Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon sulla on nyt viikkoja? Mulla ei kuulunut viime perjantaina (11+5) neuvolassa sydänäänet, vaikka olin aiemmin samalla viikolla kuullut kotona. Eilen kuulin kans kotona. Toivottavasti sulla olis kaikki kunnossa kuitenkin! Mulla on ollut tässä raskaudessa joitain oireettomia/vähäoireisia päiviä välillä ja sit oireet on taas palannut.Apua en halua levittää paniikkia.![]()
Maanantaina neuvolassa ei löytynyt sydänääniä ja sen takia itse aika paskana. Vaikka eihän niitä välttämättä edes löydy näillä viikoilla.
Mamma96, tuli muuten mieleen et ookko koittanu joka syömisen jälkeen syyä purkkaa n.puolen tunnin ajan? Se voi jelpata! Ite tosin joutusin koko aika syömään purkkaa ettei tuu sitä palan tunnetta kurkkuun. Mut se ainaki vähän helpottaa ku ei tuu niin pahana sitte. Mut tosiaan heti ruuan jälkeen purkka suuhun
Mamma96, tuli muuten mieleen et ookko koittanu joka syömisen jälkeen syyä purkkaa n.puolen tunnin ajan? Se voi jelpata! Ite tosin joutusin koko aika syömään purkkaa ettei tuu sitä palan tunnetta kurkkuun. Mut se ainaki vähän helpottaa ku ei tuu niin pahana sitte. Mut tosiaan heti ruuan jälkeen purkka suuhun
Terveisiä naistenklinikalta, valitettavasti meidän Papu oli lopettanut kasvun ja menehtynyt jo viikoilla 8+5, eli aivan alkuraskauden ultran jälkeen. Olo on kamala, mutta ehkä tästä jotenkin selviää.
Oikein upeaa odotusta teille kaikille, toivon että raskautenne sujuu hyvin. Oli ilo olla mukana nämä muutamat viikot. <3