Oireita

No niin... Nyt lähtee Milleriki tositoimiin... Mimii on vissiin myös synnärillä... Eli mä oon varmaan sit viimeinen... En ala!! :p

Älä huoli hannastiina, mää oon se viimenen niinkö veikkailinki. Sulta käynnistetään ennenkö mää pääsen ees yliaikaiskontrolliin, eihä mulla oo ku LA 'vasta' huomenna..:rolleyes:

Tulipa jännä päivä! Mulla alko myös supistelee sen veden menon jälkeen, tosin ei mitenkään överikipeesti, mut näillä juilimisilla on alku ja loppu, ja samalla lirahtelee lapsivettä. Nyt kellottelen näitä kännysovelluksella (kiitos Hymis vinkistä:)).

Tsemppii myös Mimii!! Sullon kohta nyytti vieressä!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppiä Milleri, huihui ja mimiii!!!!!!!!!!!!

hannastiina, mäkin oon viel täällä... kaikki supistukset loppu taas ku menin illalla nukkumaan..... ja huomnen rv41, luulen kans et oon ens viikolla käynnistyksessä.....

Lyyti. Mulla on ollu esikoisen aikana tuollast samanlaista. Ja nyt tässäki raskaudes. Neuvolasta
on vaan sanottu, et vauva painaa todennäkösesti johonki hermoon ja sen takia tulee tuo tunne et jalat
tai jalka lähtee alta..
Sori jos tuotin pettymyksen ;)
Kävin ite just kävelee 4km esikoist rattais työnnellen pitkin kyliä ja mäkiä, muutaman kerran jouduin pysähtyy
nojailee rattaisiin tai johonki kaiteeseen ku tuo kipu tuli.. mut ei muuta! prkl

Joo nii mää aattelin itekki ku ei se kipu oo ku muutaman sekunnin. Jos supistuksista johtuva ois ni luulisin et kestäis pitempään.
Mut hei, nyt kipuilee maha! Hoen täällä mantraa pienessä mielessä 'käynnisty nyt, synny jo'...
Ja mitä tulee siihen et synnytys supistukset tuntee ja tietää heti ni en enää luota iha siihenkää..tuttu just eilen sano et molempien lapsiensa kohdalla hän ollu jo sen 10 senttiä auki ku on sairaalaan menny eikä hän erityisen kipeäkää ollu..:rolleyes:

Mäkin oon täällä edelleen! ! :) tää huihuihui tuli ihan yllärinä! :o tsemppiä! !! Saakeli ku pääsen tänne vaan niin harvoin, ku edelleen toi onni-mainos ei suostu lataa mun kännykällä/tabilla ja koko sivu sekoaa..

Täällä eilen paineltii kaverin kaa pirun kipeitä akupunktiopisteitä ja kyllä yöllä sit heräsin pariin kipeeseen suppariin sekä maha on ihan ripulilla.. mutta nää on näitä. Mäkin haluun että vedet menee! ! Hitto en halua kesäkuulle perkele! !!!

Ja sinne hävisi maha kivut, ne viimisetki päikkäreitten myötä! Tiistaina kiltisti neuvolaan! :mad:

Kiitos tsempeistä :) Käväsin Kättärillä, eipä ollu kohdunsuu auennut yhtään kuukauden takasesta ja kaulaakin oli, joten kotiin oli tultava takas ottaa vauhtia. Lapsivettä loiskin joka supistuksella niin paljon, että pöksyt kastu läpi sairaalassa. Supparit alko olee alatutkimuksen jälkeen niin kovia, et sain pari Litalginia kipuun, tosin musta niistä ei ollu yhtään mitään hyötyä. Mut nyt voin sanoa et eipä oo enää epäselvää mikä on THE SUPISTUS! Se on sellanen, et alkaa kyynel valua silmäkulmasta ja menee pää hieman pyörälle ja jälkikäteen vapisuttaa. Nyt mul on ohjeena et ku suppareita ollu pari tuntia alle 10min välein, ni sit takas. Kätilö epäili, et tulen takas iltaan mennessä, niin kyl iteki luulen.

Kuulostaa siltä, ettei paluuta ole Huihuihui :D se on menoa nyt! Voimia matkaan!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Hittolainen! Mua alkaa jo jännittämään tuo perjantai. En todellakaan aio enää palata sieltä ya-kontrollista kotiin ilman vauvaa. Pystytän vaikka teltan sairaalan pihaan.
Järkyt limat vaan valuu edelleen. Kiva sen lekurin tehdä sisätutkimusta. Mut ei pitäs ainakaan kuivaa olla :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ja täällä on ihan kauhian vetistä tuo valkovuoto ja sitä kans tulee!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

No johan täällä alkaa tapahtua, kun on poissa koko päivän!

Ette usko, mutta mullakin on mielenkiintoinen päivä takana. Aamulla lääkärissä käyrillä ja ultrassa ja sisätutkimuksessa. Olin avautunut jo 3 senttiin! Ja huomenna käynnistys, tod näk kalvojen puhkaisulla! Mä lähen siis synnyttää varppina! Lääkäri ronkki kuulemma tahallaan kohdunsuuta rankemmalla kädellä, verta tulee jonkin verran vielki. Jpspa käynnistys ennen käynnistämistä.

Sit ku pääsin kotiin, kissa sai kuolakohtauksen ja jouduin ihan kipeenä itse viemään sen lääkäriin. Mitää tietoo ei oo viel mikä sil oli mut, toipunut on jo onneks. Kisu joutuu jatkotutkimuksiin myöhemmin :(

Vitsit oon poikki tästä päivästä, pitää levätä et huomenna jaksaa ruveta synnytyspuuhiin!

Ohhoh!!!:eek: siis nyt hei loppujenki mammojen täytyy tsempata että mukelot saahaan ulos toukokuun puolella!
Tsempit siis Lucy!!!! :)

Mun pitää kyl myöntää epätoivoni et mulla heräs pieni toivon kipinä ku kaveri sano et muutamaa päivää ennen synnytystä sen vauva oli pyörähtäny iha miten sattuu mahassa vaikka ennen majaili tiukasti samassa asennossa. Pliis pliis pliis!!!? Täällä vois olla sama homma...:rolleyes:

Takaisin