Oireita

Eiköhän meistä yks jos toinenkin pasko alleen synnytyksen aikana, ellei aikaisemminkin :grin
Niin tai sitten niiden kätilöiden PÄÄLLE..ku se silakka(eikös kaikki oo nyt jo kokeillut uteliaisuudessa:happy7?) vihdoin paineella sieltä irtoaa.

Mä arvasin, että te vaan repeilette siellä! :p

Kyllä muakin naurattaa ja melkein itkettää. Mutta ei tää ny oo todellista, että mä paskon tällä tavalla housuuni!

Onneks olin kotona! Huh huh! Mä en pysty sit enää tästä aiheesta keskustelemaan... Ja Mannaryyni, sun viiva ei kyllä nyt lohduta! Kiitos kun kuitenkin yritit! :grin

Noniin.. Yritin kyl kovasti! :grin Mut ei varmasti jää Pioni yhteen kertaan kyl se housuun paskominen! Seuraavaa odotellessa.. :grin

Auauauauauauauuuuu auu mua sattuu!!!! :( kohta rupeen itkeen näiden supistusten takia. Kiukuttaa kun sattuu niin pirun paljon! En ees uskalla nousta sängystä kun pelottaa et jalat menee alta!

Ärsyttää kun ei voi ees ääneen voivotella kun mies nukkuu tossa vieressä ja sen on saatava unta ennen töitä! Mutta "onneks" vaan jokatoinen supistus on kipee :S

Hymis, pitäsköhän sun soittaa synnärille ja kysellä miten toimia?

Ootko ottanu särkylääkettä? Ja lämmin suihku!

Toi jalkojen alta meneminen kuullostaa vaan semmoselta, et voi olla hyvinkin synnytyssuppareita.
Ajattelin vaan kun tuo mun naapuri kärsi supistuksista puolet raskaudesta ja sit kun synnytys oikeesti alkoi ei uskonut sen alkaneen. Onneks mies pakotti lähtemään sairaalaan ja naapuri kerkesi olla 1/2 h synnytyssalissa. Ei kerenny edes käyrää ottamaan.

Voimia!

Eiköhän Hymis pian pääse synnyttää. Kokeile helpottaako panadoli.

Sain äsken ihan kauheen yskäkohtauksen. En ees syöny tai juonu mitää, mut jotain meni väärään kurkkuu. Säikäytti kamalasti... Silmistä vaan vali vettä hulluna. Aattelin, et tää varmaa saa vauvankin koht tulemaan. Onneks selvisin.

Miulla suihku lopettaa kaikki juimimiset kyl! Mie vähän mietin, et kun ne pahat millon alkaa, et kandeeks tässä suihkuu ees mennä, kun varmaa loppuis ku seinään.. Oon yks vesieläin muutenki.

hymis, voivottele rauhassa!!!!!! elä miehestäs välitä, laittakoon vaikka tulpat korviin.... uskon et varmasti tosi moni nainen olis mieluummin vaikka väsyneenä töissä ku kituuttelis koko ajan supistusten kanssa :Heartred

ja pioni, myönnän minäkin, että on saattanu tulla pieru värien kera housuun :oops: nou kän duu...... :grin:p

Mannaryyni, älä huoli, ei varmana lopu suihkuun synnytyssupistukset!

Hymis, mene oikeesti suihkuun ja panadol, niin tiedät onko ny tosi kyseessä!

Suihkuun oon menossa mutta panadolit on loppu ja panacodia en ota. Ehkä tää suihkulla helpottaa. Supistaa siis 2-20 min välein eli ei tosiaan säännöllisesti vaikka sattuukin. Jos nää tästä yltyy niin sit soittelen synnärille mutta en vielä.

Aina parempi!

Mutta miepä oonki aina ollu tällänen erikoistapaus kaikissa jutuissa. Että ihme jos pätee normit minuun! Terv. Optimistinen Pessimisti.

Ei mullakaan hymis koskaan supistanut säännöllisesti ja silti oli synnytys käynnissä... Eli näytille vaan jos jatkuu/voimistuu. Mullakin oli vaan yks napakampi supistus muiden joukossa ja olin 3cm auki kun mentiin sairaalaan...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mieki meinaan lähtee kyl hetiku alkaa vähänki tulee supistuksia siihen malliin. Äitini on sellane ollut, et ei oo kovin kovia olleet ja jos ois viimetippaan jättäny nii laps ois syntyny kotiin. Eli siis noin tunnin sisällä lähtemisestä.

Kyllä toi suihku vähän helpotti mutta ei se mukavaa ollu. Supistaa kyllä edelleen mutta selän jomottelu hellitti lämmöllä. Ärsyttää vaan kun nää on niin epämääräsiä nää supistukset ja nyt vauvakin kiduttaa mua supistusten välillä työntämällä jalkoja oikeelle ja pyllyä vasemmalle. Tuntuu ilkeeltä!

Toivottavasti saisit sen beibin ulos tänään! Alkaa tuntuu, et me jotka ollaan enintään viikon päästä lasketusta ni kärvistellään yliajoille toisinku ne joilla la:han ois enempi kuin viikko ni pääseevät tosi hommiin.

Ei se vielä tuu, vaikka kuinka toivoisinkin että tulis! Menee varmaan vielä ainakin viikko. Mun sisko olis kerrankin suomessa niin vauva ei kyllä kiusallaankaan tuu sinä aikana.

Takaisin