Oireita

Miulla ei oikeestaan oo mitään (vielä). Vähän viluttaa, varsinkin iltasella. Miulle vaan iski dpo5 semmonen olo et oon raskaana.. ja sen takia en sit malttanu olla testailematta ajoissa :P
Aiemmin on pahoinvointi alkanut rv6+..

Mie kans eilen tein ruuaksi kanaa ja mietin, että onko kana pilaantunutta vai haiskahtaako kana oikeasti tuollaiselle. Noh syötiin sitä koko perhe kuitenkin, eikä kellekkään tullut mitään, joten nenä alkaa varmaan virittäytyä jälleen herkälle taajuudelle.

Viimeksikin ensimmäisen kolmanneksen aikana kaikki liha haisi mielestäni pilantuneelle ja en pystynyt syömään lihaa ollenkaan jossakin vaiheessa. Kaupan lihatiski oli oikein painajainen :angelic:

Hajuherkkyyttä täälläkin ja alavatsan/ reisien nippailuja. Olen ilmeisesti joku kummallinen harvinaisuus, kun mulla nippailee sisäreidet enemmän kuin alavatsa. Väsymystä myös ilmoilla.

MaterAmat, mulla myös eilen illalla alkoi särkemään reisiä. aijemmissa raskauksissa tällästä oiretta ei ole ollut.

Mulla alkaa olla sellainen epämääräinen koko ajan nälkä vaikka ei oo ollenkaan nälkä - olo. Voi tosin johtua myös flunssasta. Varaudun tulevaan ummetukseen syömällä kaksi luumua aamuin illoin, vetämällä maitohappobakteereita ja kefiiriä sekä vielä muutaman lakritsinpalan joka päivä. Edellisistä kahdesta alkuraskaudesta meinaan muistan sen karmean ummetuksen. Mulla on muutenkin luonnostaan kova vatsa.

Toistaiseksi oireena on ollut pientä väsymystä sekä pakko käyttää villasukkia iltaisin kun jalat on kuin jääkalikat mutta muuten suht oireetonta kuten ensimmäisenkin kanssa.Silloin sitä pelkäsi jatkuvasti että onko kaikki nyt varmasti hyvin kun oli niin vähän oireita mutta nyt todellakin aion nauttia tästä. :)

Pahoinvointia, kipeet tissit, finnejä joka puolella, hajuaistin herkistyminen, alavatsan jomotusta... Löytyy jo vaikka mitä!

Jahas, lisätään listaan turvotus.. näyttää pahimmillaan siltä et oisin lähentelemässä puolta väliä :/ pidäppä tätä sit salassa vielä pari kk ..

Pieni turvotus vielä piiloutuis, mut ei toivookaan nyt :D vielä kun on kahdesti kunnolla venytetty maha ni ai ku kiva.. (toisesta sf-mitta huiteli yläkäyrän ylpuolella)

Tänää on ollut tosi heikko olo ja Aaltoilevaa oksetusoloa. Onko muilla oireena heikkoa oloa ollut? Mulla on tosi alhaset verenpaineet niin aattelin et johtuiskohan siitä jotenkin toi heikotus?

Vielä ei oo heikottanut, mutta varmasti alkaa taas jossain vaiheessa. Miulla kanssa alhasista verenpaineista johtuen. Yritä muistaa juoda paljon (laimeaa mehua tai kivennäisvettä, ei pelkkää vettä), lisäks suola ja/tai salmiakki on itsellä auttanut. Salmiakkihan on nykysin kielletty, mutta meinaan silti pitää mukana salmiakkipastilleja imeskeltäväksi heikotuksen sattuessa. Ja suolaakin voi vähän syödä ekstraa jos ei käy turvottaa herkästi. Miulla ollut siis toisella kolmanneksella sen verta paljon huippausta, et monesti oon meinannut pyörtyä esim kaupassa..

Musta tuntuu että oireet on kadonnut. Kamala pelko että nyt tää onni riistetään jo meiltä [emoji22]

Mannikka: tota salmiakkia kävinkin just kaupasta hakemassa. Suuria määriä ei tietenkään, mutta menee kokeiluun jos auttas. :) Mulla ei aijemmissa raskauksissa ole tätä heikotusta/pyörrytystä ollutkaan, vaikka aina on tosi alhaset nuo paineet olleet.

Nyt (riippuen laskentatavasta) 5+0 tai 4+6. Eilen ja toissapäivänä aloin keskellä päivää ihan yhtäkkiä itkemään hysteerisesti. :eek:Toissapäiväinen tapahtui kun odottelin työterveydessä, eilinen kun juttelin pomon kanssa joululomista.

Eilen illalla kun menin sänkyyn tuli voimakkaita repäisykipuja, ja säikähdin jo että sinne meni toukka. Ei onneks tullu vielä ulos.

Tänä aamuna sitten aamupuuron ja kahvin jälkeen töihin kävellessä meinas koko matkan lentää laatta ja tuli ihan kyyneleet silmiin siitä pahasta olosta.

Muokattu viimeksi:
.. ja jouduin äsken käydä halaamassa pönttöä ja yökkimässä. Maha tyhjä, niin ei mitään tullu ulos asti. Mut jos tää näin aikaseen alkaa ni apua :eek:

Takaisin