Oireita

Ihan kirkasta,vetistä valkovuotoa holahti taas iha kunnolla housuihin! Inhottavaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Joo siihen oon jo varautunu. Tää meinaa vähä vituttaa ku ruokalusikallinen holahtaa aina pöksyihin, miks ihmeessä!? Ois ees lapsivettä!

Eilen illalla muutama tosi kipee supistus, mutta muuten hyvin nukuttu yö takana :mad: yöllä ei minkään näkösiä tuntemuksia..... ja tänää heräsin vasta kymmenen jälkeen..... blaaaahhhh.........

Mä hukun tuohon valkovuotoon!! Kai se tyyppi järkkää tuolta itelleen liukkaampaa ulos tuloa!? Parin päivän aikaan on tullu vuoden jos ei toisenki valkovuoto satsit!ja aivan vetenä! Hyhhyh.. :mad:

Van sitähä ei tiijä vaikka liukuuki! :p

Joo täällä ollaan edelleen yhdes koos. Tänään 40+6. Mulla tosiaan piti olla se
suunniteltu sektio perätilan takia maanantaina, mut kun sairaalaan menin, ni vauva
olikin pää alaspäin kääntyny eli sektio peruttiin ja käskettiin kotiin. Paikat oli
auki kahdelle sormelle ja lääkäri väitti, et tuun synnyttää 3-4pv päästä! Eli viimestään tänää?
No, kotona oon ja kaikki liiankin hyvin. Mitä nyt toi vasen jalka (yleensä oikea) krampannu aamusta
saakka kävellessä ja vähän kolottelee kohdunsuuta mut en tartte lääkkeitä tai muutakaan. Pah!
Huomen aamulla neuvolaan ja maanantaina 2.6. olis käynnistysaika sitten..

Mulla kans huomenna 41+0 ja neuvola. Mutta mitä ihmettä sulla jo maanantaina käynnistys minttu85 :o ?

voi jeekkana, vähiin käy!!! mites Lambi?! ei kai se viel oo poksahtanu, vai onko multa menny vallan ohi?

Joo ei, mä meen vasta 38+viikoilla..oon suosiolla jättäytynyt pois näistä synnytysjutuista- turhautuu vaan turhan aikaisin:grin. ja vielä sillä historialla että mulla kaikki aiemmat lapset tulleet 41-42 viikoilla on turha odottaa muuta nytkään! Eli sattaa tosissaan mennä juhannukselleo_O.

Ihan kiva hoitaa nuo koulujen päättäjäiset ja kesäloman alut ja istutukset jne tässä ennen synnyttelemisiä..

KOittakaahan nyt loputkin limoitella ja ähistellä oikein olan takaa:grin:grin:grin

Mullon klo.13 asti jomottanu säännöllisesti menkkamaisesti selkää ja kipu leviää säännöllisin väliajoin aivan alamahaan. Onko nää nyt joitai supistuksia?? Leikkasin tuossa tosiaan nurmikon ja nyt reilu puol tuntia sohvalla maanneena kipu tihenee ja himpun verran yltyny mut ilman lääkkeitä pärjään. Ei näitä oikein pysty kellottaa, mahan puolen jomotus kestää 20-50sekunttiin ja tulee säännöllisen epäsäännöllisesti 4-10minuutin välein mut eiköhä nää kivut saa ainaki viisinkertaistua että lääkettä alan ottaa. :) elän toivossa että saan vielä toukovauvan! ;)

Ja nyt tuli kakka.. :D

Semmonen keskiväliltä kakka. :D missä vaiheessa mun pitää soitella!!!!???:eek::oops::confused:

Mulle ainakin sanottiin viimeks,että sit sairaalaan, kun supistuksia on tullu 5 minsan välein vähintään kahden tunnin ajan. Jos sua lyyti mietityttää, ni voithan sä soittaa sinne jo nyt. Kyllä ne sieltä neuvoo.

Mä lähden aamulla sinne ya-kontrolliin enkä aio tulla kotiin ilman vauvaa... :)

Ja voihan sinne mennä soittamattakin!
Heti vaan kun lievitystäkipuun halajaa, tai muuten tuntuupi siltä..
Itse oon soittanut etukäteen ainoastaan silloin kun vedet meni kotona.
Eipähän tuu niitä odota-vaan-huomiseen-juttuja..

No vielä kipujen puolesta pärjää hyvin, laitoin saunan lämpiää. ;) Kuulostelen oloa ja soittelen sitten kun alkaa tuntua että lääkettä pitäis ottaa. Toivottavasti näillä päästään vielä synnyttään joskus! :D veren sekasta limaa tulee aina vähän pyyhittäessä. Synnärillehä oli sit se melkeen tunnin matka..

Takaisin