Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä luiskaan aina vähän tutkan alta mun raskauksien kans kun se ei ole niin ilmiselvää ulkoisesti, mutta en ihmettele, että ihmiset haluaa raskausvatsoja koskea, sillä näin teki mieli myös itsellä, kun naapurini odotti, en tietenkään tunkeillut tapitin vaan silmät pyöreenä. Lääkärit on enemmän uteliaita aina mun raskaudesta, katselevat, mittailevat ja koskettelevat vatsaa ja ultraavat, sitten aina se sama toteamus...Kyllä se vauva vaan iso on ja näköjään tuonne sisälle mahtuu, onpa jännä. Vähemmän tutut kaverit taas tulee sanoon salilla, kun ovat kuulleet raskaudesta, että ajattelivat minun vaan lihonneen Mä luiskaan aina vähän tutkan alta mun raskauksien kans kun se ei ole niin ilmiselvää ulkoisesti

Voihan se sitäkin olla, en oo oikein voinut treenata nyt virtsiksen jälkeen supistusten takia. Onhan ne voinut heiketä nopeastikin mutta ei voi mitään kun lääkärin määräyksestä lepo. Sairaalalääkärin mukaan kuiteskin kipu johtuu pahasta liitoskivusta si niveleen liittyen. Jonkin verran joogapallon kanssa oon tehnyt pientä treeniä. Keskiviikkona fyssarille, eli toivon saavani hyviä ohjeita sieltä. Iltasella käytössä lämpötyyny joka auttaa jonkin verran mut mä luulen tää kipu esim. tänään liittyy tohon vauvan sijaintiin, siis uskomatonta miten alhaalla tuntuu liikkeet!Alavatsakivut voi olla myös merkki heikoista lantionpohjan lihaksista. Ootko muistanut treenata niitä?