Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Mitenköhän sellaiseen salaiseen ryhmään pääsis jutteleen? Tää on ollu kyllä tosi rankkaa enkä saa oikein nukuttua ja mieli on ihan maassa. Neuvolapsykologillekin olis varmaan hyvä mennä juttelee, mutta aloitekykykin on jotenkin ihan hakusessa.Voimia Mindie suruun ja toipumiseen! Jos koet tarvetta jonkinlaiseen vertaistukeen, niin keskenmenon kokeneiden salaisesta ryhmästä voisi löytyä tukea sikiöperäisistä syistä tehtyyn raskaudenkeskeytykseenkin. Olen pahoillani, että teidän pienen Amalian vuoksi.
Suosittelen hakemaan niin vertaistukea kuin ammattiapua. Vaikka voimat loppuisivat, niin lupaan avun auttavan. En voi kuin kuvitella mitä olette käyneet läpi viime aikoina, olen niin pahoillani..Kiitos, täytyy nyt ottaa vain itseään niskasta kiinni ja ottaa yhteyttä auttaviin tahoihin, vaikka nyt kaikki ponnistelu tuntuu niin vaikealta. Ehkä tulevaisuutta ja mahdollisia uusia raskauksia ajatellenkin olisi parempi jutella ammattiauttajan kanssa asioista, ettei asiat pelottaisi niin paljon.Mindie,
Voimia ja jaksamista suureen suruun ja menetykseenSuosittelen hakemaan niin vertaistukea kuin ammattiapua. Vaikka voimat loppuisivat, niin lupaan avun auttavan. En voi kuin kuvitella mitä olette käyneet läpi viime aikoina, olen niin pahoillani..
Nyt annat itsellesi ( ja miehellesi ) tarpeeksi aikaa surra, ei mitään vaatimuksia - suru kulkee jokaisella omaa polkuaan. Päivä ja hetki kerrallaan. Itse ainakin myös tajusin, että kaikki tunteet on käytävä läpi, oli ne sitten mitä tahansa. Oli helpompia päiviä ja sitten taas päiviä jolloin halusin vain itkeä peiton alla ja sekin oli ihan "normaalia". Keskusteluavusta on varmasti apua ja jos vaan omat voimat riittää sen hakemiseen, niin minäkin sitä suosittelisin.Moi. Mä valitettavasti tästä keskustelusta joudun poistumaan. Meillä oli lauantaina keskeytys ja meidän rakas enkelityttömme Amalia syntyi sitten iltapäivällä. Ikävä on kova ja olo ihan kamala. Kiitos kuitenkin kaikille kannustavista kommenteista. Oli mukava lukea teidän oireista omia seuraillen.![]()