Oireita

Voi sua Aretha :Heartbigred Enempiä kuin nuo ja rannetuet en osaa neuvoksi sanoa. Kaveri pyysi aina miestään hieromaan käsiä aamuyöstä.

Mun alamaha on venyny vissiin niin paljo et se on oikeestaan jo kosketusarka..ja nyt on rinnatki alkanu olee välillä samanlailla arat, kun sillo alkuraskaudessaki..

Oiretta ja marinaa! Oli taas yhtä pyörimistä koko yö ku jalkoja pakotti nii julmetusti! Jalat tuntuu taas siltä niinkö oisin yön aikaan juossu maratoonin!

Kuka piru ne ährää jalkaan ku normisukkienki laitto on yhtä työtä!? En tiijä mikä mut sukat pitää aina venkuloimalla laittaa jalkaan ku alamahaan tulee semmonen viiltävä kipu jos "normaalisti" yrittää laittaa :confused:

Pistät lyyti miehen töihin. Mulla kramppaili jossain välissä pohkeet jatkuvasti ja tukisukista oli silloin paras apu. Sain nukuttuakin, kun ei joka liikahduksesta tullut suonenvetoa. Niin ja magnesiumia otin joka ilta, mutta ei se riittänyt.

Tän päivän oireet ois maha-asukkaan tolkuton pyllyily, harkkasupparit ja epämääräinen, tahmea vuoto. Persausta särkee. Toivottavasti lantio ja häntäluu siellä työstävät itseään synnytysvalmiuteen.

Voi vitsi... Mul saatto irrota limatulppa eilen suihkussa, mut en oo kyl satavarma. Kirkasta, niin että erosi mun mielestä kyl valkovuodosta ja iso köntti kerrallaan. Voi vitsi, taas, onkohan tää tällästä arvailua ny sitte??? Ja tänään neuvolassa sano et pää on kiinnittynyt. Tajuunks mie ollenkaan mitä tuolla alhaalla tapahtuu? "Toivottavast" supparit on sit sellasia et ne sentään tunnistaa tai sit se lapsivesi et tajuun mitä tapahtuu.

Muruska, kyllä ne supistukset sattuu niin, ettet voi olla huomaamatta mitä tapahtuu. Ei se vauva huomaamatta lahkeeseen tipahda (tipahtaiskin!) :grin.

Ei auta tällä mammalla ne perinteiset kolme ässää supistusten aikaansaamiseksi, mutta shoppailu ja avot! Tili vaan menee pian miinukselle...

Muruska : Mul on ihan sama huoli. Oons salettii nii tyhmä etten tajuu millon mun synnytys alkaa! Kun nyt olin jo avautunu ja kanava lyhentyny ihan huomaamatta, niin millon sitä tietää oikein lähteä? Ja kun nyt on tiedettävä sit vähän niinku etukäteen, en ole ihan tyypillinen ensisynnyttäjä, joka voi vehkaa himassa ja pohtia oisko nyt aika. Näen jo kauhukuvia et synnytän lahkeeseen täällä himassa :confused: :grin

Eiköhän me huomata sit ku pitää lähteä. Onhan neki jotka ei tiedä olleensa edes raskaana osanneet mennä päivystykseen vatsavaivojen takia ennen ku mukula on lahkeessa :grin

Viimeyön unisaldo 2h. Mua sit tosiaan ny on ekaa kertaa alkanu supistella. Viimeyönä pari kivuliasta ja menkkakipumaista ja nyt jomottaa selkää.. vauva puskee kokoajan itteensä alaspäin ja pääs sit pissaaki pari tippaa housuun :D

Nää on tosiaan raskauden varmaa ekoja kunnon oireita, perjantaina 37+0, joten oon tyytyväinen, että ees jtn oiretta pukkaa!

Mimmma toivottavasti supistukset ei valvota suakin joka yö tästä lähtien, mutta kiva että sullekin alkaa oireita ilmaantua :)

Mun oireet jatkuu vaan epäsäännöllisillä pitkillä supistuksilla ja rusehtavaa/vaaleanpunaista limaa tulee ja kunnon isoja lönttejä, ihanaa :Heartred sitte kaiken maailman "vetelykipuja" tuolla alapäässä. Haluaisin että rytinällä tapahtuis, kaikkinytjaheti. Menis selkeesti vaikka ne lapsiveet.

Tiukkoja suppareita n 7 min välein ja napakoituu tunti tunnilta aivan. Mies vaan läks veljelleen autoa rassaamaan vaikka tiesi että saattaa lähtö tulla tässä... Olen hieman hämilläni. Ilmeisesti veli oli tärkeämpi nyt tässä haavaa

Takaisin