Oireita

Onkos tää joku synnytystä edeltävä oire kun vituttaa nii kovin ettei veri kierrä ja ihan vaan siskon ihmettely oikeastaan ihan normaalista asiasta, mut facebookin kautta luettuna se vaan ärsytti, että piti sanoa, et älä ihmettele siellä.... Ja väsyttää ihan törkeesti vaikka vappuaattona olikin kova virtapiikki. Voi inha, tai sitten se on tää tekemisenpuute mikä harmittaa. En vaan halua siivota, en jaksa mennä kauppaan. Vihlontaa on, muttei muuta kummempaa sen eilisen limatulpan lisäksi.

Mie oon tällä hetkellä yllättävän oireeton. Olo on tukkoinen ja vähän huonosti saan nukuttua, mutta muuten aika normi olo. Toki liikkuminen on kömpelömpää ja helposti hengästyy, tulee harjotussupistuksia, väsyttää yms, mutta jotenkin olettaisi, että olo olisi raihnaisempi tässä vaiheessa kun viikkoja 38+0. Tietty pitää olla onnellinen siitä, että jaksaa edelleenkin käydä päivittäin koiran kanssa lenkillä ja muutenkin pystyy puuhastelemaan, mutta kyllä mie jo toivoisin, että olis jotain synnytyksen lähestymiseen viittaavia oireita, mutta kun ei niin ei. Ei tän vauvan täältä ulos tartte tulla ennen laskettua aikaa, mutta en mie haluu et menee yliajallekkaan. Toivottavasti mie vaan kuulun niihin joilla ekat kipeet supistukset tarkottaa sitten heti tosi toimia.

Mulla ainakin oli tiistaina äärimmäinen vitutus ja eilen alko sit nää supistukset että jos tää tästä meinaa oikeesti syntyä niin sit sanoisin ehdottomasti et se vitutus oli synnytystä ennakoiva oire!

Pitää muuten heti tähän perään todeta Ameeban viestiin viitaten, että vaikka fyysisesti olo on hyvä, niin henkisesti on kyllä välillä aika vuoristorataa. Kai ne hormoonit heittelee sen verran, että saatan purskahtaa itkemään ihan pienistä jutuista ja maailma tuntuu romahtavan jos joku asia ei suju niinku haluais. Ja välillä vituttaa ilman mitään syytä ihan älyttömästi ja sitten alkaa ärsyttämään se kun vituttaa vaikka syytä sille ei oo. Ja näin on kunnon vitutusharmituskierre valmis ja sitten voikin taas vähän itkeä :oops:

Täällä ei niin minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Kivut lantiossa estää vain pitkien kävelylenkkien teon. Ei edes yhtään kipeää supistusta ja rv 38 menossa. Ei tämä taida ulos tulla ollenkaan.. Olisi ihana jos kuitenkin vauveli päättäisi tulla ennen laskettua ettei kauheasti menisi yli. Tylsyyteenhän tässä kuolee ennen sitä ja loppuu ajatukset siitä mitä seuraavaksi googlettaa raskauteen liittyen :smiley-ashamed008

Mua supistelee päivälläkin jonkin verran mutta aika yöpainotteista touhua. Nyt oon kyllä päättäny et jos ens yö menis ihan pipariks, soitan josko kävis sairaalalla näytillä. Tuntuuhan se hieman naurettavalta mennä sinne jonkun kipulääkkeen takia mutta muutaman tunnin uni tekis varmaan aika hyvää, varsinkin jos tää aikois vaikka syntyä vielä joskus. Toi selkäkipu on veemäinen ku ei paljon pysty mitään tekemään. Liitoskivutkin on sitä luokkaa et välil vois luulla et siellä oikeesti tapahtuu jotain. No, ei kai nyt sentään.

Joku taisi mainita, että siinä vaiheessa kun miehen lisäksi on haukuttu kaveritkin, voi lähteä synnäriä kohti. Mua ei vielä pahemmin korpea. Ootellaan siis sitäkin.

Mun toosa leviää, repiää, mitä sille tapahtuu!? Kävin "lenkillä" ja nyt kävelen kun olis se 5kg MELONI haaroissa, sattuu ihan julumetusti alapäähän.

Mun toosa on kans ihan repeämis pisteessä. Ei tätä kestä hullukaan :excited001

Mää en pysty enään liikkuun! Makaan sohvalla, ihan ku olis koko alapää murtunu. Äsken koitin toiselle kyljelle siirtyä, niin tuntuu ku halkiais koko toosa kahtia lopullisestikkin. Mistä tämä johtuu tai oikeastaan mitä tuolla tapahtuu?!
Ihana kun en oo vaivani kans yksin..

Mä oon vaan uskotellut itelleni, että tämä kuuluu asiaan. Ihan ku noi häpyluut erkanis toisistaan, tai ainakin siltä tuntuu. Meinas lähtee tos hetki sit jalatki alta ni nyt mäki pötkötän turvallisesti sohvalla.

Mulla alko n. viikko sit toosaan sattumaan kipeämmin. Näen oikein sielujen silmin kuinka alakerran luut jakautuu kahtia. Aamulla kuulu ronks-ronks kun käänsin kylkeä :eek:

Ihan törkeä vihlonta ja tuikinta alapäähän. Tuntuu ettei kestä. Jalkapohjatki hikoo kivusta kun kämmenet ei enää riitä. Tulppaa irtoaa hiljalleen. Huh!

Takaisin