patricia and Fester". Ei siis muuten mikään kovin liikuttava kipale :D Onneks enää ei tule vauvaohjelmia telkkarista, vesihanat aukeis samantien. Nauti nyt, saat ihan rauhassa itkeskellä ja sulla on hyvä syy ;)

Amie, näinpä :D Menevät hetkeks hiljaisiks kunnes sanon että hähää, sehän on mummolassa :D
 
Roikunkohan mä liikaa tällä sivulla, kun  mun läppärini päätti, ettei avaa vaun sivuja ollenkaan? Onneks on viel miehen kone, etten ihan jää ilman vauta..
 
Mäkään en päässyt tänne eilen ollenkaan enää aamupäivän jälkeen, eli ilmeisesti munkin netin käyttöä rajoitetaan ;)
 
Alkanu tää nukkumaan meno venymään ku nykyisin pitää aina illalla täälä koneella istua. Onneks kohta pääsee töihin niin jos siel olis taas aikaa päivälläkin käydä
 
Mistäköhän Anneli Aueria seuraavaksi mahdetaan syyttää? emoticon

Hassua toimintaa poliisilta ja syyttäjiltä. Kun yhden syyn takia ei saada linnaan, niin eikös sitä kehitetä pika pikaa joku toinen syy, että saataisiin ko. henkilö syystä tai toisesta telkien taakse.. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka hän olisikin syyllinen kaikkiin esitettyihin syytöksiin, mutta kyllä tuo välillä tuntuu pelkältä ajojahdilta.

Jos hän noista syytteistä selviää, niin seuraavaksi varmaan syytetään naapurin koiran hirttämisestä tai sen eilen (?) Norjassa tuleen syttyneen risteilyaluksen tuleen sytyttämisestä
 
Samaa sanoin miehelle äsken kun uutiset katsottiin että hassua miten piirittäävät yhtä ihmistä!
 
Mä ajattelin tossa aiemmin et mitäs jos se ei tosiaan olekkaan syyllinen (auer) nii ihan kamalaksi on ihmisen elämä tehty. Mut mulle taas tuli nyt sellanen olo kun tää tän päivänen tuli julki et jotain siinä ihmisessä täytyy olla. Jotain mikä saa sen omat lapsetkin sitä vastaan. Ei näit juttuja koko ajan keksittäis uusia jos sillä olis puhtaat jauhot pussissa.

Mut mä jotenki luulen et tää juttu jää ainiaaks selvittämättä varmasti.
 
Lopetin eilen Facebookin käytön. Koko ajan taas saa lukea et noita Facebookin yksityisyysjuttuja laitetaan huonommaksi ja huonommaksi. Olisi pitänyt lähteä sieltä jo aika päivää sitten.
 
Grenie, mietin ihan samaa, että pitäisikö lähteä Facebookista.

Kun aloin ajatella asiaa, niin mikä on todennäköisyys, että Facebook seuraisi juuri minun tekemisiäni? Käyttäjiä kun on kuitenkin miljoonia. Enhän mä edes "koskaan" (välillä menee viikkoja, etten kommentoi mitään, ja omalle seinälle kirjoitan tosi harvoin mitään) kirjoita mitään sinne. ja jos joku nyt välttämättä haluaa seurata, kun käyn päivittäin 20 kertaa Iltasanomien sivuilla, niin täytyy sanoa, että kyllä sillä tyypillä on sitten tylsää

Ja kyllähän niitä tietojen väärinkäyttöä voi tapahtua missä vain. Meilläkin huoltoyhtiön muuttoilmoituksessa pyydetään ilmoittamaan henkilötunnus ja sitten se lappu pitäisi jättää tuohon kerrostalon aulaan (lukittuun postilaatikkoon). Mun mielestä se on ihan yhtä riskaabelia toimintaa kuin Facebookin käyttäminen.. noi postilaatikoiden lukot kun ei oo mitään murtovarmoja.

Ei ollut tarkoitus mitenkään kritisoida päätöstäsi. Kyllähän se itsellekin hyvää tekisi, kun pääsisi moisesta turhuudesta eroon
 
Mä en oo vielä sortunu siihen facebookkiin. Oishan siellä helppo pitää kavereihin yhteyttä, nyt varsinkin kun kotona on vaan. Ei aina jaksa lähteä! Mut ei ole mun mieskään eikä me koeta kyl sen olevan tarpeellinenkaan. Ja nyt kun noita uutisia kuuntelee niin taidan unohtaa ne vähäisetkin ajatukset liittymisestä sinne.
 
No Sukey, mä mietin ihan samaa. Kuitenki kun miettii, ei siellä mitään niin henkilökohtaista ole etteikä sitä vois "näyttää" tuntemattomille. Kuvat tietysti, mut mulla esim. niitä taitaa olla kaikki 5. Ei niitäkään tarvii mitään  loputtomasti sinne lisäillä. Kuten todella moni tekee! Omia ajatuksia joo, mut mitä sitte. Just niinku sanoit että jos jotain kiinnostaa se kuinka käyn lukemassa vaun juttuja tai uutisia, ja saa siitä jotain. No sit on oltava jossain muuallakin vikaa!

Ja niin hemppa, jos te ette tähän päivään mennessä sitä ole kaivannut, niin mitä enää edes vaivautua! Kaikki aika menis luultavasti sen käyttämisen opetteluun ja sit se jo varmaan kaadettais koko sivusto ;D
 
Ei sieltä taida lopullisesti päästäkkään eroon vaikka kuinka laittaisi tilin kiinni. Ainaki siinä luki et jos kirjautuu niillä tunnuksilla vielä nii kaikki jutut mitä on kirjoitellu, kaverit ja muut on ihan samalla paikallaan.

Nyt olis todella nätin näköinen ilma ulkona mut puut heiluu siihen malliin et on kova tuuli :( Olis voinu vielä kerran käydä jossain leikkikentällä Millan kans.

Viikonloppuna (tänään) aattelimme lähtä miehen vanhempien luokse 30km päähän maaseudulle :) Siellä tulee käytyä ihan liian harvoin. Mummu ja pappa tykkää kun tuomme neidin sinne ja nyt tulemme itsekkin. Milla alkoi just päiväunille ja tässä itse mietin et mitä tekis nyt.
 
Mua itse asiassa vaan huvittaa tuo facebook-kohu :) itse en ole löytänyt yhtään artikkelia uudistuksista mistään luotettavasta lähteestä eli vaan mtv3 ja iltalehdet vaikuttaa näitä "VARO! Näin facebook uudistuu"-juttuja julkaisevan. Korjatkaa jos oon ihan väärässä. Mutta on vaan hassua, että monet munkin facebook kaverit on paniikissa eronnut facebookista vaikka yhtään uudistusta ei oo vielä tullut ja ovat lukeneet vaan näitä keltaisen median syöttämiä juttuja, joiden tarkoitushan on vaan kohahduttaa eikä kertoa faktoja. Mutta tietenkin kaikki tekee oman ratkaisunsa, niin teen minäkin sitten kun ne uudistukset on tulleet. Enkä minäkään siellä mitään suuria paljastuksia itsestäni tee, ettei se nyt niin haittaa vaikka jotkut ei-kaverit ne näkis.

Joo Hemppa ei sinne liittyä kannata, jos ei ole sitä tarvetta ennenkään ollut. Vie vaan liian paljon aikaa, kun siellä vaan pyörii vaikka ei ole edes mitään tekemistä :D Vaikka puhelinlasku on kyllä pienentynyt mukavasti, kun voi siellä jutella kavereiden kanssa ja sopia tapaamisia ym.
 
Joskus oli täällä puhetta siitä laihduttamisesta.. Nyt ku neiti on alkanu konttaamaan ja tukea vasten käveleen nii mulla on 7 kuukaudessa paino tippunu rauhallisesti 6kg :) Vaikka oon syöny vähän liikaa kaikkea herkkuja, mut oon käyny millan kans monesti kävelyllä päivisin, ja kotona touhuillaan ku neiti ei pysy hetkeäkään paikallaan.

Kolme kertaa oon käyny jumpassa maanantaisin. Muutaman kerran pyöräilemässä yksin ja muutaman kerran on Milla ollut kyydissä.

Uimassa pitäis päästä käymään, mut illat menee siihen et yritämme saada neitiä aikasin nukkuun, menee kuitenki vasta puoli yhdeksään tai yhdeksään ennen ku nukahtaa. Ei jää meille omaa aikaa ollenkaan. Aamulla ku heräämme nii aamuhommat ja sitte mies lähteeki jo samantien töihin.

Eilen ostin kaupasta muutaman pompulan ja yritin laittaa niitä Millan hiuksiin, mut vielä on liian lyhyet ja todella liukkaat hiukset ettei meinaa pysyä ne päässä :) Mut oli nätin näköinen kun sai pienet pompulat laitettua taakse.
 
Takaisin
Top