Oireita

Supistukset palasivat taas yllättäen yöllä! Ei niin tiheästi nyt kuin aiemmin, mutta jos nämä tästä paljoa kovenee niin alkaa jo sattua. Ja mulla tuntuu supistukset ihan tuolla alhaalla mahan pohjassa. Tosiaan ne kesti illalla klo 16-20 ja tuli about 10 - 15min välein ja sitten ne rauhoittui ja alkuyöstä sain ihan hyvin nukuttuakin. Olisiko tuossa 2 maita alkaneet, en ole ihan varma kun en katsonut kelloa. Musta tuntuu et mulla on huono kipukynnys koska mun tekis mieli välillä jo itkee.. ja ei nää kivut nyt varmasti niin pahat ole. Mut en haluis lähtee synnärille käyn hakemaan mitään "lääkettä" ja palata kotiin kun matkaa on melkein tunti. :( Inhottava tunne kun ei tiedä mitä tehdä!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Supistukset tullu suht säännöllisesti klo 3-6 välillä 20min välein kesto n 30 sek. Nyt kuitenkin oli 50min tauko edelliseen.. ja kipu pysynyt samana. Jokohan tää etenee vai kiusaako se vaan...

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
  1. Täällä myös supisteli koko yön, ei mitenkään supertiheästi eikä kipeästi. Väliin meni tunti, väliin 10 min. Tuohon 3-6 min tahtiin en ole vielä kertaakaan päässyt. Kuulostaa Hanski hyvältä! Paitsi toki tuo tauko mut ei kai tää suoraviivaista touhua olekaan. Miulla ois nyt aamusta neuvola, piti soittaa anoppi kuskiksi, itse en uskalla rattiin lähteä kun supistuksia tulee edelleen jollain välityksellä. Mies mennee töihin kun tää homma ei juuri nyt näytä kovin lupaavalta. Josko neuvolan täti osaisi jotain sanoa.
 
Sephyr81, onpas jännää kun on muitakin samassa tilanteessa näitten oireiden kanssa! :) Mä en kyllä edes kotona halua päästä siihen tahtiin. Nytkin on välistä jo niin hankala olla se 30 sek minkä kipu kestää. :/ En mä ainakaan voi olla yhtään rentona kun ne tulee vaikka pitäis olla että paikat vois kuulema aueta paremmin kun ei jäitä vastaan. Lämmintä en ole vielä kokeillut niinkun vehnätyynyä. Mut hierominen selkään auttaa. Täälläkin mies lähti töihin, onneksi on vartin päässä kotoa.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Hanski ja Sephyr: me kaikki kolme ollaan ihan samoilla oireilla tässä näköjään. Itselläkin eilen illasta tuli polttavia selkäsuppareita 5-20 minuutin välein ja loppuivat sitten nukkumaan mennessä kuin seinään. Kärvistellään tässä nyt sitten. Nyt ei ole mitään ihmeellisiä tuntemuksia - pikkasen välillä alaselkä-sisäreisissä poltetta. Hirvittää kyllä kun luki tuon Gurkanin syöksysynnytyksen että apua - tässä pitää ottaa kohta ehkä koppi :hug007
 
Joo, täällä koin yöllä hetkellisen paniikin, kun mietin et mitä ihmettä, kun tuntui niin oudolta. Muksu se vaan punki päätä alaspäin. Nyt taas supistukset laimenneet, et odottelua vaan. Kivaa et muitakin samassa tilanteessa, koko ajan kyttäys päällä et kuka meistä ekana saapuu maaliin ;)
 
Täällä kesti taas 7 tuntia supparit ja hävis kun pieru saharaan! Kävin jopa kaupassa ostamassa suklaata siinä toivossa et alkais taas uudestaan!! :D Mut ei ainakaan vielä kuulu. Viiminen supistus oli 9.30 Ai jumanperse että osaa raivostuttaa tollanen että tulenko vai enkä tule..... Murr!!! Tsemppiä Sephyr81 ja AarreSaari. :) Millon teillä oli LA?

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Pari supistusta sai kaupassa käynti näköjään aikaiseksi! Ja väliä oli vaan vartti. Tällä kertaa kesti jo 45sek otin kellosta ihan aikaa :) Kyllä tää on kyttäämistä. Mä pistin merkille et kun supistukset on suht säännölliset ja sit ku esim makaa sohvalla ja kun supistuksen pitäis tulla ja nousee sohvalta ylös kävelemään niin se tulee ja mulla ainakin tuntuu sen verran et pitää kipristää itsensä melkein kaksin kerroin kun ei pysty selkä suorana olemaan.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Miulla oli la 25.8. Täällä supistelee aika säännöllisesti 15 min välein, ihme touhua. Neuvolan tädin ohjeilla onneksi oon saanut kivuliaisuuden kuriin. Kai tuo masu-asukki vaan haluaa valmistautua kunnolla. Neuvolan terkka sitä tänään mahan päältä kokeili ja arveli et aktiivinen supistelu johtuu siitä et pää on matkalla oikeaan "mutkaan" mutta ei ole ihan vielä paikoillaan.
 
AarreSaari, Aijaa. No jospa se nyt alkais sitten olla valmis muuttamaan yksiöstä isompaan! :D Pidetään peukkuja!! Voi hitsi kun nää supparit nyt jatkuis... mä en jaksa jos se taas ens yönkin kiusaa! :(

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Sephyr81, mulla sano kans eilen neuvolassa et pää ei paljoa enää heilu.. mut tiedä sit kun ei tiedä kenen sanaan voi luottaa! Täällä supistelut jatkuu aika napakoita, mut ei tuu ihan säännöllisesti koko ajan. Mut kyl mä meinasin illalla lähtee käymään laitoksella kysyy et mikä on tilanne kun jos nää kivut kovenee niin en kyllä pysty enää olemaan ja nyt toi supistus kestää pidemmän aikaa kun aamulla vaikka ne tulee harvemmin. Toivottavasti naapurit ei ajattele että mitä se oikeen ölisee vähän väliä Aaa-Aaaaa-Aaaaaaaaa! :D

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Juuri kun asennoiduin että kai tässä sitten joulun tienoilla lähdetään synnyttämään (LA siis oikeasti 30.8.) Niin illalla ne supistukset sitten muuttuivat taas epämiellyttävämmiksi (en mä niitä kyllä edelleenkään tappavan kipeiksi sanoisi) ja ajoittain oli melko tukalaa kun väsytti kauheasti muttei ollut toivoakaan päästä nukkumaan. Onneksi se uni sitten jossain vaiheessa tuli ja loppuyö meni suht normisti, eli pari kertaa piti vessassa käydä ja silloin kyllä supisti muttei mitenkään kivuliaasti. Huomasin siteessä jonkun pienen vaaleanpunaisen läntin mutta en jaksanut siihen kiinnittää sen kummempaa huomiota. Aamulla sitten kun heräsin kolmatta kertaa vessaan (mielestäni sinne ei ollut edes mikään kiire) Niin ennen kuin ehdin edes pöntölle niin jotain nestettä lorahti vähän housuun ja siteessä oli taas vaaleanpunainen läntti (se ei kyllä ollut mitään virtsaa, sitä tuli vasta hetken päästä) ja vähän aikaa sitten oli taas siteessä vähän vaaleanpunaista. Mietin että voisiko tuo olla jotain tihkuvaa lapsivettä vai luulenko taas liikoja?? :grin Pari jotain ohuen ohutta (vähän kuin tosi ohut punainen langanpätkä) verisäiettä on myös tullut, mutta eipä nekään mitään kovin suuria löydöksiä ole olleet..myös oikein ihana kuukautisjomotusfiilis ollut taas jatkuvasti tässä ohella.

En tiedä tarkoittavatko nämä taas yhtään mitään, mutta luulisi nyt jotain edistystä olevan :grin Niin ja onneksi kohta on neuvolaan aika, saa nähdä tuleeko sitä yhtään viisaammaksi......
 
Kyllä toi kovasti lapsivedeltä kuulostaa. Siitä voi vielä mennä jonkun aikaa että synnytys käynnistyy, mutta nyt sitä ei kyllä enää pttää voi :wink Oot voiton puolella siis.
 
Kuullostaisi lapsivedeltä mun mielestä. Mullakin alkoi lorahteleen pikkuhiljaa, luulin ensin että nyt alko sit virtsankarkailu! :D sitten aattelin että on limatulppaa mut se jatku niin monta tuntia eikä ollut juurikaan limaista että aloin sitten epäillä lapsivedeksi ja sitähän se oli. Ekan päivän oli väritöntä mutta seuraavana päivänä se muuttui yhtäkkiä vaaleenpunaiseks. Kannattaa varmaan olla yhteydessä synnärille jos jatkuu... :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lauris, mulla toi oli heti vaaleanpunaista (tai sitten jos on ollut väritöntä niin enpä ole asiaa hoksannut edes :D) ja sitä tihkuu nyt jatkuvasti, mutta vain vähän kerrallaan.

Neuvolasta passittivat suoraan synnärille, siellä tutkivat ja kertoivat sen olevan sitä lapsivettä :) Mulla oli se streptokokki-näyte positiivinen, niin laittoivat joksikin aikaa tippaan. Sitten päästivät kotiin ja käskivät ulkoilla ym. mikä käynnistäisi ne kunnon supistuksetkin. Sairaalassa pitää käydä neljän tunnin välein ottamassa sitä antibiottia ja kuulemma sitten kun menen niinsanotusti iltalääkkeille, niin kuulemma pitää jäädä sinne ja että elokuun puolella tämän pitäisi joka tapauksessa syntyä :) Kuulemma käynnistävät jos ei käynnisty itsekseen..että saa nähdä pitääkö kutinsa, kun tuntuu että nuo kätilötkin puhuvat välillä vähän ohi suunsa.. :D Vitsi että on kyllä jännittävää jos oikeasti saan pikkuiseni nyt viikonloppuna maailmaan :love2
 
Takaisin
Top