Oireita

Todennäkösesti :P Mie teen taas virheen tässä, mut mies alotti mussuttaa suklaata nii pitihä se ruveta omiaa puoliaa pitämää :P

Jee, mä kävin viime yönä vaan kaks kertaa vessassa!
Supistuksia tuli illalla saunan jälkeen ja nukkumaan mennessä ja yölläkin mut hemmetti ku tulee se yks tai kaks ja siinä se. Aamulla maha on aina pikkusen arka ja sellanen "kova" mutta siit se pikkuhiljaa rentoutuu.
Se ois niinku viikko laskettuun, tervetuloa vaan pikkuäijä, kyllä täällä on jo odoteltu...

Kunnon supistuksia tahtoo synnärille - mutta kun ei, vähän vaan vaikka meniki yö puoliks valvoessa ku pakotti mahaa ja supisteliki välillä...

Oon miettinyt samaa! :) Mä kyl vähän niinku päätin et 1.5. on ihan maksimi mihin tää pikkunen saa olla masussa.

Toisesta rinnasta tuli muutama pisara veristä nestettä, hui...

Googgeloinnin perusteella raskauden aikana normaalia muuten varoittava oirei?! No, tänään neuvola, kysyn siellä asiasta.

Mua taas supistelee nykyään oikeestaan koko ajan mut mitään muuta ei silti tapahdu. Tää vasta onkin turhauttavaa :( Kipua on mutta ei hyötyä!

Hymis, tai sitten edistystä tulee mutta hitaanlaisesti. Sama varmasti mullakin ni ei jaksa edes noteerata kun touhiaa että supistaako vai ei. Kyllä sen huomaa kun alkaa supistaa tosissaan.

Täällä alkaa osa porukkaa olla tosi kypsiä synnärille, ainakin henkisesti ku vielä fyysinen puolikin seurais perässä

Thl:n mukaan mulla ei oo listeriaa... Huh...pelkäsin, että mulla on sellanen, mutta oireet on paljon muuta, kun vatsan löysyys.

Näinköhän äsken limatulppaa? Pyyhkäistessä jäi paperiin pariinkin kertaan ihan reilu kasa vähän vaaleanpunertavaa röhnää. Eikä ees puuhittu viime yönä, että kyllä tämä on ihan itsestä peräisin.

Oon järkyttyny, mutta kehtaan tän nyt teille häpeillen tunnustaa... Tai en edes kehtaa vaan mun on pakko kertoa kun oon niin järkyttyny.
Mulla tuli just kakkoset housuun! :eek:

Mä en voi uskoa tätä! En ehtinyt tehdä mitään.

Mä oikein toivon, että tuo oli synnytysoire. Muuten en kehtaa enää ikinä tulla tänne foorumille. Hävettää jos se johtukin pelkästään siitä, et oon syöny kahtena iltana Magnumjäätelöt ja nehän ei ole laktoosittomia... Mutta oon mä ny ennenkin niitä syönyt, eikä mulle ole elämässäni koskaan käynyt tuommosta. :sad001

Muuten ei ole suppareita... Päätä vähän särkee, väsynyt ja raskas olo.

Eikä mulla ole koko raskausaikana kummankaan hädän pidätysvaikeuksia. Voi apua! Mä en enää kestä tätä raskautta, haluun normaalin kropan ja olotilan takasin! Tää kaikki alaosaston ronkkiminen ja nää ihme oireet pistää kyllä naisen itsetunnon niin matalaksi.

Pioni ei hätää, ei täällä tuomita tai naureta vahingon sattuessa. Eiköhän meistä yks jos toinenkin pasko alleen synnytyksen aikana, ellei aikaisemminkin :grin

Mutta uskallan myöntää Pioni. Miulle pääs käymää kans viime viikolla pienet kastikeviivat pöksyyn!

Se oli sympatianauru! Kun toinen oli niin kauhuissaan! Ja niin kuin Lälly totesi, eiköhän sitä ihtiään löydy vielä jokaisen jäljiltä ennen kuin naperot on saatu maailmaan.

Mä oon kiva ja sympaattinen, nih! :angel10

Takaisin