Ainiin, mulla on vielä sekin outo mielipide että 'negatiivinen ajattelu' voi olla tosi hyödyllistä.
Mun miehen kohdalla se tarkoittaa sitä että hän on yleensä kaikkeen varautunut. Mä en ite oo murehtimisessa kovin rakentava, mutta hyödyn siitä että puran sen mun miehelle ja hän auttaa mua varautumaan tai asettamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Mun mielestä siis mun mies on usein turhan negatiivinen, mutta oon myös hyötynyt siitä usein niin en enää ajattele tästäkään asiasta kovin mustavalkosesti.