Oireita

Mullaki on semmonen tuntemus että olkapäistä lähtöisin toi puutuminen.
 
Raskaana on normaalia, että kädet puutuu, vaikkei hartiat tai niskat oliskaan jumissa.
 
Mulla on alkanut öisin kipeytyä lonkat. Nukun jommalla kummalla kyljellä ja herään lonkan kipeytyessä ja joudun vaihtamaan asentoa. Muistelen tällaista olleen viimeksi puolen välin toisella puolella.
 
Mulla on ollut peittoa jalkojen välissä, välillä vähän ja välillä enemmän kun tulee kuuma nukkuessa. Täytyy kokeilla tuo tyynyjuttu :)
 
Mulla on ollut se tyyny käytössä koko ajan ekan raskauden jälkeen, eli kohta 8 vuotta! :p En voi nukkua ilman...tosin mulla ollut pahoja ongelmia häntäluun ligamentin kanssa toisesta raskaudesta lähtien.
 
Vain jäätävä väsymys kaverina oireista mutta muuten alkaa olemaan jopa oikein hyvä olo. Ruoka maistuu paremmin vaikka entiset lempparit ei oikein maistu mutta uusia suosikkeja tullut ruokapuolelta :joyful:
 
Pöh, muut pääsee eroon pahoinvoinnista ni mulla taitaa vasta alkaa :O tänään lensi laatta äsken! Paha olo vaivannut tässä reilu viikon verran.
 
Mä sain eilen hirveän itkukohtauksen ihan turhasta. Toivottavasti näitä nyt ei ihan mahdottomasti tulisi.. Mies oli todella ihmeissään mitä nyt tapahtuu =D itseäkin nyt jälkeenpäin naurattaa=D
 
Mistä noita ihania vartalotyynyjä löytäisi? Hyvän asennon löytäminen ja yöheräilyt valvottavat.. :bored:
 
Lidlissä oli just, sieltä voi käydä tarkistamassa josko sattuisi vielä löytymään.
Googlettamalla löytynee muita kauppoja. Oisko Ikeassakin..
 
Mulla on sellainen NG Babyn, Elloksella näyttäis olevan. Mulla se siis kestänyt tosi kauan vaikka sellainen liikkuva sisus. :)
 
Täällä on pahin väsymys ja etominen helpottanut tässä viikon-parin sisään. Muuten ihmeempiä oireita ei olekaan, aika samalla kaavalla etenee kun edellisetkin raskaudet :) ihan tyytyväinen olen tähän asiaintilaan :p luultavasti pian alkaa sitten liitoskivut, ekassa ei ollut ollenkaan ja toisessa puolesta välistä alkaen..samoin närästys on vaivannut edellisissä raskauksissa puolesta välistä lähtien ja tietysti harjoitussupistukset :) niitä odotellessa :grin nyt aika hyvä olo :happy:
 
Domoon se isompi (Buddy) on aivan mahtava, vartalotyynynä ja imetystyynynä, kaiken hintansa arvoinen!
 
Tilasin itse vartalotyynyn Unite-verkkokaupasta, hinta 15 eur.

Mulla tuli eilen jo esimakua liitoskivuista, kun oltiin lasten kans ulkona ja tuli seisoskeltua. Kotona piti kotitöitä tehdessä istua pätkä sohvassa ennenkuin rauhoittui.
 
Itselläni on alkanut tulla suonenvetoja, välillä tosi kipeitäkin o_O auttaakohan niihin mikään?
 
Takaisin
Top