Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt muutama päivä ihan oireetonta :bored: Ei turvota, tissit ei kummemmat kun ikinä, virtaa riittää ja kaikin puolin muutenkin hyvä olla. En oo ees ajatellu josko kaikki ei olekaan hyvin, mutta nyt tuli mieleen... viikon päästä ultra :arghh:

Apua en halua levittää paniikkia. :oops: :( Maanantaina neuvolassa ei löytynyt sydänääniä ja sen takia itse aika paskana. Vaikka eihän niitä välttämättä edes löydy näillä viikoilla.

Mulla on tänään nänneissä tuntunut siltä kuin joku polttaisi niitä stendarilla. Aivan jäätävän kipeet! Ja joka aamu lähtee käyntii sillä,että sappinesteitä myöten kaikki tulee ulos. Ihan järkyttävää.. luulis et alkais jo tasaantua kun on rv 12 mutta pöh. Toivottavasti aattona saan syötyä... Oon niin jouluihminen

Apua en halua levittää paniikkia. :oops: :( Maanantaina neuvolassa ei löytynyt sydänääniä ja sen takia itse aika paskana. Vaikka eihän niitä välttämättä edes löydy näillä viikoilla.
Paljon sulla on nyt viikkoja? Mulla ei kuulunut viime perjantaina (11+5) neuvolassa sydänäänet, vaikka olin aiemmin samalla viikolla kuullut kotona. Eilen kuulin kans kotona. Toivottavasti sulla olis kaikki kunnossa kuitenkin! Mulla on ollut tässä raskaudessa joitain oireettomia/vähäoireisia päiviä välillä ja sit oireet on taas palannut.

Sportmom, nyt täydet 10+0. Vuotoja tai kipuja ei ole, mutta alitajunta sanoo että kaikki ei oo hyvin. Nyt ei voi toki muuta kuin odottaa. Huomenna ultraan. :rolleyes:

Nannarii, toi alitajunta on kyllä pahempi juttu. :( Mun kkm-raskaudessa mä vaan tiesin sen, oli tosi vahva tunne siitä ja menin sit yksityiselle ultraan ja oikeassa olin. Mut toivottavasti sun alitajuntaan olis tullut toi fiilis nyt vaan siks, että ei niitä sydänääniä kuulunut ja kaikki onkin hyvin. Onneks saat jo tänään tietää.

Mamma96, tuli muuten mieleen et ookko koittanu joka syömisen jälkeen syyä purkkaa n.puolen tunnin ajan? Se voi jelpata! Ite tosin joutusin koko aika syömään purkkaa ettei tuu sitä palan tunnetta kurkkuun. Mut se ainaki vähän helpottaa ku ei tuu niin pahana sitte. Mut tosiaan heti ruuan jälkeen purkka suuhun

Mamma96, tuli muuten mieleen et ookko koittanu joka syömisen jälkeen syyä purkkaa n.puolen tunnin ajan? Se voi jelpata! Ite tosin joutusin koko aika syömään purkkaa ettei tuu sitä palan tunnetta kurkkuun. Mut se ainaki vähän helpottaa ku ei tuu niin pahana sitte. Mut tosiaan heti ruuan jälkeen purkka suuhun

Mulla ainakin etoo koko purkka:/ en ole pystynyt moneen viikkoon syömään purkkaa, normaalisti syön aina ruuan jälkeen.
RV 8+1

Muaki etoo kaikki muut purkat paitti sininen jenkki. Ja koska nyt syön sitä niin paljon, ni tod näk loppuraskaudesta en pysty syömään sitäkään. Viime kerralla kävi samoin

Puren hampaita yöllä niin sitä taas ei leuat kestä :"D

Nannarii, mulla tuli kanssa sunnuntaina niin vahva tunne että nyt ei oo kaikki hyvin, ja maanantaina oli onneksi neuvolalääkäri jossa ultrattiin ja kaikki olikin hyvin! Mulla vaan katos hetkeksi kaikki ne vähätkin oireet joita on, mutta ne tuli takasin jo heti seuraavana päivänä. Ilmeisesti noita oireettomia päiviä voi olla jos on lievät oireet muutenkin. Toivotaan että sinulla myös kaikki hyvin ja onneksi tänään pääset ultraan!

Tsemppiä nannariille ultraan!

Itse jouduin jäämään saikulle. Oksettaa koko ajan. Työsopimus loppuu perjantaina, joten ei tarvitse edes pomolle kertoa kun olen omalla ilmoituksella pois (ja kun sanon, että oksettaa, niin en edes valehtele). Katsotaan joutuuko olemaan koko loppuviikon.

8+2 ultran mukaan.

En oo sunnuntain jälkeen onnistunut löytämään dopplerilla sydänääniä. Eilen ja tänään kokeilin. En vielä hermostu, koska onneksi olo ihan samanlainen oireet on ja kasvikivut kohdussa jatkuu. Silti olis kiva saada ne kuuluviin...en ymmärrä missä mytyssä se vauva on siellä. :confused:

Terveisiä naistenklinikalta, valitettavasti meidän Papu oli lopettanut kasvun ja menehtynyt jo viikoilla 8+5, eli aivan alkuraskauden ultran jälkeen. Olo on kamala, mutta ehkä tästä jotenkin selviää.

Oikein upeaa odotusta teille kaikille, toivon että raskautenne sujuu hyvin. Oli ilo olla mukana nämä muutamat viikot. <3

Voi ei nannarii, ei näihin löydy sanoja :( :( Paljon tsemppiä ja jaksamista tuleviin päiviin. <3

Terveisiä naistenklinikalta, valitettavasti meidän Papu oli lopettanut kasvun ja menehtynyt jo viikoilla 8+5, eli aivan alkuraskauden ultran jälkeen. Olo on kamala, mutta ehkä tästä jotenkin selviää.

Oikein upeaa odotusta teille kaikille, toivon että raskautenne sujuu hyvin. Oli ilo olla mukana nämä muutamat viikot. <3

Tännekin vielä, oon niin pahoillani puolestanne :(

Voimia<3

Miltä kohdun kasvukivut tuntuu?:hilarious:
Mua on nyt about 15min nipistellyt alavatsaan. Tuntuu samalta kun jalat puutuu ja niitä alkaa nipistellä. Tai ihan kun joku tökkisi neulalla:wideyed:

Takaisin