Mie kyl nukunkin onneksi hyvin. Viime viikolla kun minulla oli aikaiset aamut töissä siis piti kuudelta olla jo töissä niin tuli muutamana päivänä nukuttua myös päiväunet ja illalla tuli ihan hyvin uni jo ysin jälkeen. Normaalisti en voisi nukkua päiväunia sillä yöunet siirtyy tunnilla tai kahdella vaikka nukkuisi vaan viisitoista minuuttia. En osannut vielä siintäkään ajatella et oisin raskaana.. tällein jälkikäteen ajateltuna selväähän se oli, en ehkä uskaltanut ajatella että olisin :D
Kiukkuisuutta ei ole näkynyt, päinvastoin! Oon kokoajan mielettömän hyvällä tuulella
Oireina mulla oli päällimmäisenä se tunne, että raskaana ollaan. Näin joka yö unia positiivisista testeistä ja raskaudesta. Jotenkin omituisesti näin jo tämän vauvan. Unet on vieläkin tosi eläviä ja villejä. Vatsa meni yhtenä päivänä pari kertaa sekaisin ja samana päivänä huimasi ihan hirvittävästi. Yhtenä päivänä iski sellainen närästys että tuntui että se poltti reijän ruokatorveen. Se oikeastaan oli se, miksi testasin ensimmäisen kerran niin aikaisin. Väsymystä ja etovaa oloa, vaikka pahoinvointia ei pitäisi olla kun vasta 6vkolla