Oireita

Ei auttanut eilinen sauna. Jätin kyllä mopinkin rauhaan ja koska omat seksihalut vastaa kuolleen lahnan libidoa niin ei ollut sitä seksiäkään. Löylyt oli kovat toiveena kunnon katkeamaton uni, noh viidesti vessaan ennen aamukuutta et paskat siitäkään.
Tänään jaksoin jotenkin käydä pubissa(deeku) pelaamasa trivialia miehen kanssa mutta aikamoista tuskaa toi kävely alkaa olemaan. Nyt etenkin ku on taas kotona ja voi lepää niin selkää ottaa vähän väliä ja maha pinkeenä. Toivoa vaan voi että jotain tuolla alhaalla pehmenis ja aukeis.
Toissa yönä näin unta ameebasta ja et hänen synnytys oli käynnistynyt ja samaan aikaa mua supisti koko yön. En vieläkään tiedä supisteliko mua yöllä jotenkin tosi paljon vai uneksinko senkin. Pikkusen koomassa menee nykyään noi yöt vessarumban ja kääntyilyn takia:grin

Jännä ilmiö että nyt koiralenkin jälkeen vihloo tonne alapäähän, supistaa jnkv ja samalla kun supistaa niin alkaa vuotaa maitoa tisseistä... Ja jalkapohjat pistelee/kuumottaa...?!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Äsken tossa kun maalasin autotallia (mitä vain, että vauva saatais ulos :D) tuli kova kipukohtaus selkään. Oli semmoinen sykkivä ja tuli aaltona. Oliko mulla vaan huono asento vai oliko supistus?? Asiantuntijat auttakaaaaaa minen tiiä! :o

Mullon kuuma! Koko ajan kuuma!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kutisee. Joka paikkaa. Paikka vaihtuu ku kosketan jotain uutta kohtaa. Jestas et tekee hyvää raapia mut aika perkelettä tää on ku pitäis yrittää nukkuakin. En olisi tätäkään uutta oiretta tarvinnut.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Sanos muuta Aretha! Tyttö herätti vähän aika sitten, enkä saa uudelleen unta :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin kuuma, kävin vessassa ja nyt olen hiestä märkä. Etenkin naama hikoilee??

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ai niin sekö kunnon yöuni, joka on viimeksi tavattu ehkä hmmmm... viime kesänä? :mad:

Iltaa vaan kaikille kukkujille. Täällä kivuliaat supistukset pitävät hereillä. Ekaa kertaa ikinä. Kai vauva tajus babyshowereista, että joskus pitää tulla uloskin, mut ei kyllä ole vielä siihen lupaa saanut!

Mulla meni eilen koko ilta ennen nukkumaan menoa oksentaessa. Ihan ku olis pahemman luokan krapula vaivannu. Ja nyt tosissaan nää kipeet supparit ihanasti muistuttavat menkoista ku kipu on alavatsalla ja selässä. Tulevat vasta 10 minuutin välein että ei tässä vielä lähtö ole koittamassa. Olis ollu kiva vaan saada edes muutama tunti unta ku oli tarkotus lähtee kirppikselle heti aamu tuimaan.

Hyviä oireita, oisko Lälly sitten seuraava ;)

Mulle mies sanoi, että tänään kyllä lähdetään kun kuuli mun yöstä ja unista.
Esikoinen syntyi ma, jos tääkin tajuaisi että ois hyvä aloittaa viikko tulemalla jo ;D Viimeistään huomenna!

Mut joo, hirveä sitä hikoilua yöllä, ylähuulen yläpuolelta ja nenää sai kokoajan pyyhkiä sekä niskaa kun oli ihan hiessä :D

Vauva punki itseään taas 3:tta päivää illalla tonne alas, piti aina huutaa "ai, ai, ai!" kun niin voimalla sitä päätään siellä pyöritteli ja punki.

Nyt sitten mua pistää säännöllisesti tonne ihan alamahan rajaan, epäilen että vihdoin tää laskeutuu ja pyörittelee siellä päätään!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Tuli aika napakka supistus josta jäi tympiä alaselän jomotus. Saisko tän vauvan vaikka kahen viikon päästä maailmaan, kiitos!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Eilen nukkumaan mennessä oli sellaista lämmintä jomottelua alaselässä ja vähän mahan puolellakin. Toiveikkaasti jo aattelin että josko ne jo enteilisi jotain. Mutta ei, tais olla vaan kirpparipöytien alla koluamisesta selkä jumissa.

Mulla on muuten luomet villiintyny. Ennestäänkin mulla on paljon tuollaisia ruskeita pisteitä joka puolella, mutta nyt osa niistä on noussut koholle ja uusia lätkähtelee. Ja sitten noita varsiluomia pukkaa. Nänneissä ja kaulassa on hirvesti tuota pikkuröpelöä. Lähteekö ne itsekseen pois vai meinaakohan ne jäädä pysyviksi? Yöks.

Mulla on kans tullu noita varsiluomia enkä tykkää yhtään. Toivottavasti katoavat synnytyksen jälkeen.

Ällövaroitus...............O ou, eilen seksin jälkeen vaaleanpunaista vuotoa, seassa varmaan miehenkin eritettä. Voiskohan olla limatulppaa? Yöllä sit kipeitä suppareita, mulla oli jalat ihan kipeenä ja selkä. Onks jollain tuntunut supparit jaloissa? Tänäaamuna huomasin vessassa valkovuotoa vähän kellertävää, mut pönttöön oli mennyt pitkä vaaleenpunanen limavana, oliko se limatulppaa edelleen?

Takaisin