Oireita

Ihme menkat alkaa -olo koko ajan.Ja yksikin ripeämpi askel, niin jo meinaa paikat ratketa. Voisin ottaa nyt sellaisen hyvän supistussarjan tähän, lähteä yöksi laitokselle ja pinnistää pojan aamuun mennessä ulos. Eikö? Jooko?

Ei maar, joutaa olla vielä pari viikkoa. Mikäs mulla tässä maatessa. Sitä paitsi oon sopinut sunnuntaille huonekalukauppoja, niin et ei mielellään ennen sitä!

Muoks: säteilee reisiin ja selkän, auauau.

Muokattu viimeksi:
Siis miten tää maha voi olla tällanen?? Mä erotan joo ihan selkeitä supistuksia ja selkäänkin säteilee kipu niiden aikana mut ei tää maha rentoudu niiden supistusten välilläkään ollenkaan! Enkä mä pysty millään asennolla tms helpottamaan oloa. Nyt kyl tuntuu selässäki niin pahasti et huh.

Rauhallista oireiden osalta täälläkin. Harjoitussuppareita tulee päivässä paaaljon mutta mitäs kun eivät satu niin toiminta jatkukoon, ei tässä ainakaan varomaan aleta :D Jaksaa jaksaa

Ai jukolaare mun jalkoväli! Mut ei supista vahingossakaan, pikkukundi vaan pyörittelee päätään siellä niin että syntyy varmaan ruuvina.

Aaltoilevaa selkäkipua supistusten kanssa..on vaan kyl pientä kipua, mut jospa alkais paheneen ja tapahtuun.. mut toiveeks taitaa jäähä, tää PikkuIhme ei haluu tulla ulos...

Voi mun oikea lonkka!!! Hirveä pakotus ja puutuminen niinkuin öisin!
Äsken kun söin aamupalaa niin koko maha heitti ympäri, tai siltä tuntui.. HYH!!!!!!!
38+3!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Alaselkä niiiiiiin jumissa kun on tullut nyt parina päivänä käveltyä tosi paljon. Uskaltaisikohan Tensiä kokeilla tuohon? Siinä kai on joku riski että käynnistää suppareita ennen aikojaan mutta kun jalkaani laitetta testasin niin niin pieni se sähköshokki oli etten usko että siitä isoa vaaraa olisi.

Taidan nyt ensin testata piikkimaton kumminkin.

Teistähän moni tilasi omat Tensit, onko niistä kuinka paljon apua? Pyytäisinkö kätilöltä itselleni kun kohta taas kipuillaan.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Ummetuksen ja ilmavaivojen yö. Sain ihmeekseni nukuttua kipeen vatsan kaa, mut nyt aamulla ihmettelen kuinka saisin noi ilmat/pökäleet ulos. Suihkutin lämpimällä vedellä takapuolta ja sain jotain stimulaatiota aikaseks, mut voi kun sais pierastua! Nyt tosi harkiten mitää suuhun tänään laittaa. Taidan käydä apteekissa ostamassa tököttejä, nää on tosi tukalia hetkiä tän ison mahan kans :sad001

Tositoimista ei ole vielä tietoa mutta ei se Tensin napsuttelu jalassa ainakaan pahalta tuntunut et jos on mahdollisuus ottaa niin kannattaa kokeilla. Kai se perustuu siihen että sellainen pieni nipistely lisää endorfiineja ja toisaalta vie huomiota supistuskivulta.

Cedju, pyydä tensiä ja onks lämpöpakkaukset käytössä? Jaksaa jaksaa! Paljonko on auennu?

Viime yön taas pakotti vaikka minne-lähinnä mahaan, ja pikkusella hiljanen yö-piti herättää se että sai varmuuden liikkeistä... pisteliki yöllä nivusiin ja maha oli pinkeenä... lopputuloksena 3tunnin yöunet :)

Mun jalat näyttää muodottomilta tään nesteen takia.. Millonha varpaat häviää?

Mun kädet on ihan turvoksissa kun söin eilen niin paljon karkkia ja pullaa. Kamalat pulleet nakkisormet!

Toivottavasti tää tukkoisuus ei jatku raskauden jälkeen. Mies oli näköjään taas nukkunut osan yöstä sohvalla, kun meikä oli tuhissu/kuorsannu.

Mut oon tehny päätelmän miun ihosta, kun tää iho venyy päivittäin jaloista varmaa sen 10-15cm nesteen takia niin se kuitenki menee normiksi sileäksi yön aikana eikä jää lerpuksi (lerppumaha ei oo ehk niin 100% tuomio).

Takaisin