Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin mentiin plussan jälkeen, alkoi pahoinvointi, niin melko suppealla ruokavaliolla. Hiilarihöttöä suorastaan. Normisti mie noudatan vhh-valiota,ihan mahan takia. Mut kappas mie en vaan saanu vhh:n mukasta ruokaa alasTäällä hirveä jano myös (rv9+6) mutta kun juo paljon vatsassa löllyää ja pahoinvointi pahenee.. mä en voi syödä melkein mitään muuta kuin vaaleata leipää juustolla ja hedelmiä ja hedelmä pilttiä. Välillä perunaa. omenamehua tekee laimennettuna mieli, mutta sekin lisää oksentamista. Mä oon niin väsynyt tähän ruokavalioon. Normisti syön vain kauraleipää kun vehnä turvottaa niin pahasti. Onko muita kun syö näin suppeasti? Väsyttää myös tää pakko syöminen kun jos ei syö niin auta armias mikä olo. Kylmää ensin jäätävästi ja sitten se pahoinvointi ja oksentaminen iskee.
nyt sitten parin viikon aikana on jo saanu pikkuhiljaa ittiään ruotuun ja palattua entiseen.:angelic: taas puottelen ylimääräset höttöhiilarit pois ja jospa kohta vihanneksetkin uppoais eikä nostais samantien palaa kurkkuun 
Täälläkin mentiin plussan jälkeen, alkoi pahoinvointi, niin melko suppealla ruokavaliolla. Hiilarihöttöä suorastaan. Normisti mie noudatan vhh-valiota,ihan mahan takia. Mut kappas mie en vaan saanu vhh:n mukasta ruokaa alas
Mulla oli vaalee leipä ja makaroni mikä uppos ja ai että sitä turvotuksen määräänyt sitten parin viikon aikana on jo saanu pikkuhiljaa ittiään ruotuun ja palattua entiseen.:angelic: taas puottelen ylimääräset höttöhiilarit pois ja jospa kohta vihanneksetkin uppoais eikä nostais samantien palaa kurkkuun
![]()