Oireita

Elisha ei se mies ilmeisesti kuitenkaan oo mitenkään hirveen kaukana vaan ehtii hyvin mukaan jos lähtö tulee? Ja varmaan tulee kotiin jos pyydät ja kerrot et on liian vaikeeta olla yksin. Ei ne miehetkään kai voi tietää mitä niiltä toivotaan jos ei ihan suoraan pyydä...

Hymis, kyl mää siinä ennen ku hää läks sanoin että oon aika varma että tässä lähteä saa synnärille, mut hän sai itse tehdä ratkaisun että meneekö vai ei. Luulis tietävän. Mutta että se oli nyt tärkiä mennä sinne.

Mut joo kyllä mää sitä sit pyydän viemään synnärille kun supparit vaan alkaa tiheneen, jos vaan hän ehtii sieltä tulla ajamaan, never nöy ku on mun miehestä kyse... Autot on kova juttu nimittäin...

No aika ihmeellistä jos ei suoraan pyytäessä ees tajua jäädä kotiin. Autot kyllä varmaan pystyy odottamaan mutta se synnytys tulee kun tulee ja sille ei voi mitään!

Meneekö noi miehet ihan sekaisin tai lukkoon näissä raskaus-/synnytysjutuissa?! Kun niin monen mies tekee meidän mielestä täysin epäasiallisia juttuja tilanteen koittaessa :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Yhyy mun supistukset alko helpottuun..ei tän näin pitäny mennä, vaa niide ois pitäny pahentua..

Mua ei oo tänään kyllä supistanu taas yhtään. Aina vaan vähemmän tuntuu et synnytys ois lähellä. Vauva vaan painelee meneen tuolla jossain tooosi alhaalla. Pistäis ne kalvot paukkumaan ja rikki nyt jo!

Mullakin ollut vaan muutama supistus, aamulla 3, puistossa 1 ja nyt illalla pari napakampaa!
Ööööhhh, miks noita pitää edes tulla??
Muuten maha on kyllä melkein kokoajan kovana edelleen, kipu ja säännöllisyys vaan puuttuu..
Tylsää, noh.. Jos huomenna alkais tekemään rahia loppuun ja tekis vaikka maton kaveriksi ;/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Edelleen suppareiden väli 5-7 min ja kotona ollaan. Aika kipeitä jo mutta ei niin etteikö kotona vois vielä olla. Ainut vaan että synnärille matkaa se 70km noin joten kohtsillään varmaan pakko alkaa haaveilemaan sinne. Ellei sit laannu koko homma...
Onko joku synnyttämässä ? En ole topikkeja lukenu nyt

Elisha sulla taitaa olla tosi täsmällinen vauva tulossa! Eikö sun laskettu aika ollu 1.5.? Kyfi on toivottavasti jo synnyttäny kun käynnistämisestä on jo sen verran aikaa mutta muita ei oo ainakaan tiedossa.

Mulla on menny ihan ohi kyfin tilanne. Mut siellä varmaan on vauva jo sylissä :)
Joo laskettu ois tänään :) Mut saapa nähä. Hitaasti tuntuu edistyvän jos ny edistyy...

Joko se sun mies on tullu kotiin ettei tarvii enää miettiä ehtiikö se mukaan jos lähtö tulee?

Ei supistukseen supistusta, eilen oli niin normaali olo että valvottiin pitkästä aikaa 00 asti, kyhnättiin toistemme vieressä niinkuin aina ennen <3 Viime kuukausi on ollut rankka - rankin, mulla on ollut tukala olo ja on vieläkin - paitsi eilen illalla, mielialat heittelee ja olen ottanut pikkuasioista asioista nokkiini ja kuvitellut että tulen varmaan kohta hulluksi.
Eilen oli niin hyvä olla? Onko tämä nyt sitä seesteisyyttä ja alitajuista lähentymistä uudestaan ennen synnytyksen tuloa?
Voisihan tätä jatkua, pelkäsin jo jossakin vaiheessa raskautta että ollaan menty erillemme kun oli kaikenlaista tunnetta kaikesta.
Toivon että kaikki säilyy näin hyvänä, tai varmaan vielä paranee kunhan tästä mahasta pääsee ja mielialat tasaantuu.

Jos synnytys käynnistyy tänään, niin se on ihme!
Oletan että huomenna ajelen toiseen kaupunkiin kokoarvioon, toivon mukaan vauva ei ole vielä niin iso että pitäisi käynnistää!
Seuraava veikkaus on että tää tulee tasan laskettuna aikana kuten miehen esikoinen, tai muutama päivä jälkeen päin..

Ei supistukseen supistusta, eilen oli niin normaali olo että valvottiin pitkästä aikaa 00 asti, kyhnättiin toistemme vieressä niinkuin aina ennen <3 Viime kuukausi on ollut rankka - rankin, mulla on ollut tukala olo ja on vieläkin - paitsi eilen illalla, mielialat heittelee ja olen ottanut pikkuasioista asioista nokkiini ja kuvitellut että tulen varmaan kohta hulluksi.
Eilen oli niin hyvä olla? Onko tämä nyt sitä seesteisyyttä ja alitajuista lähentymistä uudestaan ennen synnytyksen tuloa?
Voisihan tätä jatkua, pelkäsin jo jossakin vaiheessa raskautta että ollaan menty erillemme kun oli kaikenlaista tunnetta kaikesta.
Toivon että kaikki säilyy näin hyvänä, tai varmaan vielä paranee kunhan tästä mahasta pääsee ja mielialat tasaantuu.

Jos synnytys käynnistyy tänään, niin se on ihme!
Oletan että huomenna ajelen toiseen kaupunkiin kokoarvioon, toivon mukaan vauva ei ole vielä niin iso että pitäisi käynnistää!
Seuraava veikkaus on että tää tulee tasan laskettuna aikana kuten miehen esikoinen, tai muutama päivä jälkeen päin..

Mulla oli eilen harvinaisen rauhallinen päivä oireiden suhteen, liitoskipuja toki mutta supistuksia ei pahemmin. Yöllä ja aamulla niitä on taas tullut ja maha pysyy tasasen kovana vaikkei supistakaan.
Vatsan toiminta on kans heikentyny ja tuntuu hankalalta ku öisin herää, tekis mieli käydä kakkosella mut ei oo vatsa samaa mieltä. Kuukautiset alkaa- fiilis myös mukana ja ilmeisesti se kuuluisa tulppa viimeinki irtoaa?
Toiveet ei oo silti mitenkään hirveen korkeella, kai tätä saa tässä tovin vielä ihmetellä...

Illalla nukkumaan ruvetessa tuli ensimmäiset kipeät supistukset levossa. Ennen niitä on tullu vaan jotain tehdessä esim sohvalta noustessa tms mut täysin rauhassa paikallaan ei vielä nuita kipeitä. Siihenpä ne sitten jäi! :D

Takaisin