Oireita

Ei ei eieieiei ;__;. Kahvi. Mä olen kahvihifistelijä, hankin ja samplasin muka niin fiksuna kofeiinittomia papuja. Ihan tyytyväisenä mä vielä eilen join kofeiinitonta kahvia, mutta tänään.... ei.

Myös lähijuna oli tänään todella tuskainen kokemus. Joka puolelta tulee hirveen voimakkaita hajusteita, vieressä istuva syö voileipää. Kävin kaupasta hakemassa mustikkakeittoa ja satsumoita, koska ne on tällä hetkellä ainoat joita tekee mieli. Vastapaistetun leivän haju iski päin pläsiä todella kuvottavana. Siis vastapaistettu leipä! Oikeesti! :’D

Aamupahoinvointia ja iltapahoinvointia. Jes.

Pahoinvointia on myös täällä. Edellisessä raskaudessa se tuli vasta rv5+ muistaakseni. Sitten oksensinkin synnärille asti :D
Hajut on nyt myös voimakkaat. Oon samaa hajusteetonta pyykinpesuainetta käyttäny piiiitkään, mutta nyt se haisee niin voimakkaasti että tuntuu jo rääkkäykseltä lasta pukea niin voimakkaasti haiseviin vaatteisiin :o
Saunassa tulee tosi äkkiä huono olo, joka on tuttua edellisestä raskaudesta. Ikävä juttu himosaunojalle.

Ei ei eieieiei ;__;. Kahvi. Mä olen kahvihifistelijä, hankin ja samplasin muka niin fiksuna kofeiinittomia papuja. Ihan tyytyväisenä mä vielä eilen join kofeiinitonta kahvia, mutta tänään.... ei.

Myös lähijuna oli tänään todella tuskainen kokemus. Joka puolelta tulee hirveen voimakkaita hajusteita, vieressä istuva syö voileipää. Kävin kaupasta hakemassa mustikkakeittoa ja satsumoita, koska ne on tällä hetkellä ainoat joita tekee mieli. Vastapaistetun leivän haju iski päin pläsiä todella kuvottavana. Siis vastapaistettu leipä! Oikeesti! :’D

Aamupahoinvointia ja iltapahoinvointia. Jes.

Mäkään en voi enää juoda kahvia :dead: tottunu juomaan 3-5 kuppia päivässä :sorry:

Hyi olkoon mikä olo! Toivottavasti ei tarvitse alkaa halailla pönttöä. :depressed: Iltapäivällä myös töissä iski niin hirveä väsymys, että luulin nukahtavani siihen paikkaan. Sisäistä taistelua kävin että sain silmät pidettyä auki. En oo koskaan tuntenu tämmöstä väsyä :shifty::rolleyes:

Täällä myös hirveä väsymys jatkuu. Ja lievä pahoinvointi on löytänyt tännekkin. Tai enemmänki semmosta kuvotusta. Onneksi ei ole tarvinnu vielä pönttöä halailla.

Eilinen ilta ja tämä aamu on olleet täysin oireettomia, aikaisempaan oloon verrattuna tekisi mieli panikoida, onko jokin hullusti... :-| Toisaalta, ehkä pääsen nauttimaan oireettomasta alkuraskaudesta niinkuin viimeksi?

5+3. Alavatsassa ei oo tuntu nippailua nyt viiteen päivään, minkä tulkitsen hyvänä asiana. Oli välillä niin voimakasta ja kivuliastakin. Aamulla kuvottaa aamupalan jälkeen. Ja nämä ilmavaivat....:wtf:

Nyt mennään vasta päivillä 3+5, mutta kaikenlaista pientä oiretta alkanut tulemaan. Vatsa on muutenkin aika herkkä kaveri reagoimaan kaikkeen ja nyt se on viikon ollut turvonnut pömppö. Jännää pientä nipistelyä on alavatsassa, vähän toispuoleisesti vielä. Väsyttänyt on ja hyvin on saanut nukuttua paitsi viimeiset yöt on nyt täytynyt aamuyöstä herätä pohtimaan elämän ihmeitä. Pääasiassa aika semmonen raukean energinen olo, aavistin jo ennen testiä missä mennään :happy:

Ensimmäinen raskaus ja ihan odotan mitä kaikkea on tulossa, on tää aika ihanaa :happy090 Kunhan nyt ens viikkoon selvitään eka.

Tuntuuko muilla repäisykipuja? Mulla niitä on aika paljon ja koko ajan kauhee huoli senkin takia, vaikka tiedän että se on normaalia.

Miulla on menkkajomoja ja repäsykipuja ja kaikenlaista ihme nykimistä ja nippailua mahassa. Eiköhän nuo ihan kohdun kasvuun liity :)

Mun mielestä on jopa vähän pelottavaa, kun ei ole ollut mitään menkkakramppeja tai jomoja tai nippailuja, kun edellisessä raskaudessa oli näillä viikoilla ihan lattialle vetäviä kipuja (jotka muuten tuntui silloin todella pelottavilta) :wideyed:

Nenna mut nyt siun kohtu on jo kerran venynyt niin ei tarviikkaa niin kipuilla :) miulla on varmaan nyt eniten jomoja kaikista (onnistuneista) raskauksista, mutta varmasti osansa tekee kiinnikkeet (1 sektio takana).

Mulla kans jotain ihme tuikkasuja ja menkkajomoja välillä. Saa aina pelätä että täti tulee :bored: naureskelen täällä noille itkuille, mulla samaa :joyful: milloin mikä biisi saa hanat auki. :hilarious:

Varasin neuvolaan aikaa ja samalla näistä repäisykivuista kerroin. Terveydenhoitajakin rauhoitteli että ihan normaalia on.

Mannikka, totta muuten, varmaan on normaalia ettei nyt tule mitään kipuja ja jomoja. Silti se pelottaa, kuk väkisinkin tulee verrattua näitä raskauksia keskenään..
Tosin toivon ettei tässä raskaudessa tartteis oksentaa niin paljoa :D

Takaisin