Oireita

Mie veikkaan kans, et tää omakaa ei oo kiusallaan tulossa sillon, kun aika ois meille vanhemmille suotuisa. Vaan sillon, kun sitä vähiten odotat.. Eli varmaankin juuri muuton aikaan.

Nyt ne supistukset tais kadota. Suihkun jälkeen tullu vaan kaks supistusta ja nekin vaan epämukavia eikä kipeitä. Tää on inhottavaa! Mä voin oikein mielelläni lähtee synnyttämään vaikka heti mutta nää "turhat" kivut ja muut sais jäädä vähemmälle kyllä.

Voi sua Hymis! :Heartpink

No mut suihku helpotti edes kipuihin... Eikä tullut turhaa sairaalareissua... Vaikka niin ei kannata ajatella jos joku mietityttää!

Alan olla sitä mieltä, et suihku on yks ihme taika kapistus.. Tollei varmaa käy miullekki!

Siis tätä pissan määrää!! Eikö teillä muilla ihan tosi oo tätä ongelmaa!? Tunti ilman vessaa on mulle mahottomuus ja mielellään käyn vartin välein vessassa ku en tiijä mitään inhottavampaa ku pissa hätä!

Mä kyl ramppaan vessassa mut määrät on naurettavan pieniä. Juon kyllä runsaasti mut silti pissaa ei tuu mitenkään valtoimenaan. Sen takii onkin turhauttava rampata vessasa muutaman lirun tähden :D

No ku mulla sitä pissaa kuitenki tuleeki vaikka mää taas oon aika huono litra tolkulla juomaan sitä vettä..:confused: mut tosi inhottava vaiva! Kai toi jotenki painaa tota rakkoa!?

Uskoisin, että tässä vaiheessa painaa joo vauva vähän rakkoa. Itse ainakin välil huomaan et jos vauva nojaa rakkoon ja käyn vessas ni se säpsähtää. :)

Viime yönä meinas kyl käydä vahinko. Heräsin ja totesin et jaaha, vessaan taas. Mahaa kiristi(niinku aina ku nousee ja pinnistelee sängyssä uutta asentoa) ja lähdin kävelemään vessaa kohti, siinä sai kyllä ottaa ripeitä askelia et ehti pöntölle, paino ja vihlo kyllä niin kovin tonne alas kohdunsuulle, rakkoon ja ties minne et meinas lirahtaa housuun. Voittaja-olo kun ehdin. Ja pissaa tuli taas ehkä yks liru normaalia enemmän :grin

Ei hitsi. Tässä koneella ollessa aattelin et vitsi ku sattuu mahaan, ihan niinku ois ilmavaivoja tai jotain mut nää onki ehkä ekat kipeät supistukset!!! Siis hyvänen aika ja herranjestas sentään! Voiks tää homma pikkuhiljaa käynnistyä?! Enmietajuu!:excited001 Mut kyl mie mökille aattelin silti ihan normaalisti... Ehkä nää on vaan jotain ilmavaivoja... Ounou!

Mulla oli toissa yönä ku heräsin ku meinas oikeesti mennä pissa housuun! Jotenki tuo pyörähti tuolla alakerrassa ja tuli semmonen paine rakkoon että ei ikinä ennen! Onneks vielä tuo pidätyskyky pelaa! ;) mut aina ku tulee semmonen hetkellinen lisä paine tonne rakkoon ni tulee myös kipeä vihlasu tuonne aika alas. Kaveri kuvaili omia oireitaan samanlaisiksi ja sano et sillon ainaki hällä tyyppi pyöräytti päätä.

Kyllä sie huomaat sen eron Muruska. Ilmavaiva kipu on iha erilaista. Se on nimittäi sellanen kipu, että!

Miulla on ollut vaan kaks sellast kunnon supistusta ja ne ei oo mitää verrattun ilmavaivoihi :)

Mietin just et ku sillon ku oli se keskeytyny keskenmeno ja kohtu tyhjennettiin cytoteceillä ja sehän tietty aiheutti kohdun supistelua ja sitä kipua et kuinkaha paljo kipeempää ne ihan oikeat synnytys supistukset on!? Mullaki siinä oli vielä ihan kiitettävästi niitä kipulääkkeitä ja silti itkun kanssa piti olla....

Aika jännää! Kyl toi maha tossa kovettu samalla. En kyl tajunnu kattoo et kauan kesti mut kipee oli... En mie meinaa silti tajuta. Ai siis oonks mie raskaana?-ajatuksella vissii vieläkin välillä kunnes katon peiliin tai tulee huono olo. Toope ku oon :dance008

Kyl niit supistuksia tuntuu näihin viimeisiin viikkoihin mahtuvan.. plus et liitoskivut on mulla aika paljon kovemmat ku aiemmin.
Tänään mun maha on ollu tosi outo, on supistanukin useempaan kertaan mutta sillonkin kun ei supista ni maha on ihmeellisen kova ja pinkee ja olo hankala. Sit kun istuu vähänkin lytymmässä ni henki ei meinaa kulkee yhtään, mut on toi maha kyl laskenu et johtuuks nyt vaan sit tästä ihme kuulamahasta...?

Mä oon aika samoilla linjoilla Hymiksen kanssa, sais alkaa tapahtua eikä vaan muuten supistella ja ahistaa, tähän alkaa jo totaalisesti väsymään. Ei oikein mikään asento eikä tekeminen oo hyvä ni sit sitä vaan möllöttää ja pohtii fiiliksiään.

Takaisin