tilulilulaa
Puuhakas puhuja
Ei ei eieieiei ;__;. Kahvi. Mä olen kahvihifistelijä, hankin ja samplasin muka niin fiksuna kofeiinittomia papuja. Ihan tyytyväisenä mä vielä eilen join kofeiinitonta kahvia, mutta tänään.... ei.
Myös lähijuna oli tänään todella tuskainen kokemus. Joka puolelta tulee hirveen voimakkaita hajusteita, vieressä istuva syö voileipää. Kävin kaupasta hakemassa mustikkakeittoa ja satsumoita, koska ne on tällä hetkellä ainoat joita tekee mieli. Vastapaistetun leivän haju iski päin pläsiä todella kuvottavana. Siis vastapaistettu leipä! Oikeesti! :’D
Aamupahoinvointia ja iltapahoinvointia. Jes.
Myös lähijuna oli tänään todella tuskainen kokemus. Joka puolelta tulee hirveen voimakkaita hajusteita, vieressä istuva syö voileipää. Kävin kaupasta hakemassa mustikkakeittoa ja satsumoita, koska ne on tällä hetkellä ainoat joita tekee mieli. Vastapaistetun leivän haju iski päin pläsiä todella kuvottavana. Siis vastapaistettu leipä! Oikeesti! :’D
Aamupahoinvointia ja iltapahoinvointia. Jes.
tottunu juomaan 3-5 kuppia päivässä 
Iltapäivällä myös töissä iski niin hirveä väsymys, että luulin nukahtavani siihen paikkaan. Sisäistä taistelua kävin että sain silmät pidettyä auki. En oo koskaan tuntenu tämmöstä väsyä 

Kunhan nyt ens viikkoon selvitään eka.
naureskelen täällä noille itkuille, mulla samaa
milloin mikä biisi saa hanat auki.