Oireita

aamupäivästä oli ihan mukavia harjotussuppareita ja aattelin et hyvä hyvä!!! rupesin pesee saunaa, ihan kontaten jynssäsin ja kaikki saakelin supparit hävis!!!!! :eek: voi venäjä!!!!!! vähä tuntuu painetta, mut siinäpä se :confused: ärskgh!!!

Edes kaksi samanaikaista S:ää ei auta, johan on vauva tiukassa Kyfixfixillä :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mulla vaan noi iskiakset kipuilee. Tänään tuli ihan jäätävä vihlaisu oik. puoleiseen pakaraan. Istuin penkillä ja vähän vaihdoin asentoa, ni vihlaisi kuin joku ois neulalla tökänny suoraan kankkuun. Ja yöllä tuo samainen hermo vasta kipuileekin....

:rolleyes:
Nyt ois oikea ketju;supistelee 5-10min välein. Hain jo kellonkin viereeni. Maha totaalisen sekaisin. Mahdanko mäkin päästä synnärille tänä yönä..? Unesta ei tietoakaan. Nimim. Toiveikas

Mulla ollut jo 2 viikon ajan: vitutuspäiviä, seesteisyyttä, ihan kuin ei olisi raskaanakaan "voisin olla näin pidempäänkin"- päiviä, ja aina olen luullut sen olevan oire jostain :'D Nyt en ole tarkkaillut mitään, päiväs tulee edelleen se 2-4 jämäkkää supparia, nekään ei saa enää ajattelemaan että tulee lähtö :D

Tänäänkin aion mennä shoppailemaan ja tehdä normeja juttuja, synnytän sit vaikka pukukoppiin tai jonnekin, jos hullusti rysähtää päälle, mun synnytys ei ala vielä viikkoon!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä kuvittelin jo vappuna et nyt tää syntyy mutta kakanmarjat, onneks en heti lähteny minnekään vaan jostain järjen ääni huhuili ettei ihan heti varmaan ala tapahtua... Mutta siis voi masennus jos tätä voi kestää teoriassa viikkoja! Ja niistä ässistä; mul on niin karsee olo, ihan ku ois jyrän alle jääny et mä en tajuu miten pystyis siivota tai mitään muutakaan.
Tarttis keksiä joku rentoutuskeino tohon selkään päiväksi ku yöllä se on niin kovilla suppareiden takia.
Mutta nyt seuraa paljastus, mä oon keksiny mahtavan keinon lievittää selkäsärkyä supistuksen aikana!

*Rumpujen päristelyä*

PAKASTETTU KOIRANRUOKAPÖTKÖ!!!
Ette tiiä miten kätsy, senkun rullailee menemään, kylmä tuntuu uskomattoman helpottavalta ja toi muoto on kun luotu hommaan. Bonuksena koirat tapittaa vieressä hännät heiluen et koska sitä ruokaa saa... Hernepussit on ihan vanha juttu, päivän sana on koiranmuona.

Mä oon joskus käyttäny kylmäkalleina puolen litran limupulloja... tarttiskohan varuiksi pitää muutama pakkaseen. Kun ei oo sitä koiranmakkaraakaan meillä :)

Mä jo vähän jännäsin, että taitaa tihkua lapsivettä, mutta väärä hälytys – pyöränsatula oli kastunut sateessa. Mun pää on ylikierroksilla. Jaksa tätä nyt sitten viikkokausia.

Ei mitään oireita, askel vaan lyhenee ja vauhti hidastuu kun kävelee :D
Yhtä pahalla tuulella kuin joka päivä, onneks toi pyörä mut pelastaa aina!!

Mies hieroi äsken mun oikeaa jalkaa kun vasenta ei voi hieroa noiden suonten takia - ja hedaria pukkaa! :D HUH!
Kyllä se johonkin pisteeseen osui!!

Takaisin